piatok 26. apríla 2013

Zlato-modré šaty pre Cleo


Dnes Vám predstavujem ďalší model z mojej krajčírskej dielne.Usmívající se

Niekedy vo februári mi napísalo jedno milé dievča - Nefera (ktorá zbiera Monster High bábiky a má aj vlastný blog o MH príšerkách), že sa jej veľmi páči môj blog a moje tri Monsterky a navrhla mi, či by som jej na objednávku neušila jedny šaty pre jej Monsterky.
Ja som tento návrh zobrala ako výzvu. Predsa je to už vyše roka, čo som v mojej zbierke ubytovala pár príšerok a stále som sa nedokopala aby som im aj niečo ušila.Nerozhodný
Nefere som odpísala, že súhlasím s jej návrhom, hoci nemám žiadne skúsenosti pre šitie modelov na MH. Tiež som jej odpísala, že mi to bude trvať trochu časovo dlhšie. Nakoniec z toho boli skoro 2 mesiace. Veľkonočné sviatky tiež troška oneskorili zásielku, ale pretože sú už dva týždne u svojej majiteľky, môžem fotky konečne zverejniť na svojom blogu.Usmívající se
Šaty som ušila v typických farbách Cleo de Nile.


Najskôr som si našla strih na nete a jednu tmavomodrú látku so svojich zásob. Začala som šiť, ale zistila som, že strih je niaky divný a na telo MH nesedí.Nerozhodný Po dvoch hodinách som to vzdala a vydala som sa vlastnou cestou. Bledomodrá látka je pôvodne šatka, ktorá slúžila ako záclona v kúpeľni v našom starom domove. Zlatý vrch a lemovanie šiat je z tvrdšej zlatej stužky.



K šatám som vyrobila ako doplnky čelenku/korunku, náramok a nárhdelník.
Zlatý vrch som šila v rukách.


Sukňu som šila na stroji, ale využila som pôvodné okraje šatky.
A teraz si už pozrite len samotné fotky.Mrkající





Mama skúsila vyrobiť jednoduchý nábytok pre príšerky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára