utorok 10. júla 2012

Weeding bells shop


Konečne po dlhom čase Vám predstavujem sľúbený projekt na mesiac Máj - svadobný salón Weeding bells shop.
Pretože som dlho šila svadobné a družičkovské šaty, projekt dosť dlho stagnoval. Keď som konečne došila a pofotila všetky šaty, mohli sa dokončiť interiérové dekorácie a ostatné veci.


Teraz ste asi pochopili prečo som šila toľko šiat. Trocha som sa prerátala a časovo som si to nepremyslela.Nerozhodný


Budova sa zrecyklovala z časti projektu New York. Dve vitríny sú vlastne krabice od Fashionistas Barbie. Vrchný priesvitný strop je z krabice od butiku Fashion Fever. Salón je ladený do bledoružovej, pink a obidve farby schladila biela farba.
Za predavačku som vybrala Christelle, ktorá sa na blogu dávno neobjavila. Tentoraz som už nešila pre ňu šaty, stačili ostatné do svadobného salónu.



Vstup tvoria dva antické stĺpy, ktoré sme kúpili v obchode zameranom na cukrárske potreby. Ostali nám ešte dva, ktoré asi raz využijeme v gréckom projekte. Strieborné gule sú pôvodne vianočné gule. Ako podlahu sme opäť použili našu obľúbenú bielu látku, ktorej máme ešte dosť veľa.


Girlandu sme kúpili v Kiku, ktorá slúžila ako svadobná girlanda na výzbobu.



Prvý výklad s Mattel svadobnými šatami. Nápis obchodu písala mama najmenej 20-krát.


Druhý výklad s mojími druhými svadobnými šatami.


Pohľad na ľavú stranu obchodu.


Môžete vidieť všetky šaty pre družičky, prvé svadobné šaty a oblek, ktorý ste už videli pri druhej svadbe. Na stene visí ešte jeden dlhší závoj, ktorý som ušila.


A ešte jeden závoj, ktorý som tiež robila (s ružami) visí vedľa ružových šiat. Vešiaky sú z jednej nepravej súpravy pre bábiky.


Tu môžete vidieť napr. nový náhrdelník, ktorý som spravila.


Pohľad na svadobné šaty, ktoré sme tam ledva vopchali. No, ušila som dosť široké.Smějící se


Svadobné kytice, niektoré ste už aj videli.


Krabice na svadobné šaty, doplnky...
Košík, ktorý som robila tiež ja. Pôvodne som ho robila pre družičku Deidru, ale bol veľký, tak ostal salóne na svadobné katalógy. Tie spolu s krabicami som tlačila z netu.


Pohľad na stred salóna. Poličková stena je krabica na čaje.


Prvá poschodie, rôzne tašky a svadobné albumy. Plus 2 páry topánok a kytica od Mattela.


Tašky, krabice na poháre a šaty (vytlačené z netu), svadobná krabica s pohľadnicami, ušité čelenky pre družičky, malý košík pre družičku a pánske topánky od Mattela.


Rôzne krabice z netu a pánske topánky patria k obleku na stene.



Rôzne čelenky do vlasov, ktoré som vyrobila.


Pretože som vyrobila dosť veľa doplnkov, museli sme urobiť na vrch regála ešte jednu poličku. Na poličke sú nalepené motýliky pre mužov v rôznych farbách, ktoré som srpavila zo saténových stužiek. Svadobné albumy a svadobné kytice, ktoré všetky robila mama.


Album a obrúčky, ktoré sme kúpili v malej taštičke v Kiku.


A teraz detailné pohľady na rôzne šperky, ktoré ste niektoré už mohli vidieť na družičkách a nevestách.






Skúšobná kabína. Je urobená z vnútornej časti Fashion Fever nábytku. Zrkadlo pochádza zo zničeného zrkadla nábytku Gloria. Nálepky som si raz kúpila a teraz sme ich polepili do salóna. Strieborné srdiečka sú vlastne flitre v rôznych veľkostiach.


Počítač je vytlačený z netu. Vrchná časť pultu je z môjho krému na tvár a dolná časť je kotúč so stužky obalený baliacim papierom. Vyzdobený je flitrami.


A na stene sa nachádza srdcový stojan (srdce som mala raz na jednom pere), na ktorom visia kravaty, ktoré som vystrihala a lepila z rôznych saténových látok. Neviem, či by sadli dĺžkou na Kenov krk.Nerozhodný


Svadobnú kyticu už poznáte z prvej svadby, je zapichnutá vrchnáku od voňavky a krabica je vytlačená z netu.


A teraz pár fotiek na detaily rôznych vecí. Na prvej fotke krabice s pohármi a tašky s visačkami.


Na druhej fotke všetky svadobné albumy a krabica s pohľadnicami a obálkami.


Krabice na svadobné šaty a doplnky.


Krabica s motívmi ružami a moja obľúbená viktoriánska krabica na svadobné šaty.


A teraz už len fotky so zákazníkami. Prví zákazníci - Christobal so Samanthou.




























A ešte fotka predavačky, ktorú na ostatných záberoch vôbec nie je vidno.
Vyrobila som veľmi veľa vecí, spočiatku sme si mysleli, že sa nám ich do salóna ani nepodarí uložiť. Našťastie všetko si našlo svoje vlastné miesto. Z projektov, ktoré sme doteraz robili, sa mi tento fotil najťažšie. Mal najmenší vchod a antické stĺpy mi vkuse padali. Všetko som chvalabohu zvládla a konečne som projetk na Máj dokončila.Usmívající seMrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára