štvrtok 30. apríla 2020

R - Relationship Goals


Poslednou témou pre tento mesiac - apríl bola na písmeno R - Relationship Goals (Vzťahové góly).
Prvou a zásadnou zmenou, ktorá sa udiala je, že po skoro 10 rokoch intenzívneho fotenia s mojim kompaktným fotoaparátom som ho vymenila za fotoraparát v novom smartfóne. Keďže môj starý mobil mal slabý foťák a robil fotky horšej kvality ako samotný kompaktný fotoaparát, mohla somf otiť len so svojim digi fotoaparátom.
Toto fotenie je oficiálne prvým fotením mojich bábik s novým foťákom.
Stále skúšam, čo nového dokáže, takže sa budem ešte "hrať" na vylepšení mojich fotiek.😊
Pravidlá pre toto súťažné kolo boli:
Amor práve zasiahol komunitu bábik s #relationshipgoals šípom!
Ukážte nám Vašu najviac rozkošnú bábikovskú dvojicu v mdlobami-primeranej vytvorenej fotke pre toto šialenstvo sociálnych médií.
Od držania sa za ruky po zdielanie jedného dáždnika v daždi, existuje mnoho každodenných spôsobov ako prejaviť ich náklonnosť.
Či Vaše bábiky sa maznajú na gauči v spárovaných pyžamách alebo kempujúcich pod hviezdami, láska je vo vzduchu!
Od roztomilých a zábavných po sladké a romantické, to sú malé veci, ktoré robia mierku 1:6, srdce rastie láskavejšie.
Pripravte sa na mdloby!

Nový fotoaparát prišiel správny čas, lebo pri fotení témy P - Pointed (Špicatý) som mala obavy, či ju vôbec nafotím. Pri stlačení gombíka spúšte mi odrazu obraz stmavol, našťastie sa funkcie napravili. Digi foták má zlomený otvor na baterky a niekedy, keď nevymením lepiacu pásku za novú, tak mi dvierka poriadne nedržia.
Som nesmierne šťastná a povďačná, že všetky tieto problémy razom skončili, dokonca už viac nemusím riešiť, či som zabudla nabiť svoje nabíjacie batérie...
Môj sen do budúcna je iste mať kvalitný fotoaparát, keď nie samotnú zrkadlovku, tak existujú i fotoaparáty, ktoré sú niečo medzi zrkadlovkou a kompaktným fotoaparátom.😊

Vráťme sa však samotnej téme. Pri tejto téme som mala jednu zásadnú vec hneď istú. Koho vyberiem ako párik.
V tejto súťaži som stále čakala, kedy tento môj obľúbený IT párik Poppy Parker & Chip Farnsworth III. - Corie & Paul Bratter Lovers - Barefoot in the Park použijem do vhodnej témy. Dočkala som sa, konečne nastal ten správny čas.😎

Bolo už len treba vymyslieť nejakú peknú spoločnú aktivitu, ktorú budú spolu robiť.
Spolusúťažiace - zberateľky začali dávať fotky klasických párikov ako sa držia za ruky a pod.
My sme chceli spoločnú činnosť, pri ktorej sa obaja budú aj zabávať.
Prvým nápadom mojej mami bolo, že budú obaja venčiť psov. Partner by mal jedného a partnerka druhého a spolu by sa zamotali do vodítok. Prišlo nám to však príliš nudné a otrepané. A najmä, keď zakrátko jedna spolusúťažiaca dala párik s s dvomi psami. Preto sme rozmýšľali ďalej s nápadmi.😊

Mami napadol nový nápad, aby spoločne varili v kuchyni. Keďže máme doma dve kuchyne/diorámy pre naše bábiky.
Chcela som vybrať na fotenie tú novšiu. Túto tému som však stále odkladala ako poslednú na fotenie, pritom sa nám obom páčila z tohtomesačných najviac. Bola taká najnormálnejšia.
S mami sme počas mesiaca rozmýšľali a dospeli sme k záveru, že nebude vhodné fotiť scénu varenia, pretože nafotená scéna sa mi nemusí podariť pofotiť, aby vyzerala realisticky. Myslím tým samotné napózovanie, najmä Chip je dosť vysoký a naše stropy diorám sú najmä pre neho dosť nízke.
Ďalším mínusom, prečo sme sa nakoniec rozhodli urobiť tému iným spôsobom bol fakt, že kuchyňa mala ešte jeden nedokončený nedostatok, ktorý sa však dal vyriešiť, nebol taký komplikovaný, len sme nemali náladu ho práve pre túto tému riešiť.
Aj som rozmýšľala, či by som časť kuchyne nevybrala von, do svojho "fotoateliéru" na lódžii, ale predsa len je krajšia a realistickejšia, keď je vo svojom prostredí, kde má svoje pravé steny a pod.
Po týchto všetkých pre a proti, sme sa rozhodli zmeniť nápad činnosti, ktorú náš párik bude robiť.

Už na začiatku sme si pozreli náš obľúbený Pinterest, kde sme si zadal inšpiratívne fotky zamilovaných párov. Na túto tému je neskutočne veľa fotiek typu "Instagram". Vo väčšine prípadov išlo o umelecké fotky, ktoré sú nádherné, ale párik nevykonával nejakú aktívnu činnosť spoločne.
S mami sme si vymenovali rôzne typy športových aktivít, ktoré by mohli robiť. Najviac som sa zamyslela nad golfom, kde by Paul (Chip) učil Corie (Poppy) hrať golf.
Potom sme sa zamysleli nad tým akoby sme ich obliekli, čo by sa ešte dalo, ale pri skoro všetkých športoch mám problémy s pozadím, keďže biela tehlová stena sa mi obzvlášť pri golfe zdala už divná.
Preto sme hľadali nápady v iných kreatívnych vodách.
Mami napadlo, že by mohla byť Corie v nákupnom koši, ktorý by Paul ťahal.
Mne sa to zdalo divné a vravela som, že to by som musela vytvoriť nejaký malý supermarket. Mami vravela, že by som mohla urobiť len jednoduchú fotku v košíku na kolieskach. Tento nápad ma vonkoncom nezaujal.😒

Keď som bola už úplne kreatívne vyžmýkaná a stále som nevedela ako tento párik nafotiť, zavítala som znova na Pinterest, kde ma zaujala jedna fotka z tých, ktorý mi ponúkali.
Bola to kreslená fotka zamilovaného páriku pri nejakej aktivite. Keď som klikla na fotku, tak ako to býva zvykom, Pinterest mi ponúkol kopec podobných fotiek s touto tematikou v kreslenej verzii, ktoré bola 100x inšpirujúcejšie ako tie nekreslené. Tiež okrem varenia, páriky napr. hrali vankúšovú bitku alebo pozerali v obývačke tv a pod.
Mňa však zaujal obrázok, kde spolu dvojica sedela na madraci pri okne, partnerka hrala na gitare, partner ju objímal a zároveň tiež jej pomáhal s hraním.
A už som vedela, čo konečne nafotím.
Len som sa musela rozhodnúť, do ktorej spálne ich umiestnim.
Buď do provensálskom štýle alebo do shabby chic.
V provensálskej spálni som ich zhodou okolností už pred rokmi fotila do inej súťaži na Flickri, keď bola izba nová.
A shabby chic som fotila len raz, keď sme ju dokončili a bolo to konkrétne fotenie Valentína 2017.
Z tohto dôvodu mi prišla táto romantická izba najvhodnejšou voľbou pri tejto téme.😄

Steny, posteľ, vankúše, prikrývka, pracovný stôl na šitie, toaletný stolík s taburetkou, izbová rastlina a aranžmány vo vázách sú prácou mojej mami.
Lampy, nočné stolíky, knižky, okno so záclonou, a servítková technika na drevenom boxe sú moja práca.
Kozmetické doplnky na toaletnom stolíku sú všetky od Mattela.
Rovnako i stolička pri šijacom stole a taktiež i hracia skrinka na pravej strane nočného stolíka.
Tú ružovú "hraciu" skrinku som dostala od Moniky Iski.
Konvicu na čaj som zase dostala do daru od babky Věrky (babivera8.blogspot.com).
Dve šálky a strieborný tanier sú z kuchynského setu Modern comfort.
Dva zákusky na tanieri sú miniatúry značky Re-ment.
Tácka je moja ručná práca.
Gitara je od bábiky Liv Alexis It´s my Nature.
Mačka Leila je moje gumené zvieratko, ktoré mali moje bábiky v mojom detstve.

Outfity sme im vybrali ležérne. Corie má bledomodré rifle od Barbie Basic 002 Model No.07, top s jedno kusového packu Fashion Fever, náušnice z mojej dielne a zlaté sandále z doplnkového topánkového setu od Mattela.
Paul má tričko i nohavice z dvoch odlišných fashion setov pre Kena, náhrdelník a šľapky sú z mojej dielne.

Ako súťažnú fotku som vybrala tú prvú s pohľadom na celú izbu.
Výsledky za tento mesiac ešte neviem, dozviem sa ich do konca tohto týždňa.
Ak s nejakou fotkou postúpim, určite dám vedieť nejakou formou aj na blogu.
Zatiaľ držte palce, týmto článkom som dohnala zatiaľ všetky súťažné kolá.😊











2 komentáre: