utorok 3. júla 2012

Elegantná nevesta, ženích a 2 družičky


Predstavujem Vám moje druhé svadobné šaty, ktoré mám ušité už 2 mesiace, ale družičkám som šaty došila až cez posledné dva týždňe. Jeremy má kupovaný oblek od Steffi Love, ktorý mám už od detstva.Usmívající se

Ako druhú nevestu som vybrala moju obľúbenú Iman. Šaty boli spočiatku myslené pre prvú nevestu Charlene, ale keď sme s mamou hľadali druhú adeptku na tie prvé svadobné šaty, mamu napadlo, že by bolo milé urobiť černošskú svadbu. Voľba padla na Iman. V krémových šatách jej tmavšia pleť pekne vyznie. A Charlene si nakoniec obliekla romantické dlhé šaty.
A aby som uspokojila iné návštevníčky môjho blogu, Iman má aj priateľa, tak Jeremy sa tiež zúčastnil fotenia. A aby černošská svadba bola úplná, vybrala som dve černošky ako družičky.
Malá Deidre a dospelá družička Shade.
Fotky už mohli byť o pár dní skôr, ale pri týchto horúčavách sa mi nechcelo ísť fotiť na terasu. Nakoniec som fotila o 18:00, ale aj tak mi bolo strašne teplo, po fotení som bola červená ako paprika.Smějící se

Na prvých fotkách sú nevesta, ženích a družičky.




Na druhých fotkách sú len nevesta a ženích.








A teraz fotky nevesty s družičkami.




A dve fotky len družičiek.



A teraz fotky len nevesty.



Iman som ušila šaty podľa strihu od Ivy na elegantné šaty pre Model Muse telo. Zaklad šiat je šitý z krémového saténu. V strede šiat sa nachádza krémová kvetinová látka, z ktorej mala moja babka, keď sa vydávala kostým. Kúsky látky sa zachovali a raz pred pár rokmi sme ju našli v pivnici. A volány sú vytvorené z dlhej volánovej stužky, ktorú mala moja prababka, ktorej vraj slúžila ako ozdoba na podväzkový pás. A tá sa našla raz v pivnici pri upratovaní. Je v bielej farbe.
Inak mojej mama nemá rada kombináciu krémovej a bielej farby, ale volánová farba zaniká.
Závoj je upevnený s drôtikom, ktorý som obalila krémovou stužkou. Samotný závoj krémový čipkovaný tylový kruh, v ktorom bola zabalená jedna dekoráciu, ktorú sme raz dostali.





Aj Iman som prepichla uši. Dostala jednoduché náušnice s väčšími bielymi perlami, z rovnakých perál som spravila aj náhrdelník.Usmívající se


Zadná strana šiat.


Závoj. Troška som sa vyhrala aj s účesom. Iman dostala drdol.Usmívající se



Šaty sú korzetového typu.


Stred šiat so vzorkou.


Volány.


Pohľad na podšívku šiat. Topánky sú od Mattel svadobných šiat.


Svadobná kytica, ktorú opäť robila mama. Dve kvetiny sú rovnakej farby akej majú družičky svoje šaty.



Šaty pre Shade som šila zase podľa strihu od Ivy, ktorý som si troška upravila. Mama spravila kyticu v rovnakom štýle ako je svadobná. Šaty som šila zo saténu tmavovínovej farby. Volánovú stužku som skrátila o jedno poschodie a našila som ju na spodnú časť šiat. Krémovú saténovú stužku som použila na zapínanie okolo krku, opasok a čelenku. A zo saténky som prvýkrát robila aj ružičky. A aby šaty boli úplné, vyrobila som náušnice a náramok z rovnakých perál ako má Iman. Len náušnice majú aj dve menšie perly.Usmívající se



Malá Deidre sa mi podarili šaty ušiť až na 4-tý pokus. Prvýkrát som šila na staré Shelly telo. Šaty sú ušité tiež z vínoveho saténu. Na spodok šiat som ušila jeden riadok volánov. Saténovú stužku som prehla a prišila ako opasok a použila som ju aj na čelenku a vytvorenie ružičky.



A môj druhý košík, ktorý som uplietla z bieleho špagátu a drôtu obaleného bielym krepovým papierom. Prvý košík, ktorý som spravila bol veľký pre Deidru, tak tento menší bol až na druhý pokus. A mama dala doň penu a vyzdbobila ho rovnakými kvetmi ako sú kytice pre veľkú družičku a nevestu.Usmívající se

A v tento týždeň sa snažím konečne dokončiť a ofotiť projekt na mesiac Máj.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára