streda 15. februára 2017

Wonderful Valentine´s Day 2017


Valentín je ďalší skvelý sviatok a inšpirácia pre fotenie. Ako to už u mňa vo zvyku býva, aj tento rok som si ho proste nemohla nechať utiecť.Smějící se Tentokrát som pre Vás pripravila oveľa jednoduchší príbeh ako pri minuloročnom valentínskom "výbuchu", kde sa predviedlo plno ctiteľov - Nezabudnuteľný Valentín. Vystačila som si iba s jednou bábikou.Usmívající se



Fotenie bolo pre mňa asi o 80% jednoduchšie, keďže okrem zvládnutia jednej Barbie som mala k dispozícii len jednu miestnosť, ktorá je síce novinka, ale vytvorená je už pár mesiacov. A keďže to je príbeh bez slov, nebolo treba ani taký počet fotiek. Zhodou okolností som si aj pre tohtoročný Valentín vybrala černošku.Smějící se Som proste už asi zaťažená na Barbie černošky.

Nápad ako zobraziť tohtoročné valentínske fotenie nastal ešte niekedy začiatkom tohto roka a aj tento nápad sa najskôr vzal v maminej hlave, ja som ho o necelé dva mesiace nakoniec aj zrealizovala.Usmívající se
Inšpirovali nás dve veci. Po prvé nová spálňa v shabby chic štýle, ktorú sme mami vytvorili zo starej Old timers cars bedroom, ktorá sa nám už nepáčila, bola už nie veľmi dobrom stave, štýlovo nám nesadla, preto sme ju vlani koncom augusta konečne po dlhom uvažovaní prerobili.
Druhou inšpiráciou je samotná modelka Delilah, ktorá je mojím prvým tohtoročným prírastkom. Je to Holiday Barbie 2016 Blue dress, ktorá má pri tomto fotení premiéru a u mňa musela dostať nové kĺbové a farebne ladiace telo Made to Move, aby som s ňou mohla i "pracovať".
Z tohto všetkého vznikol krátky príbeh bez slov o Delilah, ktorá má neskutočne pozorného a zamilovaného partnera.Usmívající se
Aby všetko zapadlo podľa mojich predstáv, vytvorila som ešte bomboniéru v tvare srdca, ktorá sa dá i otvoriť a vo vnútri má i "sladký" obsah.Usmívající se Inšpiráciou mi bol opäť youtube kanál MyFroggyStuff, ktorý jednoducho milujem.Smějící se
Túto diorámu som vytvorila spoločne s mami. Posteľ, kozmetický stôl s taburetkou, pracovný stôl a kytica s červenými ružami sú samotná práca mami. Lampy, nočné stolíky, šicia panna, knižky, papierové pohľadnice a papierová krabička sú moja práca. Rovnako i bordová nočná košieľka, ktorú som šila už pred 5 rokmi. Už ste ju mohli vidieť tu na blogu vlani v hre Dolls in Dessous - bábiky v spodnej bielizni. Ostatné veci napr.okno, či drevená truhlica, to je naša spoločná práca.
Náhrdelník je darček od šikovnej kamošky "dvornej klenotníčky" Katka/zmrzlinka.
Najväčšiu prácu pri fotení mi nakoniec dalo vytvoriť srdce zo srdcových flitrov, keďže samotná bledoružová prikrývka má z vrchnej časti "3D" efekty a trochu mi atakovala fotenie. Flitrové srdcia sú darčekom od inej kamošky.Usmívající se
Užite si tento valentínsky fotopríbeh! Úžasný
Dúfam, že ste prežili príjemný a krásny Valentín!




































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára