nedeľa 28. septembra 2014

Doll Selfie


Na Flickri sa momentálne hrá dosť veľa hier, preto aj môj ďalší článok bude venovaný hre. Tentokrát bolo zadanie: Doll Selfie. Selfie téma je tento rok stala absolúny hitom, kto nemá selfie fotku, ten akokeby nežil v tomto storočí.Smějící se

Niekedy mi už selfie "mánia" poliezla na nervy. Pri fotení svojich bábik som našťatie tento pocit nemala.Usmívající se
Niektorí z Vás ste už fotky videli na Flickri. Taktiež som Vás aj "označila" do hry.
Tu na blogu sa ešte dozviete o tomto fotení aj potrebné informácie a zaujímavosti.S vyplazeným jazykem
Na túto tému som bola označné zhruba v rovnakom čase ako na Lagerfelda, ktorú ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku. Priznám sa, páčila sa mi viac, videla som v nej väčšie kreatívne možnosti.
Chcela som fotiť niečo iné. Väčšina zberateľov si väčšinou vybrala jednu vymódenú bábiku. Ja som v tom mala jasno odzačiatku. Chcela som dve.
Mama mi opäť raz pomáhala. Vnukla mi nápad aby som zobrala Foura, ktorý má fantastické tetovanie na chrbáte, že si ho má ofotiť.
Ako nápad to bol skvelý, len ako ho zrealizovať. Keďže som cez leto veľa nefotila a to málo nesúviselo s letom, vynahradila som si ho ešte pri tomto fotení.
Zobrala som v súčastnosti moju obľúbenú Mattel dvojicu - Foura a Katniss (áno, ani jeden ešte stále nemá svoj vlastný predstavovací článok, nevadí, doženiem to), ktorých som sa rozhodla poslať na dovolenku pri more.Smějící se
Šup do plaviek, aby sa Four nemusel zbytočne namáhať a vyzliekať pri fotení svojho tetovania.S vyplazeným jazykem Zobrala som pár letných doplnkov, ktoré by sa hodili, plus celý bar Hannah Montana. A išla som druhý víkendový deň po zvládnutí predchádzajúcej témy, fotiť druhú. Všetko som si postupne chystala, len mojej mame sa výskyt baru s plno doplnkami vôbec nepozdával. Povedala mi, že sa jej zdá celá scéna dosť prekombinovaná a že ona by to rozhodne urobila inak. A tak po menšej výmene názorov, som bar Hannah Montana odložila a nechala som len lehátko z Kiku, ktoré ste už u mňa mali predstavené, len teraz bolo konečne aj využité a nechala som len zopár doplnkov, pridala dve palmy a ukulele z havajského obchodíka so suvenírmi.
A čo bolo najpodstatnejšie, mamu napadlo využiť aj moju DOTW Havajčanku Luanu, ktorá sa stala podstatou tohto fotenia.Usmívající se
Menší problém sa mi stal aj pri tomto fotení. Vzala som asi najmodernejší mobil, ktorí majú moje bábiky, pôvodne pochádza od bábiky Justina Biebera. Podlepila som ho obojstrannou páskou Katniss na ruku. Len doma máme takú obojstrannú pásku, ktorú nám predali v Kauflande a ktorá takmer vôbec nelepí. Tak som sa bála, že z fotiek nakoniec nič nebude, ak by ani na pár záberov mobil u Katniss nevydržal. Našťastie, všetko nakoniec prebehlo v úplnom poriadku. Síce párkrát mobil padal, ale väčšie problémy som mala pri upratovaní dekoračného piesku, ktorý vždy narobí poriadny neporiadok. Vždy sa práci s ním vyhýbam, ale s ním dosiahnem najlepšie efekty pri fotení letných scén. Po fotení bol od neho celá lódžia a aj niečo sa ušlo na hlavu nášmu kocúrovi Rómeovi.S vyplazeným jazykem
A teraz už len krátky obsah fotiek.
Four a Katniss sa spoločne vybrali na neskorú letnú dovolenku na úžasný Havaj. Okrem užívania si báječnej atmosféry, tepla, mora a spoločnosti jeden druhého, rozhodli si urobiť na pamiatku fotky, koré by dokonala vystihovali Havaj. Urobili si fotky spoločne aj s miestnymi havajskými tanečnicami. Jednou z nich bola aj Luana so svojou morskou korytnačkou Ohanou.Úžasný
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára