utorok 27. novembra 2018

Narodeninové darčeky 2018 od Katky


V tomto článku sa budeme venovať jednému z mojich restov, ktorý je starý 6 mesiacov. Toľko času ubehlo od mojich posledných narodenín. S kamarátkou Katkou (zmrzlinka80.blog.cz) sme sa rozhodli a poslali si darčeky tento rok prvýkrát aj k narodeninám.😊
Katka ma veľmi prekvapila. Balíček s gratuláciou sa troška omeškal, vďaka českej pošte, ale možno aj preto urobil ešte väčšiu radosť.😊 Katka opäť Ti za všetko ešte raz veľmi pekne Ď A K U J E M!!!😘

Poďme si pozrie bližšie, čo tvoril obsah narodeninového balíčka.

1. narodeninová pohľadnica

Dostala som krásnu ručne robenú pohľadnicu od jej dcérky Týnky.


2. náramok z polodrahokamov


Keďže Katkino ďalšie novšie hobby sú okrem bábik tvorba šperkov z polodrahokamov, nemohol sa môj darček obísť bez takýchto šperkov.😄

3. kryštálové náušnice

Katka mi poslala dvoje ručne vyrábaných náušníc z jej dielne. Jedny kryštálové poslala mojej mami a druhé jantárové mne.
Jantár a tyrkys mám ja z polodrahokamov najradšej, v šperkovnici má každá z nás 3 náramky z polodrahokamov, vlastne ja len dva, lebo ten z tyrkysu mi bol príliš veľký a stratila som ho.😔 Vďaka Katke mám ďalší takýto druh náramku, pri ktorých veríme ich silné a liečiteľské účinky. Skôr však sú to pre nás náramky pre šťastie, ktoré slúžia ako módny doplnok k outfitom.😃 Keďže som Katke vysvetľovala, že šperky z polodrahokamov sú mi v ušiach dosť ťažké, dostali sme menšie náušničky.

4. jantárové náušnice

5. polodrahokam veľký - citrín

Tento žltý polodrahokam má plno účinkov. Jedným z mojich najobľúbenejších vlastností je ten, že sa považuje za polodrahokam hojnosti.
Ja ho však používam ako tvz. "ďakovný kameň". Na konci dňa, pred spánkom si ho chytím do ruky a poďakujem za najlepšiu vec/zážitok, čo sa mi v ten deň stal. Pôvodne som mala na tento účel obyčajný kameň, ale nakoniec som ho zamenila.😊

6. miniatúrny set - jedlá pre bábiky

Asi úplne najviac ma z narodeninového balíčka potešila táto úžasne vypracovaná miniatúra jedla pre moje bábiky. Ja som proste závislá na takýchto rôznych miniatúrach.😄 Obzvlášť som vždy povďačná za jedlá, ktorých mám menej. Tento set sa skladá z dvoch vínových pohárov, vína a podnosu s hroznom, syrmi atď.
Mám tento set nafotení v samostatnom fotení, takže niekedy na budúce ho detailnejšie uvidíte.

7. miniatúrny hodiny/budík

Tento fakt veľmi maličký budík som položila do nejakej diorámy. Je veľmi milučký, všetko to, čo je menšie, je ešte viac pre mňa krajšie.😃

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára