pondelok 3. novembra 2014

Happy Halloween 2014


Takže troška oneskorene, ale predsa len ešte aktuálne. Prvý článok na mojom blogu bude venovaný Halloweenu. Keďže na Flickri som bola označená a opäť som sa zapojila do ďalšej hry s názvom: Happy Halloween 2014!Usmívající se

Článok venovaný Halloweenu som mala naplánovaný aj na tento rok. Keďže tento americký sviatok som si veľmi obľúbila, rada ho oslavujem aspoň so svojími bábikami.Usmívající se
Už tri roky sa chystám ušiť nejaký nový a zaujímavý halloweesnký kostým. Opäť ani tento rok sa mi to nepodarilo.Zamračený Mám určitú predstavu, minulý rok sa mi dokonca podarilo zohnať dokonalú halloweenskú látku v sekáči, ktorej je veľmi veľa a to dokonca za 1€! Tak sa dúfam, tešte až na budúci rok.Usmívající se
Túto tohtoročnú mini diorámu som s fotením spravila asi za hodinu a pol. Zobrala som svoj jediný halloweenský kostým, ktorý je pre dlhodobých návštevníkov môjho blogu určite dosť známy a už aj "otrepaný".Nerozhodný Kto by si ho chcel pozrieť detailnejšie, nech klikne tu.
Ďalej som vykradla zopár rekvizít a doplnkov z môjho obchodu Happy Halloween, ktorý ste u mňa už mohli vidieť dvakrát. Raz v starej verzii a druhýkrát vo vynovenej/vlaňajšej.
A ako základ pre celú diorámu som využila svoj novší set od kaviarne Monster High. Myslím tým pult/bar, 2 kotlíky, 2 strašidelné zákusky a červeno-čierne kreslo.
Penelópe bola moja jasná voľba. Už vlani som si ju predstavovala v nejakom novom bosoráckom outfite.S vyplazeným jazykem A keďže má stále na krku svoj krížik, tak ten sa mi teraz riadne hodil. Úplne zapadol do výstrihu šiat.
A z mojej Penelópe sa stala poriadna čarodejnica. Chýba jej už len metla.Smějící se















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára