sobota 18. októbra 2014

Long + Short Hair


A máme opäť tu ďalšiu Tag hru, do ktorej som sa zapojila: je to Long + Short Hair (Dlhé + krátke vlasy), ktorú vymyslel na Flickri Ľubo.Usmívající se


V krátkosti Vám vysvetlím pravidlá. Mali sme si vybrať zo svojej zbierky bábik, zástupcu medzi mužskými bábikami, ktorý má najdlhšie vlasy (mohla byť aj prevlásená a pod.) a zástupkyňu medzi ženskými bábikami, ktorá má najkratšie vlasy (taktiež môže byť aj prevlásená a pod.). Pravidlá hry dovoľovali aj rôzne kombinácie/druhy bábik a samozrejme nemuseli byť len tie "pravé" od Mattela.
U mňa to bola absolútne jednoduchá voľba. Medzi Kenmi/chlapcami má najdlhšie vlasy môj drahý Johnny a medzi Barbie/dievčatami má najkratšie vlasy moja Basic Goddess - Taisha. Tú ste dosť dlho na blogu nevideli, takže som rada, že som ju opäť mala príležitosť fotiť. Spolu s Johnnym vytvorili troška nesúrodú dvojicu, ale na porovnanie je to zaujímavé.S vyplazeným jazykem
Taishu a ostatné moje Basic dievčatá som cez leto prezliekla do letných outfitov pre účely fotenia mojej kolekcie bižutérie, ktorú ste zatiaľ videli len jednu časť. Bohužiaľ stále nie som schopná ostatné dievčatá dofotiť.Zamračený Pre Taishu som vybrala tento FF outfit, biela farba černoškám pristane.Usmívající se Takže aspoň mala príležitosť sa v ňom ukázať ešte skôr ako pri ďalšej časti kolekcii šperkov.Smějící se
Johnnymu som vybrala letné oblečenie od jedného z mojich plavkových playline Kenov, aby ladil s Taishou. A vybrala som si pozadie s doplnkami, ktoré som nemala ešte celkom odložené po fotení Selfie hry.


Fotky sú dosť podobné. Pôvodne som ich sem na blog ani nechcela dávať, mám ich už nafotené skoro mesiac. Potom som si uvedomila, že ešte veľa z Vás zberateľov nie je na Flickri a napr. takú Niku (nikusikba.blog.cz) by určite fotky potešili.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára