piatok 13. októbra 2023

Sweater Weather ☔🧥🍁



Prvé tohtoročné jesenné fotenie je na tému "sweater weather" (počasie na sveter)🧥🍁, ktoré som robila do súťažnej hry na Instagram, ktorú organizujú dve zberateľky bábik z Poľska.🇵🇱
Z toho jedna štrikuje a predáva svoju tvorbu aj do zahraničia a jej tvorba sa týkala aj samotnej súťaže.🙂
Výhry boli klasicky rozdelené od prvého po tretie miesto. Všetky tri miesta obsahovali štrikovanú tvorbu. 
Prvé miesto okrem štrikovaného oblečenia, zahŕňalo aj Barbie Looks #13, krásnu červenovlásku. A práve tá bola mojou inšpiráciou, keďže štrikované oblečenie bolo podľa mňa príliš hrubé pre bábiky, tak mi išlo hlavne o prvú cenu.🥇
Bohužiaľ z 350 súťažných fotiek,  sa mi tentokrát nepodarilo vyhrať.😌

VÝBER OUTFITU A MODELKY:
O výbere svetra som mala jasnú predstavu. Tento hrdzavo-hnedý svetrík fotím vždy na jeseň, už tretiu jesennú sezónu.🍂
Dostala som ho ako darček na Vianoce 2020 od kamarátky a zberateľky Katky G. (uzrzlinky.blogspot.com).
Tvorcom svetríka je druhá zberateľka a šikovná tvorkyňa Ivka K.
Jej tvorbu veľmi milujem, je dokonalá presne podľa mojich predstáv.🧡

Rozmýšľala som, koho som ešte v tomto svetri nefotila a kto sa na jesenny štýl hodí.
Rozhodovala som sa medzi dvoma hnedovláskami👩👧, prvou bola Megan (Barbie Katniss Everdeen, The Hunger Games) a druhou Jacqueline (Barbie The Look Sweet Tea).
Vybrala som Megan, ale keďže jej rifle boli príliš dlhé, lebo nemá zberateľské kĺbové telo, ale Fashionistas s plochou nohou, nakoniec som vybrala Jacqueline.😅
Svetrík je kvôli špecifickej farbe, dosť náročný na zladenie iných častí oblečenia v outfite.🤔
Najlepšie sa k nemu hodia rifle. Tentokrát som vybrala čierne z kolekcie Barbie Basic 002. 
Top, ktorý je málo vidieť, je bez ramienok a "pupkový" v hnedých tónoch od nejakej Barbie My scene. Dostal sa ku mne v nejakej kope doplnkov s bábikami.
Krémové nízke čižmy mám ešte z detstva, zo sady fashion doplnkov s názvom Barbie Bonanza.
Chcela som niečo na hlavu, napadlo ma pozrieť zbierku čapíc, keďže vlani na Vianoce som dostala od 2 zberateliek ich úžasné ručné práce.🧶
Mala som vybratú jednu čapicu v žltom odtieni, ale zrazu mi padol do oka tento hnedý klobúk.👒
Robila ho kamarátka Ivka/Babakat. Patrí k nemu ešte i šál. Pôvodne mal byť vraj čapica, ale nakoniec vznikol klobúk.🙃
Teraz sa mi veľmi hodil, keďže tvarom mi pripadal ako "rybársky" klobúk, ktorý je posledné roky v móde veľmi trendy.🤩
Najviac som sa "zapotila" pri výbere kabelky👜. 
Hnedých kabeliek nemám veľmi na výber. Jednu v tvare "mešca" bola príliš široká. Druhá malá. Až ma napadlo, že moja Barbie Austrália z kolekcie Dolls of the World má hnedú látkovú kabelku, ktorú nevyužívam.😃
Pridala som ešte výraznejšie náušnice z mojej tvorby.

TVORBA SCÉNY A INŠPIRÁCIA:
Chvíľku som sa rozhodovala, či neurobím interiérovú scénu v jesennom štýle. Takú som ešte nerobila a na Pintereste som nasala už veľa inšpirácie na túto tému.🙂
Išla som opäť do exteriéru, ktorý sa mi pri jeseni vždy robí s babikami najlepšie.
Máme doma pre bábiky veľa umelých tekvíc.🎃 Tie klasické oranžové so zelenými stopkami sú z čias nášho rodinného kvetinárstva.💐
Ostatné som pred pár rokmi kúpila v obchode Kik.

S mami obe sledujeme na Instagrame jedného Američana - Kiel James Patrick, pod názvom účtu @kjp, ktorý má rodinný biznis s vlastnou módnou značkou, orientuje sa hlavne na tvorbu svetrou s rôznymi vzormi podľa ročných období, károvaných košieľ, šiat a pod.😊
Robí dokonalé atmosferické fotky, najmä tie jesenné a vianočné sú najkrajšie.❤️
Na fotkách je často zachytený jeho veľký dom so záhradou, manželka, malý syn a ich dva zlaté retrívery.🐶
Radosť je to všetko pozerať. Pre mňa sú jeho fotky pastva pre oči i moju kreatívnu dušu.🥰
Pod touto našou jesennou inšpiráciou, sme zobrali dva ploty, tehlový múr a jesenný strom.🌳Ploty sú pôvodne dekorácia do záhradky, tie časti, kde sa majú napichať do zeme, som odpílila. Boli kupované pred pár rokmi v Kiku.
Múr som vyrobila ešte v roku 2016 do jednej súťaži na Flickri.🏆
Jesenný strom mi pred pár rokmi vytvorila mami.🍁
Seno pochádza tiež z čias rodinného kvetinárstva. Rovnako i malé dekoracné hrable.

Aby na jesennej prechádzke nebola nuda, rozhodla som, že Jacqueline bude venčiť svojho psa.🐕
Tým je Turquoise zo série Western Fun z roku 1989.
Je to už taký "dôchodca"😆, kĺby má už dosť voľné, našťastie nejako fotenie ešte ustál. Kupovala som ho pred 10 rokmi cez Ebay, keď som zháňala Mattel reálne chlpatých psov.😀
Obojok je moja staršia práca.

















Detaily na scénu.




A na záver som urobila i jedno krátke video.😊



4 komentáre:

  1. Krásna jesenná scenéria, aspoň niekde sú už jesenné farby, keďže vonku sa to ešte veľmi nechytá na takú pravú jeseň, ale ono to príde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky🥰, my s mačkami si užívame túto letnú jeseň. Ja fotím na lódžii a oni ležia a slnia sa.😃 Za svojho života si nepamätám až takéto vysoké teploty ešte aj v októbri. Raz, keď som bola na základke, tak sme boli na cintoríne na Dušičky v krátkom tričku, ale to teplo trvalo iba pár dní.
      Inak som osobne s týmto počasím veľmi spokojná. Zimu a krátke dni nie sú mojou prioritou.🙂 Kľudne by som brala i takú zimu. Sneh iba cez vianočné sviatky.🤣

      Odstrániť
  2. Krásné podzimní fotky, úplně mě to navnadilo na takový ten krásný barevný podzim, který se letos zatím moc nekoná. Všechno to máš pěkně vyladěné. Sice jsi nevyhrála, ale já jsem se u Tebe inspirovala, asi budu tvořit polystyrenovou zídku, protože vypadá skvěle ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka💓, áno, máš s tou farebnou jeseňou pravdu, u nás len minulý týždeň začali viac padať listy...🍁 Polystyrén sa inak mrví, musíš mať s ním svätú trpezlivosť. Ja používam posledné roky "zatepľovaciu" penu/polystyrén, neviem ako sa odborne nazýva. Vieš tú, čo sa s ním zatepľujú domy a byty.🙂 Používala som ju pri tvorbe steny s červenými dverami. Je pevnejšia a dá sa tiež do nej ryť tehly. Ja som objavila nejaké zbytky na sídlisku a už som si 2x kúpila celý jeden obdĺžnik v OBI.😊

      Odstrániť