utorok 21. júna 2022

Summer Vibes 2022 🌎🛫🌅


Krásny začiatok tohtoročné leta, prajem všetkým, kto tento môj príspevok či fotky pozeráte!🌊🌞🏄
Po všetkých foteniach rôznych narodeninových osláv a výročí, Vám ukážem úplne najnovšie fotenie, ktoré som uskutočnila posledný jarný víkend.😊
Pri predošlých príspevkoch som spomínala, že každý pondelok sa tento rok snažím zúčastňovať pondelkovej hry v zberateľskej komunite bábik na Instagrame.
Poslednou témou bola "SUMMER VIBES" (letné vibrácie).👙👓⚓
Keďže milujem leto, na začiatku leta oslavujem aj narodeniny, rada fotím fotky s letnou atmosférou. Myslím si, že s rôznymi vianočnými foteniami, je letná tematika moja ďalšia obľúbená "topka".
Tento nápad na toto fotenie mám v hlave už od minulého roka.
Opäť som sa nechala inšpirovať mojím obľúbeným Pinteresom a mojimi "srdcovými" kreslenými fashion obrázkami.😇
A táto téma bola konečne na ňu úplne vhodná.
Jedná sa v mojom prípade o jednoduchšiu scénu, aj keď som za tých pár rekvizít rozhádzala rôzne diorámy, ale čo pre dobrú fotku fotograf neurobí?📷😂

Rekvizity tvoria pas od zberateľskej Barbie Diane von Furstenberg, 
čierny foťák z playsetu chaty od bábiky Liv,
slnečné čierne okuliare zo sady Barbie Basic 001,
biela šálka s čiernymi kvietkami z jednej Barbie kuchyne z môjho detstva,
miniatúrne plastové lietadlo "boeing" z Kinder vajíčka, ktoré pochádza z maminho detstva (doma si uchovala celú svoju zbierku krásnych hračiek z Kinderiek, ktoré sa dajú často použiť po rokoch aj pre bábiky),
špagátová kabelka z mojej dielne (tvorba z leta roku 2016), 
červená šatka od Barbie Basic 003 Model No.08,
letné sandále z fashion úzkeho packu Barbie Fashion Fever z môjho detstva 
a nakoniec je to malá mapa kontinentu Severná Amerika, vystrihnutá zo strán, ktoré sa zachovali z jej atlasu zo školských čias.🌐📐📚
Na inšpirujúcom obrázku z Pinteresu, mala žena ležiaca na mape, oveľa väčšiu mapu, ktorá bola pod jej celou vrchnou časťou tela. Preto by to vyzeralo ešte lepšie, keby som mala pod bábikou väčšiu mapu.

Ako modelku som si vybrala Megan (zberateľská Barbie podľa filmu Hunger Games, Catching Fire, Katniss Everdeen).
Keďže má už od Vianoce vlasy v cope, hnedé vlasy, ktoré jej ladia s oranžovou blúzkou z mojej dielne, rozhodla som sa to využiť.😎
Cop som jej musela znížiť, aby bol lepší pohľad z vtáčej perspektívy.
Pritom sa mi roztrhala pôvodná modrá gumička, ktorá k scéne menej ladila, tak som ju nahradila oranžovou. Do uší som jej pridala náušnice z mojej dielne, ktoré vždy s touto blúzkou ladím.
Na sebe má ešte čierne šortky, tie sú od Barbie Stardoll Bonjour Bizou.

Keď som fotky fotila, všimla som si, že ako Megan leží, tak sa jej telo krásne tieňovo odráža na podlahu. To ma dosť potešilo, pretože zberateľka Kathy z Rakúska, vyhlásila od 1. do 20. júna súťaž s tromi výhercami.💥
Témou bol práve "odraz"🌫, ktorý môže byť nielen na vode, v zrkadle, na okuliaroch a iných reflexných plochách. Nemala som žiadny kvalitný nápad, preto som si myslela, že tejto súťažnej výzvy sa radšej nezúčastním. Nakoniec som rada, že som to s touto fotkou aspoň skúsila.👍
Zatiaľ výhercovia neboli vyhlásení, človek nikdy nevie, či práve na neho nesadne šťastie.🍀
 Traja účastníci získajú vecné ceny v podobe tričiek pre pár Barbie a Ken s motívom seriálu Akty X 👽. Keďže je táto zberateľka veľká fanúšička tohto seriálu, jej instagramový účet sa celý točí len okolo neho. A vytvára absolútne bohovské diorámy dotvorené do najmenších detailov, ktoré si ona dokáže všetky spraviť, práve na motívy seriálu Akty X. Má zberateľské bábiky Mulder a Scullyovú a to hneď 3x ako páriky. Má urobené kancelárie, byty pre hlavné postavy, ale robí i dokonalé exteriéri ako pravá modelárka.😎
Tento rok sa dostala s týmto hobby i do rakúskej štátnej TV.
Jej instagramový účet sa volá: @dolls_buzz

Moja Megan sa rozhodla, že po dvoch rokov "väznenia" sa konečne vydá na svoju vytúženú a vysnívanú dovolenku do USA.🗽
Týmito fotkami zahajujem letnú sezónu.😊









10 komentárov:

  1. Krásně zpracované téma. Věřím, že focení na určité téma tě velmi těší. A pak to koukání na fotky ostatních na ono téma je také paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli 🧡, mám fotenie rada, obzvlášť bábik, lebo tie ma pri fotení väčšinou poslúchajú.😁 Už mi asi chýba A-Z fotografická výzva na Flickri, tak si hľadám inšpiráciu na iných sieťach.🤣

      Odstrániť
    2. Chápu. Fotografická výzva A-Z už se nikdy konat nebude?

      Odstrániť
    3. Na Flickri to už posledné 2 roky vyzerá úplne akoby skapal pes... Ja som napr. po 1x neurobila záverečnú koláž zhrnutia naj fotiek za minulý rok.🤷‍♀️ Jedna z organizátoriek A-Z výzvy Audra vôbec už na Flickri nie je aktivna.😌

      Odstrániť
  2. Wau, úžasné fotky. Megan sa má, že ide do USA. Tam by som sa šla hneď pozrieť. Tá blúzka je úžasná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky💕🥰🙂, ja by som asi chcela vidieť najviac z USA Havaj, kde je božská príroda a raj na zemi.🏝️ Blúzka je moja stará "kolekcia", má nastrkovacie rukávy. Mala by som toto leto konečne niečo nové ušiť, tento rok som ešte nič nešila.🧐

      Odstrániť
  3. Opět moc krásné. Nádherné doplňky a pěkné oblečení. Ta mapa je parádní, jééé a ten pas, ten je krásný. A musím pochválit kabelku - pěkná práce. Jsi šikovná, na tebe ještě nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, som rada, že sa Ti celé fotenie od oblečenia po doplnky páčia.😊💗 Hej, tá kabelka bola dosť piplačka, ale som rada, že sa mi vydarila. Špagátová technika je veľmi vďačná.😎

      Odstrániť