sobota 28. júla 2012

Consuela



Argentina


Dolls of the World 2012



Predstavujem Vám v poradí tretiu Dolls of the World, Argentina, 2012, Pink Label. Mám ju už doma vyše mesiaca, ale keďže sme konečne po roku a pol predali dom a do 15. augusta sa máme z domu vysťahovať, nemala som veľa času na fotenie. Cez tento týždeň som to konečne napravila. Okrem Argentíny mám doma ešte 3 nové prírastkySmějící se. Dúfam, že do vyššie uvedeného termínu všetky ofotím ešte v našom dome.
Vráťme sa ku Consuele. Meno som jej vybrala z argentínskeho zoznamu mien na internete. Je to moja prvá zberateľská Teresa a v poradí 4. Teresa v mojej zbierke. Pôvodne som ju vôbec nemala na zozname prianí, pretože projekt Argentína sme zatiaľ nikdy nerobili. Ale keďže BB Teresu som nezohnala a na túto som sa chodila často do Alltoys kochať, napokon ma mama na ňu troška nahovorila. Samozrejme ju aj nakoniec zaplatilaNevinný. Jej sa vždy veľmi páčila. Pre mňa je Argentína určite najkrajšia z prvých štyroch DOTW 2012. Je proste úplne dokonalá a úchvatná.Usmívající se Som z nej nadšená.
Určite sa na projekt Argentína chystáme, buď ho stihneme už v rámci tohto roka alebo až na budúci rok.
Teraz nasledujú detailné fotky krabice v tvare kufra.










Certifikát.


Pas a nálepky.


Na stojane s hrebeňom.


Zlatučká puma Missoula. Meno sme jej vybrali podľa mien, ktoré dávajú najčastejšie vo svete pumám.Usmívající se



Lokňa na bočnej strane vo vlasoch bola prišitá, ja som ju odpárala a teraz jej troška padá do tváre.Nerozhodný



Jej dokonalá tvárička.


Účes a ruža. Je v ňom dosť gélu, troška som ho rozčesala, ale nechám ho už tak, pretože chcem aby držal tvar.


Krásne bledomodré šaty na tango.


Čierny čipkovaný pléd.


Topánky, pančuchy a menšia ruža na nohe.


Fotky do tváre.




A samozrejme ako to u mňa býva, pár kreatívnych fotiek so zástavou, futbalovou loptou a vyrobeným matém.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára