pondelok 1. apríla 2013

Veľkonočné pohľadnice 2013


Veľká noc už síce pomaly končí, ale veľkonočné obdobie bude trvať až do Turíc, takže s veľkonočnými článkami veľmi nemeškámSmějící se.


Tvorbou ručne vyrábaných pohľadníc sa zaoberám dobrých pár rokov. Preto som nemohla nevyrábať ani pre tento rok veľkonočné pohľadnice.
Pre tohtoročnú Veľkú noc som ich vyrobila celkovo 11, čo je u mňa veľkonočný rekordSmějící se.
Mama žiadne nekupovala, všetky som vyrábala tento raz len ja .
Nápady pre tento rok som čerpala hlavne z internetu. Inšpirácia ma chytila a ja som pretvorila celý minulý víkend. Bola to poriadne veľká robotaÚžasný.
A teraz si už vychutnajte fotky s 3D pohľadnicami.
Na prvej fotke je pohľadnica, ktorú som vyrobila pre mamu. Zajačikovia a hnedá farba ma veľmi oslovili, nevedela som im odolať, tak teraz sú vyložený na magnetickej tabuli v kuchyni.


Druhá je tiež inšpirovaná internetom, je jedna z tých jednoduchších.


Tretia je inšpirovaná s internetom, ale ovcu som si spravila vlastnú, tá podľa predlohy mi nebola sympatická.Nerozhodný


Pohľadnica tvare vajca je tiež inšpiráciou z netu, ale len jej tvarom. Zdobenie je podľa mojej fantázie.


Pohľadnica s narcisami by mala mať podľa internetovej predlohy o jeden narcis viac, ja som ju potrebovala menšiu, tak som narcis vynechala a pridala som motýle pre oživenie.Usmívající se


Túto pohľadnicu som vyrábala najrýchlejšie. Je veľmi jednoduchá, ale efektívna a luxusnejšia. Opäť som sa nechala inšpirovať s netom, ale obrázok a pierka som si dotvorila podľa seba.


Túto pohľadnicu mám podľa jednej mojej kreatívnej knihy. Pôvodne neslúži ako veľkonočná, ale ja som pridala pierko a vtáčika a už z nej bola moderná veľkonočná pohľadnica.Usmívající se


Táto patrí medzi tie rozmerovo menšie pohľadnice. Je tiež jednoduchšia a veľmi moderná. Pôvodne som na miesto krajky mala oranžovú stuhu s bielou margarétou, ale dosť farebne kričala, tak som zvolila jemnejšiu krajku podľa predlohy z netu.


Táto je rozmerovo najväčšia, preto sme ju neposielali a ostala v zásobe na ďalšiu Veľkú noc. Je čiastočne zrecyklované. Motív s káčatkami je z jednej starej pohľadnice, inak som sa opäť inšpirovala s netomUsmívající se.


Moja obľúbená, ktorú som už robila aj po 4-krát. Máme ju aj doma, je inšpirovaná podľa kreatívnej veľkonočnej sady z Lidla.Smějící se


A ako sa hovorí, že najlepšie na záver. Táto pohľadnica je absolútným favoritom mojej mami. Budem musieť mame na budúci rok vyrobiť jej vlastnú. Zajace so zadkamiSmějící seSmějící seSmějící se. Veľká inšpirácia s netom, nešlo odolať, musela som si aj ja jednu vyrobiť.
Šárka ma milo prekvapila a poslala mi jednu veľkonočnú pohľadnicu, ja som dlho rozmýšľala, ktorá by sa jej najviac páčila. Vychádzala som z toho, že má rada zajačikov a ružovú farbu a myslím, že som trafila do jej vkusu. Mohli ste ju už vidieť v piatok u Šárky na jej blogu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára