sobota 24. apríla 2021

Astrid


Barbie BMR 1959 

Color Block Sweatshirt with 

Logo Tape & Striped Shorts 

2020

S radosťou Vám prestavujem svoj prvý vianočný prírastok. Dosť skoro, že? Fotky mám už nafotené od polovice februára, ale až teraz som si našla čas na napísanie článku a dokončeniu spracovania fotiek.
Predbehli ju iné sezónne fotenia, konečne však nastal i jej významný čas.😍
Okrem tejto krásky predstavím ešte jednu, ktorá sa objavila pod stromčekom a tretiu, ktorá je prvým prírastkom tohto roka.😎

 Predstavujem Vám moju Astrid - super populárnu Barbie z kolekcie BMR 1959 z prvej série s tvárou Millie so zatvorenými ústami, Black Label. Navrhol ju návrhár Carlyle Nuera a je mojou poradí treťou Barbie z jeho dielne. Má super pohyblivé telo Made to Move, tentokrát novinka, pretože je vysoké, u mňa je to úplne prvá bábika Barbie s vysokou postavou.😊

Pôvodne sa mi z tejto prvej série páčila už od prvých promo fotiek len Mbili. S oblečením bábik z tejto kolekcie som bola už od prvých fotiek absolútne zhrozená. Mám rada módu a módne trendy, ale čo je veľa, to je už aj na mňa veľa. Táto kolekcia nemá v sebe žiadne ženské prvky pri outfitoch pre dámy.
Keď som uvidela Millie, tak mi hneď pripomenula argentínsku telenovelu z môjho detstva -  Divoký anjel a jej hlavnú hrdinku Milagros, ktorá sa dosť podobne obliekala za chalana a nosila šiltovku otočenú opačne. Presne ako táto Millie.😂
Našťastie zberatelia z celého sveta sa rozhodli z nej spraviť normálnu ženu v ženskom oblečení ako sú šaty a dosť často ju dávajú do romantických outfitov.
Keďže s blond kučeravými vlasmi pôsobí veľmi nežne. 
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale dodnes som nepochopila jednému trendu, ktorý prišiel tiež od zahraničných zberateľov, prečo preboha jej začali ten účes ničiť a vyrovnávať jej kučeravé vlasy?😪
To ozaj nestačí, že väčšina Mattel bábik má rovné dlhšie blond vlasy?😠
Na čo je to dobré, takto ničiť bábiku?😕
Veď práve pre tie kučeravé vlasy, ktoré sú je korunou krásy, som ju kupovala, to práve robí jedinečnou. 
Nie, aby z nej niekto spravil tuctovú Barbie od Mattela. Ďakujem, neprosím, nie!

Okrem fotiek zberateľov zo zahraničia na Instagrame, sa začala začiatkom minulého roka objavovať postupne u zberateľov z našich dvoch krásnych krajín a v našej super zberateľskej skupinke.
Najskôr to bolo také nenápadné, jeden, dvaja, traja, štyria, ale postupne pribúdala táto Millie u každého zberateľa z našej skupiny. Nikto jej nevedel odolať. Niektorí si ju dokonca kúpili hneď dvakrát.
Ja som vlani na narodeniny chvíľku váhala medzi ňou a Mbili.
Potom som však uprednostnila práve Mbili, ktorá sa mi stále páči ešte viac.
Po polroku od mojich narodenín som vedela, že na Vianoce privítam pod stromčekom už Millie.
Len som sa stále k nej nevedela dokopať.😟
Zberateľka Nikky, myslím, že to bolo začiatkom novembra alebo koncom októbra minulého roka písala, že sa v Dráčikoch na SR i ČR začínajú objavovať Barbie z kolekcie BMR. Najskôr som si myslela, že len prvá séria, ale neskôr som i ja uvidela v hračkárstve i bábiky z druhej série.
Nikdy som však nestretla žiadneho Kena z prvej či druhej kolekcie.

Koncom októbra sa mi stala taká zaujímavá vec.😎
Na Modrom koníkovi som sa zúčastnila jednej predvianočnej ankety z obchodného centra Max zameranej na kovid.... Najprv som nemala záujem vyplňovať anketu zameranú na najväčšiu hovadinu na svete, ale potom sa vo mne niečo prebudilo a povedala som si, že veď ja Vám napíšem o čo sa tu jednáa čo si o všetkom myslím. Samozrejme, že otázky boli typu, či som spokojná s dodržiavaním hygienických opatretí v OC Max, či ich majú dostatočné, potom som ich mala ohodnotiť hviezdičkami od 1-5 alebo či by malo ostať napr. čistenie rúk i po skončení celého svetového šialenstva. Podobné iné blbosti sa ma v celej ankete pýtali. Možno aj 15 minút mi anketa zabrala.😊
Vyhrať som mohla poukážku v hodnote 5€ na nákup vo vybratých predajniach v OC Max.
Výsledky ankety mi mali prísť za 2 týždne. Tento termín som nijako extra neevidovala. Musela som si opísať ešte kód, ktorý mi vygenerovali a napísať svoj mailový kontakt.

Podvečer piatka 13.11. som otvorila svoju mailovú adresu a skoro som odpadla od faktu, že mi oznámili, že som jednou zo šťastných výherkýň tejto ankety. Šťastnejší piatok trinásteho som nikdy predtým nezažila.🍀
V pondelok 16.11. som napochodovala i s mami ako poradkyňou do OC Max.
Tam som sa mala dostaviť podľa pokynov na vrátnicu (tú som najskôr hľadala ešte na mape OC), kde som si mala poukážku vyzdvihnúť. Dvaja páni sa na vrátnici i nudili, lebo ja som si najskôr nebola istá, či som na správnom mieste. Najskôr som musela zadať svoj výherný kód a potom som sa už len podpísala pri svojom mailovom kontakte. Všimla som si pri podpisovaní, že tých výhercov je plus-mínus 50. 
Dostala som konečne poukážku a išlo sa míňať.👍✌

Už v maily som zistila, že žiaľ v mojom obľúbenom obchodíku Tedi poukážka neplatí. Myslela som si, že ju miniem teda v mojom druhom obľúbenom obchodíku Kik, ktorý sa v OC Maxe tiež nachádza.
Chvíľku som rozmýšľala i o drogérii, na ktorú poukážka tiež platila.
Blízkosti drogérii sa však nachádza jeden z troch Dráčikov v našom meste.
Nedalo mi to, lebo som bola veľmi zvedavá, či neobjavím i u nás BMR bábiky.
A čuduj sa svete mali ich dovezené i u nás a bola tam z troch BMR práve moja vysnívaná Millie.
Okrem nej tam bola Mbili, ktorú som už mala a ešte Pazette.
Moja mami ma vtedy nahovorila, že keď použijem výhernú poukážku a Dráčik kartu, tak sa mi proste super výhodne oplatí. Veď po tej bábike už dlho túžim a zbytočne by som nejaké blbosti nakúpila v Kiku a bolo by. Najskôr som váhala, potom sa išla predavačky spýtať, či je možné použiť u nich túto poukážku. Chcela vidieť ako vyzerá, zjavne nie všetky sú rovnaké.
Pri platení mi však bolo zrazu povedané, že poukážky sa môžu využiť len s platbou v hotovosti. Vtedy som sa troška zarazila. V hotovosti mi chýbalo vyše 1€. Myslela som si, že ma porazí, pretože som nemusela platiť práve 1€ v predajni v inom nákupnom centre, kde som kupovala úplnú maličkosť. 
Zdalo sa mi, že toto sa fakt môže stať len mne, pretože som si myslela, že v OC Maxe bankomat práve mojej banky nie je. Našťastie som sa veľmi mýlila. Do týchto priestorov OC Max chodievam najmenej, takže o novinách, či sú nové bankomaty a koľko rokov sú tam, vôbec neviem.
Dokonca ten bankomat tam stál práve vonku pred Dráčikom. Predavačka ma na to upozornila, ja som vybrala 10€, aby som doplatila tú sumu s použitím poukážky, ktoré na mňa v Dráčiku čakali.
Takže koniec dobrý, všetko dobré. Millie ma vyšla nakoniec i s Dráčik kartou do 26€.
Cítila som sa šťastne a vďačne, že sa mi tento zberateľský sen splnil takým zvláštnym spôsobom o akom sa mi vôbec nesnívalo.👀

Meno Astrid sme jej vybrali zo švédskych mien, pretože ako blondínu sme sa ju rozhodli zasadiť s národnosťou niekde do Škandinávie. Keďže najviac mi v ušiach znelo známe meno po švédskej spisovateľke Astrid Lindgrenovej, ktorá písala diela pre deti, vybrala som práve toto.😊


Fotky balenia krabice v štýle topánkového boxu.


Stojany väčšinou nefotím, ale tento musím, pretože je dizajnové. Aj na ňom sa nachádza logo BMR 1959.



Certifikát.


Astrid ešte na svojom stojane.


A teraz  konečne fotky už bez krabice a stojana. Je veľmi fotogenická, preto som jej spravila i dosť fotiek.😄



















Pár pohľadov zblízka do jej krásnej tváričky.




Jej nádherné a jemné super kučeravé vlasy.😊



Zelená plastová šiltovka s logom BMR 1959. Ja nechápem, prečo i šiltovka pri zberateľskej Barbie musí byť plastová? Hrôza. Neviem, kedy sa mi bude hodiť. Určite sa nejaké fotenie vyskytne.😃



Oblečenie je pre mňa menej využiteľnejšie ako to, čo má moja BMR Mbili.
Keby aspoň tie stužky Carlyle nenechal visieť...😅 Všade opäť nápisy BMR 1959, tentokrát na visiacich stuhách.



Krátke pásavé nohavice.


Moderné ponožkové tenisky s nápisom BMR 1959. Priznám sa, na tie som sa tešila úplne najviac. Sú super a pre mňa určite lepšie použiteľný kúsok ako zvyšok jej outfitu.😅
Jej chodidlá mi už začínajú robiť problémy, keďže je to prvá Barbie, ktorá má u mňa vysoké telo, aj nohy sú iné. Zatiaľ som zistila, že obuje až dva páry topánok, ktoré mám v zbierke a ešte sa s nimi musí deliť s babičkou Elizabeth (Barbie Happy Family Grandmother), ktorej som dala pred pár rokmi Made to Move Curvy telo.😕😁
Tak budem musieť vyrábať asi nejaké letné topánky. Ešte obuje i dva páry čižiem. Jedny sú dokonaca z mojej dielničky.😊


Zapínanie je na suchý zips.


Výber prostredia i celkovej scény je u mňa celkom jasný. Pri tvorbe tohto grafiti pozadia s červenými tehličkami, by som si nebola pomysslela ,Takže BMR 1959 Nikdy by som si nebola pomyslela, že presne sa k tejto kolekcie dokonale hodí.😃
Okrem pozadia som použila i rekvizitu farby v spreji, ktorú som pred rokmi vyrábala tiež pre účely súťaže A-Z Doll Photography na Flickri. Doplnila som ešte strieborný magnetofón z roku 1995, ktorý mám od detstva a skateboard, ktorý som pred rokmi kúpila v zľave v Kiku.😊








10 komentárov:

  1. Gratuluji Ti k Astrid, má krásnou malbu obličeje. A obdivuji parádní fotky.
    U mně je to Miluška a už dávno má jiný outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, si zlatá.💖🤗Súhlasím s Tebou, má super maľbu tváre. V našej skupine sa ujalo u viacerých meno Miluša.😀

      Odstrániť
  2. Teda to bylo jak z pohádky. Ale nakonec to dobře dopadlo a vysněná panenka mohla jít s Tebou domů 😉 Vybrala jsi super fotící prostředí. A taky nechápu, proč jí ty vlasy někdo rovná. Vždyť kudrnatých panenek je tak málo... I když shodou okolností jsem dneska taky jednu publikovala na blogu 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, áno, nakoniec je konečne v mojej zbierke.😊 Ja viem, že s originál účesmi som s Tebou na rovnakej vlnovej dĺžke. Pekná náhodička. Pôjdem sa pozrieť na Tvoju kučeravú krásku.🥰

      Odstrániť
  3. Astrid je krásná, pěkně jsi ji vyfotila:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika, to som rada, že sa Ti fotky páčia.😉😘

      Odstrániť
  4. Gratuluji.Tato Millie je jako mor.Nic ve zlém,sama jí mám také.Má krásnou,něžnou malbu.Ty kudrnaté vlasy jí dělají vyjímečnou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, áno, s tým musím len súhlasiť, táto Millie je fenomén medzi zberateľmi z celého sveta.😁

      Odstrániť
  5. Srdečne Ti k Astrid gratulujem, bola to veľmi zaujímavá cesta, akou sa k Tebe dostala :-) V Dráčiku som chalanov z BMR nikdy nevidela, teraz mi to došlo, keď si to napísala, vždy len dievčatá. Chalani boli, ale len z prvej série, v AllToys.
    Urobila si jej úžasné fotky a vyrovnať jej vlasy mi príde ako neskutočná hlúposť, ale je to na každom, čo urobí so svojou bábikou.

    OdpovedaťOdstrániť