utorok 5. marca 2013

Anneke

Holland

Dolls of the World 2012



Predstavujem Vám druhý vianočný prírastok, ktorý sme si s mamou kúpili.
Je nám DOTW Holland, Pink label 2012, tvár Carnaval.
Na túto krásku sme mali s mamou zálusk od prvej chvíle, čo sme ju videli na promo fotkách.Úžasný
Pretože sa k nám druhá polovica DOTW nedostala, museli sme si ju opäť zakúpiť na E-bay.
Našla a objednala som ju v rovnkaký deň ako jej kolegyňu Mexiko. Zakúpila som ju od iného predajcu na E-bay.com. Vyšla o euro lacnejšie ako Mexičanka a celkovo o 3€ drahšie keby sa predávala u nás.
Nám s mamou sa páči omnoho viacej ako Mexiko, pretože samotný kroj je z nášho pohľadu bezchybný. A Mattelu sa vydaril aj výber tváre.
Meno sme jej vybrali typicky holandské z netu.
Momentálne mama stavá projekt Holandsko, ktorý chceme v priebehu mesiaca reprezentovať.Usmívající se Ja sa ešte trápim s opravou írskeho obchodu, pretože na ňom sa sťahovanie podpísalo najhoršie. Ostatné sme chvalabohu za posledné dva týždňe už opraviliUsmívající se









Pas a nálepky.


Na stojane s hrebeňom.


Zajac dostal meno Benny.Usmívající se






Pohľad do jej krásnej tváričky.


Čiapka/klobúk.


Účes.


Šaty.




Zadná strana šiat.


Typická obuv - dreváky. Sú skvelé.Smějící se







A teraz ešte pár prezentačných fotiek HolandskaÚžasný.
Pri fotení som použila veterný mlyn - 3D puzzle, ktoré sme kúpili nedávno za 1€ v predajni, ktorú sa chystajú zrušiť a mala 50% zľavy. Najprv sme sa s mamou dlho rozhodovali, či ho kúpime, či sa nám do obchodu zmestí, nakoniec sme neodolali a zobrali sme ho. Ďalej som vyrobila holandskú zástavu a použila tulipány s kvetináčom, ktoré mám zo záhradného nábytku od Mattela.Smějící se










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára