utorok 23. septembra 2014

Karl Who?


Väčšina z Vás si už podľa nadpisu vedela, čoho sa bude tento článok týkať.Usmívající se

Na Flickri sa opäť konala ďalšia Tag hra, tentokrát na tému inšpirovanou podľa novej Barbie Karl Lagerfeld. Hru vymyslela a začala kanadská zberateľka Léah. Pravidlá boli jednoznačné, obliecť svoju bábiku v štýle slávneho módneho návrhára Karla Lagerfelda.
Nápad a hra sa mi od zhliadnutia prvej fotky na túto tému páčil. Priznám sa, že som nemala veľkú chuť sa zapojiť do tejto hry. Len postupne ma začali označovať nielen zahraničný zberatelia, ale aj naši ako Jitka, Ľubo, Šárka, Lenka/Nauriel a Katka/zmrzlinka, tak u tých ste už mohli vidieť aj fotky na ich blogoch.
Dlhšie mi trvalo dať dohromady nejaký normálny outfit. Ako som už viackrát písala, moje bábiky majú orientovaný šatník viac do farebných tónoch a obsahuje málo elegantných kúskov. Dve veci som vedela na 100%, že mám čierne rukavice z kabátika od Liv a druhou vecou bolo použiť bielu mačku. Vlastne tie dva body boli začiatkom vytvorenia celého outfitu.Usmívající se
Najprv som sa nevedela rozhodnúť, ktorá z mojich zberateľských kočiek by bola tá pravá pre túto tému. Prvá favoritka bola DOTW United Kingdom - Harriet, ale keďže má dosť zlé telo, ktoré dosť obmedzuje šatník, vybrala som nakoniec blondínu BB Teresu - moju Amandu.Usmívající se
Vytvorila som si dva outfity. A z nich som za spolupráci mojej mami vybrala lepšiu variantu.

Amandin outfit sa skladá zo slnečných okuliaroch z nejakej sady oblečenia pre Kena, čierneho saka pre Kena, z blúzky od Penelópe/Angeliky/Piráti z Karibiku, z náhrdelníka a opasku (ten som mala ešte od fotenia z Tag hry Dolls in Denim) by Mary, čiernych džínsov od BB 002 No.04/Charlotty, z kabelky od jedného FF outfitu, rukavíc od žlto-čierneho kabáta zo sady od Liv a z čiernych čižiem od Barbie Shakiry.Úžasný


Čiernemu saku od Kena som vyhrnula rukávy a keby ste len videli ako vzadu vyzeralo. Použila som asi 3 špendlíky pre jeho zúženie, aby Amande lepšie sedelo na tele.S vyplazeným jazykem




Náhrdelník som vyrobila dosť rýchlo. Táto časť pochádza z jednej rozobratej náušnice, z ktorej ste videli aj trojstupňový náhrdelník u Charlotte, v článku Letná kolekcia šperkov I.
Doma mám veľmi veľa slnečných okuliarov, ale ani jedny neboli čisto čierne. Tak som musela vybrať najtmavjšie - len šedé.








Na tejto jednej fotke nemá Amanda rukavice. Pri fotení sa mi stala takáto vec. Outfit som si vytvorila deň pred fotením. Len som jej nedala rukavice, pretože viem, že čierna farba troška farbí. Tak aby do druhého dňa, rukavice niečo zlé neurobili. Len ja hlava deravá a sprostá.Křičící Amande som pred fotením dorobila účes, zavesila retiazku na krk, kabelku na ruku a na rukavice som zabudla. Vytvorila som malý interiér. A išla som fotiť. Ofotla som asi 10 fotiek, s ktorými som bola aj spokojná, a vtedy mi to zaplo! Rukavice chýbali. Bola som na seba nahnevaná, lebo som vedela, že slnko na balkóne svieti teraz cez jeseň dosť obmedzene. Denne len 3 hodiny. Bála som sa, že nestihnem prefotiť celú scénu aj s rukavicami. Nakoniec sa zadarilo a na posledných fotkách môžete vidieť aj odchádzajúce slniečko.Usmívající se






P.S. Pre tých, ktorí nechápu, prečo som do fotenia zapojila mačku.
Áno, robím to často, že zapájam do svojich fotiek a do života svojich bábik aj zvieratá. Ale tentokrát som mala na to špeciálny dôvod. Samotný Karl Lagerfeld pred pár rokmi začal chovať mačku menom Choupette, ktorá je asi najrozmaznanejšom mačkou na svete. Túto informáciu a článok o jeho mačke som čítala už dávnejšie v jednom časopise a rubrike o zvieratách. Kto by sa chcel niečo o živote jeho mačky dozvedieť, nech sa pozrie tu. Je to veľmi zaujímavý článok, na ktorom sa aj zasmejete.Mrkající
Karl sa nechal aj inšpirovať so svojou Choupette a minulý rok vytvoril podľa nej celú kolekciu doplnkov od čiapok až po kabelky. Tu je o tom zaujímavý článok.Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára