streda 1. marca 2017

The Oscars 2017


Oscary sú rozdané a to znamená, že nastal čas si pozrieť róby ako boli samotné dámy, ale i páni oblečení. Usmívající se:-)

V rokuv2014 som už absolvovala fotenie na tému Oscar s bábikami pri príležitosti súťaže Lily Fashion hľadá topmodelku, ale vtedy som použila len jednu bábiku a vytvorila si i pozadie s malými nápismi "The Oscars". Pozadie sa mi medzičasom zničilo, ale mala som chuť si urobiť nové a vďaka tomu, že mi postupne pribudli elegantné šaty pre bábiky do zbierky, rozhodla som sa pre veľkolepejšie fotenie Oscarov.Usmívající se:-)
Vyrobila som dva nové nápisy, ktoré som vytlačila z netu. Chcela som ich niečím orámovať, mami mi poradila túto zlatú starú stužku, ktorú doma máme ešte z komunistických čias. Inak by som asi použila zlatý papier. Takto nápisy boli hotové rýchlejšie a vyzerali oveľa honosnejšie. Prehrabala som sa vo svojej zbierke materiálov látok a našla super koberec, ktorý pochádza ešte z poťahového materiálu rôznych taburiek, ktoré si nechávala robiť moja babi.Smějící se:-D
O vlasových styling bábik sa opäť zaslúžila moja mami. Šperky (výnimkou sú všetky náramky, ktoré sú od Mattela) zabezpečila moja kamarátka a zároveň dvorná šperkárka našich bábik Katka/zmrzlinka. Usmívající se:-)
Sošku samotného Oscara vďaka, ktorej je toto fotenie na úrovni mám ešte spred vyše 10 rokov, keď som ako dieťa mala oslavu menín v štýle "Hollywood". Pôvodne to bola taká "crazy" dekorácia/darček s rôznymi typmi nápisu, napr.: "Pre najlepšiu mamu" alebo "Pre najlepšieu šéfku" a pod. Taktiež podstavec, na ktorom soška stojí bol klasickej hlinenej farbe. Ja som ho kvôli môjmu "prvému" Oscaru v roku 2014 prefarbila na čierno, aby bol čo najrealistickejší k originálom.Smějící se


Prvou inšpiráciou bola dlhá modrá róba od môjho posledného prírastku vo svete Barbie - černoška Barbie Holiday 2016.
Tieto šaty mali, ale jeden veľký nedostatok v podobe plastového strieborného topu, ktorý bol našťastie pripevnení len dvoma stehmi a od začiatku som vedela, že ho zlikvidujem. Vymyslela som novú náhradu. Prišila som ozdobnú stuhu v modro-strieborných tónoch v troch radoch pod prsia, ktoré sa úplne farbe šiat hodia.
Šaty som nakoniec obliekla Barbie Diane von Furstenberg, ktorej po svojej pôvodnej majiteľke ako druhej pristali. Najprv som silou mocou chcela obliecť do nich nejakú blondínku, ale tú jednu som obliekla do overalu, ktorý vidíte tiež na fotkách.
Kabelku si zobrala od Topmodelky Summer, ktorej outfit som vlani vymenila s inou zberateľkou.Usmívající se:-)
Diane robil spoločnosť partner Reymond, ktorý je pôvodne James Bond Ken. A celý tmavomodrý kostým je značky Mattel.






Keďže som mala jeden belošský pár, nechcela som diskrimináciu a ja milujem černošky a černochov, tak prečo to nevyužiť, že?Smějící se
Takže vybrala som si najtmavšiu černošku z mojej zbierky. So in Style Chandru, ktorú som obliekla celú do zlatej róby z jednej Fashion Barbie sady doplnkov a kabelku si zobrala od Barbie The Look Urban Jungle.
Jej partner Brandon má rovnako ako Raymond celý čierno-ružový oblek od Mattela.







A teraz samotná trojica troch dievčat.
Hnedovláska Deborah je Barbie Basic 002 Model No.14, ktorá dostala styling v boho štýle. Je pre mňa absolútne topkou tohto môjho fotenia. Šaty mi ostali po zberateľskej Barbie James Bond Lie and let Die (Ži a nechaj umrieť). Aby bola troška avargandnejšia, dostala zlatý opasok do vlasoch. Zlatá kabelka patrila do súpravy k zlatým šatám, ktoré mala na sebe Chandra.Smějící se:-D




Orientálna Lea je Barbie Fashion Fever Lea z roku 2005. Jediná moja "klasická" Barbie, ktorá mi ostala z detských čias.Usmívající se Ostatné som všetky dávno predala.
Má na sebe moje veľmi obľúbené extravagantné šaty od Barbie Fashionistas Swappin´ Styles Hollywood Divas Artsy. Kabelka je z mojej dielne, robila som ju k valentínskemu outfitu ešte pred 5 rokmi.
Bronzové topánky má od zberateľskej Barbie Basic 2.5 Model No.08.




A poslednou je blondínka Hailey, ktorá je Barbie Stardoll Doll in Space. Dievča chcelo byť troška extravagantné a nebojí sa výziev, tak "róbu" poňala v inom štýle.Smějící se
Obliekla som ju do celého outfitu, ktorý mi ostal po zberateľskej Barbie The Look Red Carpet. Keďže treba ohúriť a netreba ísť vždy do klasiky.Usmívající se:-) Ona




Najväčším trápením pri fotení bola tmavomodrá róba s modelkou Diane, ktorá mi stále padala, musela som dbať, aby jej šaty neboli niekde pokrčené, aby s partnerom spolu stáli a pod.
A som šťastná, že nakoniec som našla našťastie aj 5 elegantných kabeliek do ruky, lebo to vyzeralo, že dve z nich žiadnu kabelku nebudú mať.Nerozhodný:-/
Také boli tohtoročné Oscary, ktoré si s radosťou zopakujem s mojimi bábikami i o rok.Úžasný8-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára