nedeľa 7. septembra 2014

Black & White


Prvým článkom pre tohtoročný mesiac september je téma Black and White (čierna a biela). Fotky vznikli kvôli súťaže do 4. kola súťaže Lily fashion hľadá supermodelku.


Pre túto tému som mala veľa nápadov, len stále málo času na realizáciu. Keď som už mala konečne čas a kľudné nervy, tak mi zase augustové počasie neprialo.

Ako modelku som si vybrala Shakiru, ktorá ešte počas jari prešla veľkou zmenou.
Práve ona stala prvou vyvolenou bábikou na mamine prvé pokusy o prekĺbenie.
Táto bábika je jednou z mojich srdcoviek, už v jej predstavovacom článku som sa vyjadrila, že ak by som raz vymieňala telá za kĺbové, tak Shakira by patrila medzi tie vyvolené.Usmívající se
Ako vidíte, mama úspešne zvládla prvé prekĺbenie a Shakira si začína žiť nový plnohodnotný a pohyblivý život bez žiadnych obmedzení.Úžasný
Síce som sa veľmi bála, že by sa mohlo niečo pokaziť, ale našťastie moje negatívne obavy hneď zmizli, keď som Shakiru zbadala na novom tele. Druhé prekĺbenie a tretie prekĺbenie už prebehlo s menšími obavami. Zatiaľ viacej bábik u nás nepostúpilo výmenu tela. Ale samozrejme, že ešte sme neskončili, máme doma veľa ďalších adeptiek na lepší život.S vyplazeným jazykem


Inšpiráciu na zostavenie tohto outfitu som opäť čerpala na internete. V šatníku mojich bábik sa nachádze málo čiernych a bielych kúskov oblečenia. Táto varianta outfitu bolo to najlepšie, čo sa z ich šatníka dalo vytvoriť.Usmívající se
Shakira má na sebe klobúk od Fashionistas Hottieho, čiernu bundu od Liv bábiky, biele tričko od Barbie Basic 002 Model No.07, čierne kožené nohavice a kabelku od Fashionistas Raquelle, šatku a biele čižmy z jednej Basic sady doplnkov.


A aby táto čierno-biela téma nebola nudná, tak som ju mala potrebu niečím oživiť. Použila som dekoračnú stenu, stoličku a kvetiny, ktoré som zobrala z izbyúdiorámy pracovným názvom "Jonathan Adler". Nábytok vyrábala firma "Matter". Stena s nápisom "Family" je pôvodne rámik na fotky za 1€ z Kauflandu. Ružové mini štvorce sú tiež rámiky za 1€ z Tesca, do nich sme s mamou vložili moje staré náušnice s motívom kvetov. Zebrové tyče sú pôvodne ceruzky z Kiku. Dekorácie zebra je pôvodne prsteň z obchodu Gate, ktorý zľacnili pod 1€, tak som neodolala a nakoniec som ju kúpilaS vyplazeným jazykem. Priesvitné črepníky sú pôvodne párty mini poháriky z Kiku. Mama bola šťastná, že sa jej podarilo v jednej Ľudovke, podarilo zohnať miniatúrne antúrie, ktoré boli pôvodne červeno-oranžové, ale niektoré prefarbila na zeleno.Usmívající se
Stolička je vyrobená z jednej krabičky od hodiniek, nohy má z jedného vrchnáka od mini krabičky a z krúžkov na zavesenie záclon.Smějící se

A teraz si už konečne vychutnajte fotky bez môjho "kecania".


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára