pondelok 4. marca 2013

Liv´n Cozy - Orange parka


Po dlhšom čase tu mám článok s ďalším oblečením od Liv. Ako viete veľmi sa mi páči a preto po modrom skladanom kabáte, ktorý som dostala na Mikuláša, som si kúpila ešte dva mini balíčky z tejto série na Vianoce.Usmívající se

Podľa názvu má mať vetrovka oranžovú farbu, ale moje oči v nej vidia ružovú, ktorá sa skôr ťahá do lososovej farby.Nerozhodný
Vetrovku som si lepšie napozerala u Lenky na blogu.
Keď sa mi v Dráčiku konečne podarilo zohnať žlto-čierny kabát, mali aj zvyšné 4 druhy kabátov. Modrý (ten môj), maskáčovú bundu, čiernu koženú bundu a túto lososovú. Pôvodne som chcela zobrať len čierno-žltý kabát a čiernu koženú bundu, ale nakoniec ma mama nahovorila aj na lososovú bundu.
Maskáčovú som nebrala, pretože maskáčové motívy sa mi nepáčia.
Bábiky zatiaľ žiadnu bundu nemali, takže sú nadmieru spokojné.Smějící se
Teraz už samotné fotky Deborah so psíkom Armanim, ktorej je čiapka/šiltačka veľká, ale na playline Barbie, ktoré majú väčšie hlavy celkom sedí. Mne tento problém nevadí, čiapku/šiltovku niekedy prešijem.Usmívající se













Bunda je podšitá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára