streda 31. decembra 2014

Drôtené vianočné stromčeky a drevené vianočné kolotoče


Pokračujeme ďalším článkom z vianočnej dielne. Tentokrát si pozriete vianočné dekorácie, ktoré sa nám podarilo získať počas rôznych Vianoc posledné roky.Usmívající se


Tiežo drevené vianočné kolotoče sú pôvodne visiace ozdoby. Mama ich objavila v Kauflande na Vianoce 2011 a vtedy sme práve vyrábali náš vianočný obchodík Christmas dream, kde sa ozdoby usídlili a odvtedy sú tam už definitívne. Zlaté šnúrky sme odstrihli, tiež stáli len "1€".Usmívající se


Červená verzia.


Zelená verzia. Neviem, či nebola ozdoba vyrobená ešte jednej farbe, ale to si už ozaj nespomínamNerozhodný.


Drôžené stromčeky sme kúpili s mamou minulé Vianoce v Kauflande, vo vianočných kontajneroch, kde každá dekorácia stále len "1€".Usmívající se
Mali ich ešte vo farbách zelenej a červenej. Červený by sa mi ešte páčil, dokonca aj tento rok pár mali, ale už som si povedala, že mi tieto dva stačia. Naše bábiky ich majú vo svojich domoch. Jeden v jednom, druhý v druhom.Úžasný
Spočiatku sa mi stromčeky nepáčili, boli pre mňa prílieš moderné, ja mám radšej "čečinovú" klasiku, ale nakoniec sa mi zapáčili, videla som ich aj na Flickri alebo napr. v krásnom vianočnom článku z roku 2012 u Roville.


Zlatá varianta.


Strieborná varianta.


A aby ste predsa len vedeli ako sú stromčeky veľké v pomere pri bábike, Penelópe Vám s radosťou predvedie tieto vianočné dekorácie.Mrkající







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára