štvrtok 16. júna 2022

Platinum Jubilee Party 💂‍♂️👑🍵🎉


Kto je tu fanúšikom a má rád Veľkú Britániu s kráľovstvom?🤴👸

Pripravila som si troška menej tradičné fotenie, ktoré mi v hlave bežalo už dlhší čas. Rozhodla som sa vytvoriť oslavnú scénu pri príležitosti 70.výročia korunovácie a nástupu na trón britskej panovníčky Alžbety II. Toto platinové jubileum som sa rozhodla naplno osláviť, jeho realizácia a fotenie ma veľmi bavilo. Bolo už viac pre mňa inšpirujúce ako moje zvyčajné fotenia.😎
Pri príležitosti mojich 18.narodenín, sme s mami vytvorili narodeninovú oslavu inšpirovanou Veľkou Britániou.💂
Kto nevie, naše začiatky tvorby pre bábiky siahajú práve do mojich narodeninových a meninových osláv z detstva, ktoré sme vždy organizovali tematicky.😎
Pre Veľkú Britániu mi mami vtedy postavila stavbu - obchodík so suvenírmi v tvare ich tradičnej červenej telefónnej búdky. Ja som vtedy spravila rôzne suveníry/tovary na predaj.
Stavbu sme pred zhruba 10 rokmi prerobili a keďže v tom období začala firma Mattel vydávať kolekciu Barbie zo sveta - Dolls of the World, medzi, ktorými bola aj Barbie Veľká Británia, ktorú sme si do svojej stavby museli predsa konečne kúpiť.
Síce nemala na sebe žiadny kroj, ale jednoduché tmavomodré šaty, na ktorých má trenčkot a okolo krku šatku s motívom britskej zástavy.
Práve tá sa stala i hlavným prvkom celej oslavnej scény.🎉🎈🎁

Tradične časovo s fotkami meškám, ale beriem to, že Briti oslavujú určite celý mesiac jún. 
Rovnako ako ja, keďže som mala hneď prvého júna narodeniny.😀
Mala som tentokrát i na to dôvod, zhruba skoro dva týždne som bola chorá a do fotenia som sa vôbec nehrnula.
Som rada, že som nakoniec svoju britskú predstavu konečne zrealizovala, lebo by to bola veru škoda, kebyže práve ja nevyužijem všetky tie drobné miniatúry, ktoré vlastním vo svojom britskom obchodíku so suvenírmi.🤗🤩

Pôvodne som myslela, že oslavovať kráľovnú Alžbetu II. bude len jedna Barbie spolu s jedným plyšovým medveďom.🧸
Prečo práve medveď? Áno, je to pravda, tento rok nejako často fotím plyšáky, ktoré s bábikami "čajíčkujú". Pred Veľkou nocou to bol plyšový zajačik a tentokrát je to zase medvedík.
Najviac ma však inšpirovalo 2 minútové video, v ktorom hrá samotná kráľovná Alžbeta II. spoločne s kreslenou postavičkou a anglickou legendou medvedíkom Paddingtonom, ktorý je k nej pozvaní na čaj.

Asi najväčší "problém" bolo vybrať aktérku fotenia, nejakú Barbie, ktorá by zobrazovala pravú Britku.
Tá naša zberateľská Barbie Dolls of the World žiaľ nemá pohyblivé telo a nechcelo sa mi požičiavať a meniť telo od inej Barbie. 
Moja mami mala o pravej Britke svoje predstavy. Povedala, že musí byť blondína s tradičnou beloškou pleťou, aj keby použitie černošky nebolo nič hrozné, predsa je UK multikultúrna krajina už dlhé roky.🙊🙉🙈
Z menšej analýzy našich blondínok bábik, sme nakoniec vybrali práve podľa účesu Giselle, ktorá ho má kratší, málo ju fotím, lebo má u mňa najhoršie pohyblivé "fejkové" telo z Aliexpressu.
Giselle má však i ďalšiu skvelú prednosť. Má vyrobenú vlastnú tvár podľa herečky Heleny Bonhan Carter, ktorá je Britka. Barbie zobrazuje jej postavu dobrej víly podľa Disneyho filmu Popoluška.👠
Druhú Barbie si presadila mami, lebo ja som už druhú blondínku do fotenia nechcela, túžila som po nejakej hnedovláske.
Nakoniec sa však obe britské dámy zladili, obe majú červené pery, ku ktorým som zladila aj ich slávnostné outfity.🎩👑
Druhá blondínka sa volá u mňa Hailey (Doll Space Style Barbie Stardoll) a je to playline Barbie podľa internetovej hry Stardolls.

U prvej dámy Giselle som mala o outfite ako takú predstavu. Požičala som šaty od Barbie DOTW UK, na ktoré som jej obliekla zlato-modré sako, na ruku nasadila zlatý náramok, oba kúsky sú od Barbie Raquelle Módnej ikony/Style z druhej série.
Červené topánky má z jedného fashion packu Life in the Dream House Midge.
Druhá dáma dostala trblietavé kokteilové šaty od zberateľskej Barbie The Look Night out.
Zlaté topánky má od Barbie Basic 2.5 Model No.04.
Obe dámy majú šperky od dvornej šperkárky a kamošky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).
Výnimkou je tiara u Hailey, ktorú si požičala od zberateľskej Barbie DOTW Írsko a Giselle som na poslednú chvíľku pridala na hlavu diamantovú korunku, ktorú som robila do kostýmu podľa filmu Raňajky u Tiffanyho.💍

Scéna sa nám tvorila jednoduchšie. Zlatý gauč z mojej dielne bol jasný od začiatku, je elegantný a honosný, presne hodiaci sa do  kráľovského "paláca".🏰
Konferenčný zlatý stolík je provizórne vytvorený z malého rámika na fotky, ktorý máme v projekte indickom obchodíku so suvenírmi.🥻
Noha ostala od vianočnej plastovej sviečky na baterky, ktorá slúžila u nás ako vianočná dekorácia dlhé roky. Prestala fungovať, ostala pri nej len zlatá noha.
Dva bočné "stolíky" sú kovové krabičky, ktoré sú pravé britské suveníry, obsahovali čierny čaj.
Zástavy s motívom UK som robila pred rokmi.😎
Sú napichnuté v plastovej váze plnej korálkov s motívom zástavy UK.
Tie pochádzajú z dvoch náramkov, ktoré som si pred rokmi kúpila v jednom čínskom obchode.
Jeden pre seba k svojmu tričku a outfitu s motívmi UK a druhý do britského obchodíka pre bábiky.
Zlatá váza je miniatúrna japonskej značky Re-ment. Dostala som ju pred rokmi i s kopou ďalších miniatúr zadarmo.😊💗
Bordové ruže boli asi raz kupované obchodíku Kik.
Na konferenčnom zlatom stolíku sa nachádza biely rámik, ktorý je pôvodne od Barbie The Look Perfect Party. Mňa napadlo použiť britskú známku s hlavou Alžbety II.
Keďže som sa intenzívnejšie venovala vo svojich tínežerských rokoch k zbieraniu známok, mám doma riadnu zásobu rôznych známok. Posledné roky sa k tomu hobby nevenujem, keďže sa venujem hlavne tvorbe a zbieraniu bábik.
Okrem rámiky sú tam ešte dve kráľovské koruny. Zlatých máme doma viacej, pôvodne boli 3D nálepkami, myslím, že som ich tiež vtedy kupovala v Kiku a hneď som vedela, že je to motív práve pre britský projekt.💂
Druhá strieborno-čierna koruna boli pôvodne iba dámske náušnice.
Rovnako i strieborné srdce s motívom zástavy UK je tiež pôvodne dámska náušnica, ktoré som nosila v aj ja v ušiach.
Čajové šálky sú od zberateľskej Barbie The Look Sweet Tea.
Britská látka/ zástava je už spomínaná šatka od zberateľskej Barbie DOTW UK.😀

Chvíľku to vyzeralo, že nakoniec žiadny čaj o piatej sa nebude konať, lebo dvoch medveďov, ktorých som mala na túto scénu pripravených bolo podľa mami do scény príliš veľkých. Tak ma napadol z našej zbierky plyšových medvedíkov, ktorú doma máme, medvedík menší, ktorá je vlastne medvedica a má na sebe i šaty.👗
Na hlavu som jej nastrkala zlatú korunu od zberateľskej Barbie Jean-Michel Basquiat.
Takže už aj korunu mal okrem bábik i medvedík.

Pripájam i moje inšpirujúce video s kresleným medvedíkom Paddingtonom a kráľovnou Alžbetou II. na ich slávnostnom čaji "o piatej".🍵
Na záver možno ešte treba dodať: "GOD SAFE THE KING" (Boh žehnaj kráľa/kráľovnú)!!!😇



































6 komentárov:

  1. Panenka s tváří Helen Bonham Carter mi trochu připomíná vévodkyni Camillu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú asi podobný účes. Pre mňa je Helen krajšia ako Camila.😁

      Odstrániť
  2. Když jsem viděla Helen tak jsem si vybavila seriál koruna kde hraje myslím sestru královny. Proto jsem myslela že si vybrala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, aj som zabudla, že Helen tam veru hrá mladšiu sestru kráľovnej Alžbety, Margaret. My sme doma totiž skončili len pri prvej sérii Koruny, seriál sme pozerali ešte počas korony a tam ešte nehrala.😃

      Odstrániť
  3. Super fotenie, krásna scéna :-)

    OdpovedaťOdstrániť