štvrtok 20. januára 2011

Barbie Glam Basic Furniture - Glam Vanity Set (2009)

Toto je najnovší prírastok do nového domu pre Barbie. Keďže bol vo výpredaji po Vianociach v Dráčíku nemohla som ho nekúpiť. Je to toaletný stolík, našťastie bez bábiky. Tie čo tam bývajú sú blondínky, ktoré nie sú ničím zaujímavé. Síce som túžila po inom druhu toaletného stolíka, ale takto už nemusím aspoň iný zháňať. Začínam s pohľadom pred otvorením.


Zadná strana, bohužiaľ s bleskom.
Vnútro bez krabice.
Tak takto to vyzerá po rozbalení. Všetko je veľmi dobré. Síce sa dá otvarať len najširšia skrinka, už som si pri Mattel na to zvykla:D Kozmetický kufrík sa dá tiež zatvoriť, no najhoršia je asi tá kvalita stoličky, na ktorej sa Barbie ledva udrží. Myslím. že by sedela určite lepšie bez operadla. Deľmi dizajnová je aj lampa, ktorá sa mi najviac páči. A ešte jeden pohľad z blízka. Trocha rozmazaný.
Tak a teraz pár snímok s Jacqeline. Prasiatko slúži ako pokladňa.
Lak na nechty musí byť vždy pri ruke:D
Macko sa mi spočiatku zdal divný teraz mi príde ako dizajnový.
Kulma je opäť v klasickej ružovej farby.
No, ešte trocha mejkapu a môžme ísť.
Foto z internetu.

1 komentár:

  1. 1 nauriel nauriel | 28. března 2011 v 16:10 | Reagovat
    Tak na tomhle nábytku mě nejvíc zaujaly nohy u té stoličky :-D . Tvoje panenky se mají, takhle pěkně zařízené bydlení :-)

    2 Mary Mary | Web | 29. března 2011 v 18:20 | Reagovat
    Sú fakt srandovné:D Len stolička je malá na bábiky :-( Tie sa majú lepšie ako ozajstné hviezdy.

    OdpovedaťOdstrániť