utorok 28. októbra 2014

Večerné šaty od LilyFashion


V auguste som Vám ukazovala balíček darčekov, ktoré som dostala od Terky (http://lilyfashion.blog.cz/). Sľúbila som Vám, že večerné šaty ešte vyfotím detailnejšie a samozrejme aj na modelke/Barbie.Usmívající se


A konečne sa mi tento sľub podarilo splniť. Šaty sú z Terkinej novej kolekcie Black and White. K nim patrí aj zlatý náhrdelník. Od začiatku som vedela, že ich bude predvádzať nejaká Barbie Basic blondína. Mala som aj vybratú Amandu (blondínu Teresu), ale keďže ona sa mi vtedy viac hodila do Tag hry Karl Who?, nechcela som sa s ňou stále opakovať, preto voľba padla na ďalšiu blondínku, tentokrát z prvej Basic série Model No.06 - u mňa Zafiry. Zafira má zlaté očné tiene, ktoré mi veľmi ladili aj k doplnkom, ktoré som šatám priradila. Na fotkách zlaté topánky vôbec nebude vidno, ale kabelka (Mattel) a náhrdelník od Terky, sú dosť viditeľné.S vyplazeným jazykem






Šaty nemajú vôbec zapínanie. Vrch šiat je elastický, takže ich bábika bez komplikácií natiahne na seba.Usmívající se


Na zadnej strane, šaty zdobí čierna tylová mašľa.



Spodná časť - sukňa, má prekrásny vzor.Usmívající se


Detail na náhrdelník. Opäť krásna práca.


A keďže sme si už šaty detailne rozobrali, pozrieme sa do zariadeného interiéru, v ktorom nám Zafira ešte raz predvedie prekrásne šaty.Usmívající se









Na záver sa chcem spoločne so svojími dievčaťami poďakovať, módnemu domu LilyFashion za úžasnú a prekrásnu róbu aj so šperkom. ĎAKUJEM!Mrkající



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára