nedeľa 10. mája 2020

Mother´s Day 2020


V prvom rade prajem všetkým matkám, maminám, mamičkám, dvojnohých aj štvornoých detí, ale aj tým budúcich, krásny, slnečný a ničím nerušený Deň matiek!!!
Ako to už býva u mňa vo zvyku, posledné štyri roky som sa popri hlavných sviatkoch ako sú Vianoce, Veľká noc, Halloween či Valentín, dala i na fotenie Dňa Matiek.😊
Všetko to začalo pri kvetinárstve Flower Lady Shop v roku 2017 a odvtedy úspešne pokračuje i ďalšími rokmi.
Síce kvetinárstvo bolo oveľa väčším projektom, ale niekedy aj jednoduchšie fotenia nie sú kvalitatívne horšie.
Vlani sme si s mami vymysleli trojgeneračné fotenie v piknikovom štýle (kto si chce zaspomínať nech klikne tu), tento rok sme sa vrátili ku jednoduchšej interiérovej klasike.
Pôvodným nápadom pre tento rok bola matka, ktorej by väčší počet menších detí typu Shelly, postupne niesli darčeky a kytice.😍
Starú mamu som už nechcela zopakovať i tento rok. Mami však napadlo pár dní pred veľkým dňom "D" zaujímavejší nápad, aby boli na fotení až dve mamičky - beloška a černoška a každá by mala vlastné deti, ktoré by im priniesli darčeky.
Keďže černošské deti mám len dve - chlapčeka i dievčatko, tak rovnaký počet som dala i mamičke beloške, aby náhodou nepociťovala nespravodlivosť jedna z mamičiek.
Využila som steny zo svojej vlaňajšej veľkonočnej diorámy, ktoré som minulý mesiac prerobila do jednej témy z A-Z bábikovskej fotografickej výzvy na Flickri.
Do tohto fotenia sa mi hodili, pretože na hlavnej stene sú rámiky/obrazy so kvetinovými srdcami.

Šedý gauč je moja ručná práca, robila som ho pred dvoma rokmi do posledného dňa adventného kalendára.
Stôl je miniatúra japonskej značky Re-ment. Najskôr sme rozmýšľali o retro košíkovom stolíku z mojej dielne, ale ten bol veľmi vysoký a do tejto diorámy jednoducho nezapadol.
Kytičky, ktoré detičky nesú svojim mamičkách vyrobila pred rokmi moja mami do svadobného salóna Wedding Bells pre bábiky.
Darčekové tašky, ružový darček a bonboniéra sú rôzne zdroje od Mattela.😊
Priehľadné štyri vázy sú plastové poháriky.

Troška dlhšie sme sa rozhodovali, čo bude najvhodnejšie dievčám/mamám obliecť.
Chceli sme, aby boli v podobnom štýle obe oblečené.
Chvíľku nás napadli v podobnom štýle letné blúzky so sukňami, ktoré by boli menej formálne.
Potom mňa napadla kvetinová sukňa od Karličky Sweet Tea, lebo jej outfit mám až dvakrát, len by som druhej bábike dala na miesto bledoružovej blúzky, takú tmavofialovú z čias kolekcie Fashion Fever.
Tento typ outfitu by bol viac formálnešší a najmä elegatnejší.
Chvíľku mami napadla i kvetinové sačko v ružových tónoch, ktoré mám i s celým outfitom od Barbie Style/Módnej ikony tiež dvakrát.
Zásadne som však nechcela úplne rovnaké outfity a ten v štýle "Karlička" je už u zberateľov dosť často vyskytujúci sa a najmä ako mami skonštatovala, detičky mali outfity viac letné a nie elegatné, preto sa i mamičky k nim hodili viac letno oblečené.
Nakoniec sme zostali na úplnej prvej variante s letnými šatami v retro štýle, kde bodkované šaty od Fashion Fever Teresy mala už takto ako celok Sherry už oblečené na tohtoročné jarno/letné obdobie.😊
Pásavé sú od Barbie Top Model Summer Resort.
Žlté náušnice k bodkovým šatám vyrobila pred pár rokmi moja mami.
Deti majú všetky outfity od Mattela, rovnako i oba náramky, ktoré majú mami na svojich rukách.

Ako modelky v úlohe matiek sa ukázali beloška Charlene (Barbie Basic 002 Model No.03) a Sherry (Barbie Basic 003 Model No.08).
Tieto kučeravé kočky sa nám už osvedčili pred dvomi rokmi na spoločnom veľkonočnom fotení so zajačími ušami.
Belošské deti sú Tommy (Winter Fun Tommy) a Kelly (School Bunch Kelly Club).
Černošské deti sú Ryan (AA Happy Family 1st Birthday Alan & Ryan set) a Deidre (School Bunch Kelly Club).
U týchto Shelliniek mám vždy problém, čo im obliecť, keďže väčšinou nosia to isté, keďže im nič nešijem, tá piplačka, keď si na ňu pomyslím ma nikdy neinšpiruje.😕
Rada by som i malému Ryanovi dopriala, aby mal aj on krátke nohavice, žiaľ musel ostať pri dlhých rifliach.











1 komentár: