nedeľa 9. mája 2021

Mother´s Day 2021 👑


Ako každý rok, tak aj tento rok som vytvorila sériu fotiek pre krásny sviatok Dňa Matiek.😊

Prajem všetkým matkám (aj tým, ktoré majú štvornohé deti) , babičkám či aj prababičkám  dodatočne ešte prekrásny Deň Matiek. 👩👧💛💗

Nech Vám detičky robia naďalej radosť a rozdávajú veľa lásky. 

Toto fotenie bolo vymyslené dosť rýchlo. Pre tento rok som nemala v hlave žiadnu extra veľkú predstavu. Počas roka som si však odkladala rôzne inšpirujúce fotky aj pre túto príležitosť.
Mojich kreslených obrázkov, ktoré si pravidelne ukladám na Pinterese mám do dnešného dňa neúrekom. Inšpirujú ma nielen pre účely mojej kreatívnej tvorby, ale hlavne pre moje fotenia s bábikami.😍

Tak som sa pozrela pár dní pred Dňom Matiek na tie moje uložené obrázky a po spoločnej analýze s mojou mami, čo by sa dalo napodobniť a ofotiť nám ostali dva typy fotiek.
Oba nápady však padli, potom, čo som ich troška prakticky aj vyskúšala. 
Bohužiaľ bábiky v mojej zbierke typu Shelly nie sú kĺbové a rovnako sú na tom Stacie i Skipper, ktoré by mohli byť príjemnou zmenou pri fotení. Vždy používam na fotenia Dňu Matiek malé Shelly, ale Stacie či Skipper som vynechala. 
Bez kĺbových tiel nedokážu urobiť také pohyby ako Barbie na telách Made to Move podľa mojich inšpirujúcich obrázkov.😎

A tak sme si s mami hľadali iné alternatívy. Väčšinou všetky moderné fotenia v súčasnej dobe sú založené napríklad na rovnakých outfitoch, či zaujímavých pózach ako fotenia od chrbta, zhora a pod.
Tie inšpirujúce fotky, ktoré by zvládli i nekĺbové bábiky si vyžadujú rovnaké oblečenie.
A čas na šitie nebol, aj keď materiálov a látok je vždy dosť. Dúfam, že na budúci rok si nájdem čas a ušijem niečo s predstihom.🙄

Keďže viac času som sa venovala kreatívnej tvorbe nábytkov pre bábiky, mami opäť môj nový gauč inšpiroval ku výslednému foteniu tohtoročného Dňa Matiek. Rovnako sme to mali i pri tohtoročnom fotení 60.narodenín Kena. Tam nás zasa inšpiroval čierno-biely pruhovaný gauč.
Teraz to bol tento elegantný gauč v zlatom prevedení. Jeden z mojich najlepších gaučou pre bábiky, ktoré som doteraz vyrobila. A som naň ho nesmierne hrdá. Je vo francúzskom štýle.😎

Mami napadlo, že ku novému zlatému gauču sa hodia moje modely večerných šiat vo farbe šampanského, ktoré som šila pre účely vianočného záverečného dňa adventného kalendára 2019.
Vtedy som ušila hneď trojicu šiat - pre Barbie, Stacie a Shelly.
Ďalej mami napadlo, že by sme mohli využiť i naše "známe" čierne telefóny od fotenia  štyroch "telefonistiek" z fotografickej súťaže na Flickri, ktoré sme vytvorili už pred 4 rokmi.
Chvíľku sme rozmýšľali, že by sme pridali k foteniu i Stacie, keďže jej šaty ostali nevyužité, ale do pôvodného nápadu sa nám predsa len už nehodila.👀

Nápadom bolo, že matka s dcérkou budú sedieť v zlatom gauči, kde si budú navzájom telefonovať a hrať sa. A na hlavách budú mať zlaté koruny.
Tento posledný fakt som myslela, že určite nebude, pretože mám síce novú zlatú korunu od mojej výhernej zberateľskej Barbie Basquiat, ale pre Shelly sa mi nechcelo nejakú vyrábať, pretože z papiera by na mňa nepôsobila veľmi honosne.
Nakoniec pred obliekaním samotných bábik na fotenie, mami objavila malú zlatú korunku pre Shelly, na ktorú som úplne zabudla.
Tú som tiež nadobudla v rovnakom čase ako tú od Barbie Basquiat. Kúpila som ju vo vianočnom výpredaji s malou bábikou typu Shelly, ktorú predával Kaufland a je aj značky Kaufland. Vôbec som ju nechcela kupovať, ale stála takú nízku cenu, že kvôli oblečeniu a doplnkom som ju tam jednoducho nemohla nechať. Okrem modrý večerných šiat boli súčasťou zlatá korunka a palička.
A tak sme mohli vytvoriť naše zlaté "golden Queen & Princess" dvojicu.💛🎇👑

Telefóny sú miniatúry z nášho miestneho papierníctva. Kvôli súťaži na Flickri sme si kúpili hneď štyri a upravili sme ich do 4 farbách. Vytvorili sme im šnúry a ozdobili flitrami. Šnúry sú zo starej a pokazenej striebornej retiazky mojej mami. Sú zafarbené lakmi na nechty.
Pre toto fotenie sme vybrali tmavomodrú a bledomodrú verziu. Vyberali sme ešte z červenej a ružovej.

Mami mi ku gauču pridala ešte vysokú vázu, ktorú som pred rokmi dostala do daru od mojej druhostupňovej sesternice na Vianoce. Pridala mi do nich ešte krémové ruže z Kiku.

Ako modelku - matku sme sa rozhodli vybrať tmavovlásku alebo hrdzavovlásku, blond Barbie sa nám k farbe šiat vôbec nehodila.
Nakoniec sme si vyberali medzi dvoma kráskami - Deborah (Barbie Basic 002 No.14), ktorá je hnedovláska a Priscilla (Barbie Basic 003 Model No.02).
Vyhrala to hrdzavovláska, ktorej sa zlato-šampanská farba šiat viac hodí.
Výber Shelly bol jednoduchší, keďže k hrdzavovlasej mamičke sme chceli automaticky hrdzavovlasú dcérku a Shellinky s hrdzavými vlasmi mám len dve. Vyhrala to tá, čo nemala v cope vlasy. Je ňou maličká Melody z kolekcie Shelly Club School Bunch.

Zlato-hnedá stena bola súčasťou rovnakého projektu k Vianociam ako ich večerné šaty.
Zlaté náušnice, ktoré má v ušiach Priscilla sú od dvornej klenotníčky Katky G. (uzmrzlinky.blog.cz).

















5 komentárov:

  1. Krásné fotky a děkuji za přání.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou krásné fotky a takové jiné, než bych čekala. Povedlo se 👍 a super gauč 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie sú nádherné, som sa na Deň matiek kochala na FB. Tento rok je pre mňa Deň matiek špeciálny. Proste prvý je prvý.

    OdpovedaťOdstrániť