utorok 7. augusta 2012

Outfity - We love Australia


Ponúkam Vám malú ochutnávku pred hotovým austrálskym projektom, ktorý konečne cez tento týždeň ofotím. Na fotkách uvidíte tri druhy suvenírov.Mrkající


Tričká, tašky a dva klobúky som robila ja. Na tričká a tašky som nažehlila vybraté austrálske motívy. Na narodeniny som si kúpila v Lidl textilné transférové papiere, inšpirovala som sa u Surfinie. Konečne som ich vyskúšala.Usmívající se Tašky majú z každej strany iný motív.
Klobúky som vyrábala z hnedého filcu a z rôznych materiálov ako sú korok, nitky, kaki látka a koženkový špagát. A možno sa budem troška cháliť, ale klobúky sú dokonalejšie ako tie, čo ste mohli vidieť v írskom projekte. Modelky sú zľava do prava: Penelópe, Shania a Shade.












Prvá strana tašiek.


Druhá strana tašiek.


Typické austrálske klobúky - cork hat.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára