pondelok 25. marca 2013

Liv ´n posh - Hooded pea coat


Po modrom kabáte a ružovej vetrovke Vám dnes môžem konečne predstaviť moje vytúžené oblečenie od bábiky Liv - žlto-čierny kabát s kapucňou. Prvýkrát som sa s ním stretla v príbehoch u Dollies a tam som sa doň "zamilovala".S vyplazeným jazykem

Vedela som, že je od Liv, ale vtedy som nevedela, že bábika Liv má aj samostatné balíčky oblečenia a doplnkov bez bábik.
Keď k nám vlani decembri priniesli Liv balíčky oblečenia a doplnkov a ja som na jednom balíčku kabáta na zadnej strane zbadala môj vysnívaný žlto-čierny veľmi som sa potešila. Jednoducho som ho musela zohnať. Našťastie náš najväčší Dráčik neskôr vyložil všetky druhy kabátov a ja som po ňom rýchlo chňapla aby ma náhodou niekto nepredbehol.Smějící se


Kabát som vyskúšala na rôznych bábikách, ale na Penelópe sa mi najviac páčil a tak ho má na sebe celú zimu.Usmívající se S týmito fotkami som chcela navodiť tú správnu jarnú atmosféru. Veď tej zimy už mám po krk.Nerozhodný










Kabát.


Rukavice. Zistila som, že trošičku farbia. Radšej som ich Penelópe dala dole z rúk.Nerozhodný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára