štvrtok 5. júna 2014

Louis si užíva vynovenú lódžiu:-)


Po veľmi dlhom čase konečne pridávam článok na blog. Prvá séria fotiek je zameraná opäť do kategórie mačky.Usmívající se Tentokrát uvidíte len jedného kocúra Louisa.

Cez máj sme sa totiž spolu s mojou mamou rozhodli, že si premaľujeme náš byt novými a sviežimi farbami. Okrem mojej izby, WC a kúpelni moja mama zvládla premaľovať všetky steny, ktoré si zaumienila. Ja som síce nič nefarbila, ale pomáhala pri odstraňovaní všetkej farby všade, kde sa nemala dostať.Usmívající se
Naša lódžia bola jedna z horúcich kandidátov na prefarbenie. Jej nový dizajn so škoricovou farbou stien si do sýtosti medzi prvými užil pri relaxovaní v našom "dekoračnom" vozíku náš krásny Louis.Úžasný Veď posúďtee sami.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára