streda 1. novembra 2017

Halloween 2017


Po dlhšom čase prichádzam opäť s novým článkom. Keďže bol Halloween a ja si nikdy nenechám túto príležitosť na fotenie ujsť, musela som i tento rok niečo zaujímavé vymyslieť.Usmívající se
Tohtoročný Halloween som chcela vytvoriť tak, aby scéna nepôsobila už tak detsky. To znamená, že typické milé strašidlá či tekvice som vynechala. Proste som už chcela niečo viac strašidelné pre dospelých.Smějící se

Tohtoročný Halloween s bábikami som poňala konečne troška inak. Už pár rokov idem rovnakou cestou. Asi 4x som robila z bábiky bosorku, raz lovkyňu upírov, ale tie čarodejnice mi nedajú stále pokoj, preto som Barbie Diane von Furstenberg (zberateľská Barbie podľa módnej návrharky s rovnakým menom) obliekla do moderného outfitu čarodejnice.
Diane má asi aj na mojom blogu premiéru, myslím tým, že je konečne i ona na novom pohyblivom tele od Barbie The Look Urban Jungle, ktoré som jej vlani špeciálne pre ňu kúpila.Usmívající se
V hlave som mala už pred mesiacom jasnú predstavu ako má outfit vyzerať. Vedela som, že v ňom použijem tutu sukňu a čiernu koženú bundu. Pôvodne som chcela použiť hrubé pačuchové nohavice, vyrobiť chvost, čelenku s ušami na hlave a spraviť z bábiky štýlovú mačku. Nakoniec som sa nechala nahovoriť od mami na outfit bez uší a chvostíka.Smějící se
Dva dni pred samotným Halloweenom som v rukách ušila tutu sukňu z fialového tylu. Pôvodne som chcela čisto čierny, ale keďže sme si s mami vybrali pre toto fotenie bábiku s čiernymi vlasmi ako havran, usúdili sme, že by v outfite s toľkou čiernou určite zanikla.
Keď bola sukňa ušitá nastal ďalší problém s čelenkou. Vôbec ma ani za svet nevedelo osvietiť, čo vymyslieť. Všetky prívesky s kostrou, či kostrové motívy na rôznych veciach boli nevyhovujúce. Jeden typ kostier/korálkov bol veľmi veľký, druhý zase sa normálne nedal zavesiť bez toho, aby to na bábike vyzeralo "divoko".
Nakoniec sa mami nechala inšpirovať opäť raz na internete, kde si zadala halloweenský styling pre účesy, kde bolo enormné množstvo dokonale divokých a úžasných halloweenských účesov. Mám už dobrých pár rokov, vlastne ešte z detských čias malého pavúka, ktorý sa veľkostne hodí pre bábiky Barbie a pri halloweenských foteniach ho stále používam. Teraz nastal jeho čas, aby sa umiestnil na fialovú čelenku zo žinilkového dôrtu. Do čelenky som preplietla vlasy a urobila jednoduchší účes.Usmívající se
Ďalej som riešila náhrdelník, Diane dostala na krk obojok z čiernej saténovej stužky, ktorý je teraz posledná móda. Mala som možnosť sa rozhodnúť zo 4 príveskov a tak som vybrala po porade s mami tento krížik z jedných náušníc, kde na jednom páre boli hneď tri druhy. Náušnice boli vtedy v zľave a ja som neodolala, lebo som vedela, že pre moje bábiky sú ako stvorené.Smějící se Náramky sú klasika od Mattela.
Rovnako ako čierny kožák a čierne body pod ním, ktoré je tiež od Barbie The Look Urban Jungle.
V deň fotenia, keď som stále ešte nevedela, čo bude mať Diane na hlave som sa prehrabávala vo svojom Barbie šatníku a našla som jednu šatku od jednej playline Barbie Halloween. Mám ju len krátky čas (asi od leta), vymenila som ju i s inými vecami, ktoré som dostala od Moniky (Iski) Kavicky pri jednom z našich výmenných obchodíkov.Úžasný
Ani som netušila, že šatku tak rýchlo využijem a pomohla mi samotný outfit viacej oživiť.
A aby som sa náhodou nenudila, vymyslela som si, že si vyrobím ešte fľašky s "jedom". Vyrobila som hneď tri, plus svietnik s lebkou, či vešteckú guľu zo starých sklených gúľ, ktoré ešte z komunistického závoda na výrobu skla nosil domov môj dedko (mamin otec). Tieto veci neboli pôvodne na pláne. Len fľašky, ktoré sa mi tak zapáčii, že si v budúcnosti ešte pár dorobím. Čierny kotlík je taká moja nečakaná inšpirácia. Už som sa chystala fotiť, keď som zbadala medzi materiálmi suchých kvetín taký polootvorený "kokos", ktorý doniesla z pivnice moja mami, pretože v tom čase, keď som ja chcela fotiť, ona zase aranžovala a vymýšľala dekorácie na cintorín a hroby. Pôvodne bolo na pláne slnečné počasie, ktoré som nakoniec zavrhla, že sa pre účely Halloweenu vôbec nehodí.Smějící se
Rýchlo som kokos chytila, pretože ma napadlo jedno videlo na Youtube od jednej nesmierne šikovnej dievčiny, ktorú pravidelne sledujem. Volá sa IdunnGoddess a veru, že je bohyňa vo všetkých bodoch. Ona vyrobí hocičo z hocičoho. Vyrábala niekedy teraz v októbri Zen záhradu v halloweenskom štýle, kde bol taký maličký kotlík. Ja som na dosť podobnom princípe vyrobila ten svoj vlastný. Dodala som mu vyššie nohy a prefarbila ho s čiernou akrylovou farbou.
Do vnútra som strčila na rýchlo oranžovú plastelínu a do nej kosť. V budúcnosti si ešte premyslím a raz vyrobím niečo lepšie ako odvar do kotlíka.Usmívající se
Kabinet/skrinka je pôvodne čajová drevená krabička premaľovaná na čierno-oranžovo. Je požičaná z nášho halloweenského obchodíka - Happy Halloween shop pre bábiky, ktorý sme už vyrábali pred 5 rokmi.Usmívající se
Kosti, lebka, truhla a pavučina s čiernymi pavúkmi sú halloweenské dekorácie, ktoré som predchádzajúce roky nahromadila. Metlu som použila už i pri fotení vlaňajšieho Halloweenu so svojou Poppy Parker Corrie.
"Ukradla" som ju (skôr požičala) od jednej našej dekoračnej bosorky. Pôvodne som ju neplánovala zakomponovať do scény, ale keďže bola u nás krátko pred Halloweenom víchrica, zhodila metlu dekoračnej bosorky dole, našťastie nie niekde mimo balkónu. Ešteže máme sieťku na mačky, ktorá má niekedy aj svoje výhody, tak metlu neodfúklo niekde mimo dosah. Takže som metlu našla a vtedy mi mami hovorí a čo ju nepoužiješ i pri fotení tohtoročnej halloweenskej scénky.Smějící se
Čierneho plastového kocúrika mám z detstva.
Strieborné dva svietniky mám zo starého jedálenského setu od bábiky Sindy Pedigree, ktorý som pred pár rokmi kúpila ešte na anglickom E-bayi.

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára