štvrtok 1. januára 2015

Vianoce 2014 u nás doma


Prinášam Vám pár vianočných fotiek. Tentokrát nie z domova našich bábik, ale z vianočnej atmosféry nášho bytu a uvidíte aj moje vianočné prírastky, ktoré mi Ježiško priniesol.Usmívající se



Náš stromček odkedy bývame v byte, tak ho stávame v kuchyni, kvôli mačkám, pretože kuchyňa je jediná miestnosť v byte, ktorá sa dá zavrieť na kľúč. Pretože naša mačka Rikki vie skákať na kľučku a otvoriť si dvere, keď nie sú zamknuté na kľúč.S vyplazeným jazykem Určite by bol stromček ešte krajší, keby mohol byť v obývačke, kde by mal viac "osobného" priestoru. Takto sa trochu tlačí medzi kuchynským stolom a stoličkami.Nerozhodný


Stromček fotení s bleskom bez použitia kuchynského osvetlenia.


S bleskom, ale už aj so svetlom kuchynskej lampyUsmívající se.


A teraz fotky zo Štedrého večera s darčekmi, ktoré priniesol náš Ježiško.Usmívající se


Jedna fotka bez blesku.


Fotka s bleskom.



A teraz sa pozrieme, čo bolo v niektorých zabalených darčekoch.


KUK!


Mini Cooper pre Kena, ktorý som už obdivovala asi dva roky u zahraničných zberateľov. Pozerala som ho aj na E-bay, ale nechcela som platiť zbytočne poštovné. Potom som sa s ním viac nezapodievala, až prišiel november 2014, ja som sa bola pozrieť na predvianočné novinky v Dráčiku a čo moje oči nezbadajú, MINI COOPER!!!S vyplazeným jazykem Mali len dva kusy a bol len v našom najväčšom Dráčiku v obchodnom centre Mlynoch. Tak som vedela, že musí rýchlo napísať Ježiškovi list. Už to vyzeralo, že okrem auta nič iné do bábikovského sveta nepribudne, ale stal sa opäť ďalší zázrak.


Keď pár dní pred Vianocami Terezka (terradolls) v článku, ktorom mala fotky so svojou DOTW Filipíny Giselle, písala, že videla na českom e-shope predávať práve túto DOTW Filipíny a Kanadu. Zdalo sa mi to neuveriteľné. Náhodou sme boli ešte s mamou na predvianočných nákupoch potravín v hypermarkete Tesco. Nahovorila ma, že nech sa ideme ešte pozrieť do Dráčika. A tam som skoro padla na zadok. Najprv mi oči padli na tento set Belly a Edwarda, potom som ešte zbadala 3 kusy DOTW Filipíny a 3 kusy DOTW Kanady. A ostala som v pozitívnom šoku. Pozrela som si aj The Look Goddess v zlatých šatách, ktorá tam chúďa už trčí skoro rok.Zamračený
Mama, keď zbadala môj pohľad, nevedela som, kde skôr mám oči nechať.S vyplazeným jazykem
Kanadu už máme, kto by to bol povedal, že ich k nám privezú. Človek by aj počkal s jej kúpou, ale takto ju síce máme už rok a pol doma.
Asi 10 minút som stála a držala v rukách Bellu s Edwardom, rozmýšľala som, či si ich mám zobrať, či nie, ale veľm slušná suma za dve bábiky v jednom, urobila svoje. Utekali sme k pokladni a už bol set náš.S vyplazeným jazykem A tak som konečne bola nesmierne šťastná, že aj na tieto Vianoce dostanem od Ježiška bábiky.Usmívající se
Eiffelovky sú darčekom, ktorý je môj osobný od maminky.Usmívající se


A tento posledný darček,ktorý mi Ježiško priniesol trošku neskoršie, ale predsa ešte v roku 2014!Usmívající se Už skoro rok s mamou pokukávame po bábikách Stardoll. Najradšej by som ich mala doma skoro všetky.Smějící se Konečne sa mi podaril skvelý kúsok. Na E-bay som nenakupovala od apríla, mala som iné starosti a aj bábiky som nevyhľadávala, mala som dosť ešte nepredstavených (stále aj ostali, v novom roku sa už musím napraviť a zmeniť to!!!) prírastkov, ktoré patria medzi moje najväčšie splnené zberateľské sny.
V novembri som sa po dlhšej odmkle opäť pozre na E-bay a konkrétne som vyhľadávala aj Stardollky. Našla som si aj dve nerozbalené Starollky za jedno poštovné od jedného predajcu z UK, ale keďže som váhala nad nimi príliš dlho, či ich kúpiť na Vianoce, tak mi ich samozreme predali. Pretože som sa spamätala až v decembri. Asi týždeň pred Vianocami bola aj mama zvedavá a začala mi na E-bay hľadať nejaké výhodné ponuky so Stardollkami. Našla jednu aukciu na E-bay UK, ktorá končila až 17.12., tak som išla na ňu s tým, že za pokus nič nedám, aj keď som už vyšla z cviku.Smějící se Na aukcii sa zúčastnil len jeden záujmca, toho som prebila, poštovné bolo veľmi nízke a celková suma taktiež. Vedela som, že do Štedrého večera ani z UK bábika určite nepríde, ale našťastie do konca roka mal balíček ešte doraziť. A na moje prekvapenie prišiel tento týždeň v pondelok. Utorok som išla na poštu a mala som ďalší "mini" Štedrý večer.Usmívající seJe taká nádherná. Som nesmierne rada, že mame sa ju podarilo objaviť.



A na Silvestra som ich pekne nafotila spoločne, tak ako sa patrí.Usmívající se Nie sú rozbalení, musím ich ešte ofotiť v krabiciach. A potom už samostatne. Máte sa na čo v novom roku tešiť.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára