piatok 11. mája 2012

Penelópe a Johnny


Dnes sa Vám predstaví Penelópe a Johnny v civile. Už od začiatku, keď som ich mala na pláne obidvoch si kúpiť, vedela som, že z nich spravím zaľúbený párik.Usmívající se
Nafotila som na terase menší príbeh bez slov. Dúfam, že si domyslíte.Mrkající












Penelópe som sa snažila obliecť niečo zo šatníka, čo nie je úplne ružové. Myslím, že tento letný sexi outfit jej pristane. Snažila som sa aby aj krížik pasoval do vybratého topu.Usmívající se



S Johnnyho outfitom som mala väčší problém. Prvým problémom boli topánky. Johnny má väčšiu nohu oproti playline Kenom. Požičal si tenisky od Sebastiána/Hottieho, pretože sú gumové a nohy sa do nich ľahšie vložia. Na rozdiel od ostatnej obuvi, kde som sa bála, že by som mu nohy v členkoch zlomilaNerozhodný. K teniskám som podriadila ostatný zvyšok oblečenia. Všetky nohavice, čo majú chlapci v šatníku sú mu krátke. Asi by mu sedeli len od BB 17. Tak som zvolila krátke. Budem musieť v budúcnosti aj chalanom niečo ušiť. Asi ich zanedbávamZamračený.



A teraz ešte pár spoločných fotiek.Smějící se




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára