štvrtok 1. augusta 2013

Shakira


Shakira

Rockin´concert 2004



Predstavujem Vám Shakiru, je mojím druhým narodeninovým darčekom.
Patrí medzi moje veľmi vytúžené Barbie. Síce ide o playline Barbie, ale pre mňa má rovnakú hodnotu ako hociktorá iná zberateľská Barbie. Tvár je opäť Kayla/Lea. Táto tvár sa dosť vierohodne na pravú Shakiru podobá, aj keď dlho mi trvalo presvečiť aj moju mamu, že je tam istá podobnosť. Našťastie už má iný názor. Inú tvár si momentálne nevie pre ňu predstaviť.Smějící se
Kučeravá verzia Shakiry je pre mňa absolútne najlepšia, preto som sa pri jej hľadaní zamerala hlavne na tie s kučeravými vlasmi.
Prvýkrát som Barbie Shakiru spoznala u Marušky. Už vtedy sa mi zapáčila. Neskôr som ju stretávala aj u Vlaďky a v minulosti aj u Edity. A posledný dva roky aj u Nenci.
Odkedy som sa prihlásila na E-bay som istú dobu pátrala aj po Shakire.
A raz vo februári som narazila na E-bay.de na skvelú ponuku Shakiry, ktorá mala jeden háčik a to moju nie veľmi obľúbená aukciu. Pretože sa mi nepodarilo žiadnu vyhrať, nevkladala som do nej veľké nádeje.Nerozhodný
Aukcia sa konala na deň Sv. Valentína v popoludňajších hodinách, čo mi časovo vyhovovalo.
Zázrakom sa mi podarilo dvoch účastníkov prebiť a Shakira putovala z Nemecka ku mne.Usmívající se
Odvtedy sa mi síce už žiadna aukcia nepodarila vyhrať, ale dôležité je, že Shakira pricestovala za úžasnú cenu a ešte k tomu bola úplne nová, nikdy nerozbalená.Usmívající se
Krabica bola na jednej strane troška pokrčená, ale inak sa nič horšie nestalo.
S mamou sme sa pred aukciou dohodli, že ju môžem vyskúšať a ak by sa mi ju podarilo vyhrať, bude mojím prekrásnym narodeninovým darčekom.Usmívající se
Fotiek bude požehnane, ale viete inak sa nedalo.Smějící se
Prvé fotky sú rozbaľovacie.



Táto prvá Shakira na obrázku má pre mňa najkrajší outfit z týchto troch.





Pravá Shakira patrí medzi moje najobľúbenejšie zahraničné speváčky, takže aj kartičku s podpisom si veľmi cením.




A pri ďalších fotkách som využila moje nové pozadie.









Detailné fotky dokonalej tváričky.



Jej celý outfit je štýlový. Maskáčové vzory veľmi nemusím, ale pri Shakire mi to vôbec nevadí.



Jej prekrásne kučeravé vlasy.


Tričko.



Rôzne náramky.


Ústna harmonika.


Pohľad na nohavice.




Nízke čižmy. Sú rovnaké ako má moja FF Lea, ale tá ma bledomodré.


A teraz už len fotky s doplnkami. Shakira si požičala z domácich zásob gitaru, mikrofón a aj stoličku z kuchyne.Smějící se Harmonika je dobrá, ale predsa len gitara sa mi k nej viacej hodí.
Shakira je pre mňa dokonalá Barbie, pre ktorú by som si veľmi priala kĺbové telíčko. Ale u mňa je to dosť nepravdepodobné.Nerozhodný









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára