utorok 3. októbra 2017

Doll with blue eyes


Máme tu po dlhej ďalšiu Tag game z Flickra. na tému Doll with blue eyes (bábiky s modrými očami).
Pôvodne som túto scénu fotila do súťaže u Ivky na jej tohtoročnú jarno-letnú súťaž.
Keďže umelé kvety a kytice kvetín mi u Ivky neprešli, musela som vymyslieť niečo iné, čo ste videli a čítali v predchádzaujúcom článku o pikniku v parku.Usmívající se


Pri treťom súťažnom kole v súťaži u Nikol na tému Retro som sa v júli rozhodla ušiť krátke retro šaty s "anjelskými krídlami", ktoré ste mohli vidieť nakoniec i na súťažných fotkách.
Ja som vtedy ušila ešte jedny šaty, lebo som nebola spokojná s tými prvými bielymi, zdali sa mi príliš neforemné a látka hrubá. Tieto druhé som kvôli priesvitnej časti ušila dlhé a tie som im dala retro rukávy typu "anjelských krídiel".
Len som si ich upravila, tak sú rukávy troška ušie ako pri tých bielych. Strih bol dosť široký, preto som dvakrát prerábala výstrih na krku a zároveň s tým spojené rukávy.
Látku som nabrala zo šatky, ktrorú dostala raz mami do daru. Mohli ste ju už vidieť pri indiánskom stane na boho letnom fotení.
K šatám som sa rozhodla vyrobiť i retro náušnice, s ktorými som sa nechala inšpirovať u Poppy Parker Camera Loves You.
Keď sa robil vlasový styling pre súťažiacu Sorayu a jej retro outfitu, urobila mami účes i pre Sanayu, pretože mami vtedy dostala nápad ako fotiť letnú tému u Ivky, zároveň odprezentovať i tieto šaty a využiť scénu, ktorú som vytvorila ako pesničkovú súťaž Eurovision song contest/Eurovízia z roku 1963.Usmívající se

Takže príbeh k tejto scéne je dosť krátky.
Speváčka Sanaya sa tiež zúčastnila pesničkovej súťaže v roku 1968 Eurovision Song Contest. Po odprezentovaní svojej pesničky jej prišli osobne pogratulovať i dvaja obdivovatelia. Okrem nich dostala aj plno iných kytíc kvetín, ktoré jej hodili z puplika.Usmívající se
Stojan na mikrofón som vyrábala už pred rokmi ja, len som ho zdokonalila s reálnou šnúrou.

Keďže túto sériu fotiek som nemohla použiť u Ivky na jej súťaži,dostala som nápad ako ju využiť inak. V tom čase prebiehala hra na Flickri - bábiky s modrými očami, tak som využila detailnú fotku Sanaye, kde vidno do jej prekrásnych modrých očí.
Zistila som, že som až do tejto témy veľmi nesledovala aké farby očí majú moje bábiky. Štatisticky majú najviac hnedé, modré oči má ozaj len pár.Úžasný







Orlando - Model No.15 zo série Barbie Basic sa ujal tejto povinnosti a stal sa z neho jeden veľký obdivovateľ tejto hudobnej divy.Smějící se





Druhý je Raymond - Ken james Bond. Zhodou okolností i on má vlastné krásne modré oči.Smějící se
Túto scénu som fotila až trikrát, vždy mi odišlo slnko. Proste som najskôr nafotila len speváčku Sanayu a až potom jedého obdivovateľa a až nakoniec druhého a samotnú záverečnú scénu.







Samozrejme mi i pri tomto fotení asistovali moje mačky. Najskôr si to užívala Ema, ktorá sa opäť potrebovala vopchať do scény, kvôli slnečnému kúpeľu.Smějící se Ozaj ťažko sa dala premiestniť na bok.S vyplazeným jazykem




A nakoniec i moja zlatá Tiffany.Úžasný


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára