piatok 9. mája 2014

Pohľadnice ku Dňu matiek


Keďže túto nedeľu sa oslavuje vo väčšine štátov vo svete jeden dôležitý sviatok, nafotila som pre Vás 4 pohľadnice, ktoré som posledné roky vyrobila pre svoju mamu k príležitosti Dňu matiek.Usmívající se




Túto prvú som vyrobila v roku 2010. Inšpiráciou mi bola moja obľúbená kreatívna kniha na rôzne príležitosti - Pohľadnice s prekvapením.



O rok neskôr - 2011 som vyrábala pre mňa najjednoduchšiu pohľadnicu. Inšpirácia mi bola moja ďalšia kreatívna kniha - Z lásky.


Ďalej v roku 2012 som tento zvyk vynechala z dôvodu nášho sťahovania, keďže som nemala čas na jej výrobu. Preto táto ďalšia pochádza z minulého roka - 2013. Nechala som sa inšpirovať internetom. Bola veľmi náročná, z týchto rozhodne najťažšia a u mamy mala aj najväčší úspech.Usmívající se




A zatiaľ poslednou pohľadnicou pre rok 2014 je táto s fúrikom a kvetináčmi s kvetmi. Dlho som hľadala tú pravú a nakoniec som na internete našla túto inpširáciu. Mama ju zatiaľ nevidela, ale vie už, že dostane opäť pohľadnicu.Smějící se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára