nedeľa 27. februára 2011

Vianočná Jacqeline so Sebastianom

Síce už sú to pomaly dva mesiace, čo skončili Vianoce, ale fotky, ktoré som mala prichystané nie a nie zverejniť. Konečne sa mi to podarilo! Toto fotenie som vystihla ešte keď bol u nás poriadny sneh. Všetko sa to začalo kvôli môjmu povianočnému darčeku. Kandelábe som si objednala koncom októbra, ale sa vypredal, keďže bol v akciovom katalógu. Nakoniec sa doplnili zásoby a ja som už neváhala a znova objednala v Neckermanne. Prvý krát ma oslovil, nie len ako dekorácia, ale hlavne za účelom zakomponovať ho do môjho Barbie sveta.


Fotky sú pred mojim domom. Fotila som ich ťažko, musela som aspoň trochu dobiť batérie až nakoniec už bola aj tma. Kandelábe bliká a svieti na baterky, hoci to na fotkách nie je poznať ako blikoce . Ako adeptov som vybrala Jacqeline a Sebastiana. Niektoré sú rozmazané, fotené s bleskom a rýchlo, kvôli baterkám

Sebastian má na sebe kabát od nepravého Kena, tak sú mu rukávy krátke. A ešte vianočný darček - novú zimnú súpravu od Mattela. Jacqeline má svoje pôvodné legíny, opasok od Artsy, kabát od nepravej Barbie, čižmy a kabelkuz z vôľakej mattel súpravy a nakoniec rolák, kožušinová čelenka a náhrdelník z vlastnej výroby .







No, nie sú spolu pekný pár??? Uvidíme ako dlho budú spolu?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára