streda 24. decembra 2014

Last Christmas in Switzerland


Ako to už u mňa býva vo zvyku, opäť mi chýba aspoň jedeň deň, aby som všetko na Vianoce stihla. Preto meškám aj týmto vianočným článkomNerozhodný. Lepšie neskoro ako nikdy.
Tak sa pripravte, začíname!


Nápad na vytvorenie tejto vianočnej scény mám už od minulých Vianoc. Chcela som využiť projektú/diorámu, ktorý sme s mamou robili ešte januári v roku 2012. Tým projektom je Swiss Chalet (švajčiarska chata).
Vtedy, keď sa dioráma pôvodne fotila, tak som na jej fotenie použila provizórne steny. Preto som musela pre toto vianočné fotenie, vytvoriť nové, ktoré si už nechám do budúcna. Potrebovala som dve väčšie kartónové steny. Mama náhodou našla ešte v novembri jednu krabicu pri smetiakoch, z ktorej som si postrihala dve steny. Len vtedy som netušila, že mi nebudú výškovo stačiť. Preto, keď som ich cez posledný adventný víkend tapetovala, tak som výšku stien musela nadrobiť. Ale vtedy som ešte netušila, že dve steny mi budú málo.Nerozhodný
Využila som tapety z domácich zdrojov. Pôvodne som chcela mať len čisto "drevené" steny, ale nakoniec mi mama poradila, nech do určitej výšky použijem "kamennú" tapetu, ktorú sme posledne kupovali do jednej spálne/diorámy v dome, ktorú sme museli prerábať.

Doma mali bábiky dva stromčeky, jeden v dome a druhý vo vianočnom obchodíku. Oba boli pre účely teto diorámy dosť maličké.
Preto sme si kúpili jeden väčší v Kauflande. Ten bol dosť trápne vyzdobený, pár mega ozdobami, ktoré sa na stromček ani nehodili. Tie sme odstránili a dokúpili sme zlaté mini gule a červené drôtené gule vo vianočných kontajneroch za 1€ tiež v Kauflande. Pôvodne som po drôtených guliach netúžila, chcela som zlaté mini zvončeky, ale keď som prišla do Kauflandu, neskoro som sa spamätala, boli už vypredané. Ostali len jedny, ktoré boli vykradnuté. Preto mama dostala nápad, že kúpi dva balíčky týchto drôtených, ktoré sú moderné a koniec koncov zapadli celkovo do tejto chatovej atmosféry.Usmívající se
Zlaté girlandy, stužky a hviezda na cípe sú z rozobratého vianočného stromčeka, ktorý mali bábiky predchádzajúce roky.
Jediný problémik, ktorý mám pri tomto stromčeku je jeho veľký červený kôš, možno ho v udúcnosti "presadíme" do niečoho menšieho.


Aktérov pre toto fotenie som mala už v hlave dlhšie. Mojim dvom basic kočkám sa mi podarilo zohnať partnerov. Oboch ešte na jar tohto roka.Usmívající se
Foura z Divergentu už poznáte z rôznych mojich tohtoročných fotení. Objavoval sa najmä z Katniss/Megan. Ale oficiálne bude tvoriť párik so Shaniou (Barbie Basic 002 2.5 - Model No.04) a Four dostal konečne aj meno - Travis.
A aj Shade (Barbie Basic 002 2.5 - Model No.08) sa konečne dočkala svojho partnera. Je ním
AA Texas University Ken. Dala som mu meno Brandon. Potrebovala som a hľadala som Kena černocha, ktorý má kĺbové telo. Síce je skoro identický s mojím Barbie Basic černochom Jeremym, ale mne to nevadí. Ten je stálicou mojej nehybnej BB zbierky.Usmívající se
A k dvom parikom sa samozrejme musel pridať aj ich verný spoločník Snowball.Smějící se


Vykradla som náš obchodík Christmas dream shop - od ozdôb, vianočných gúl cez cez rôzne tašky a darčeky. Vytlačila som pár nových vianočných pohľadníc, jednu žltú so stromčekom dostali dokonca moje bábiky od Terky (Lilyfashion). tú ešte uvidíte v inom samostatnom článku.Usmívající seĎalej rôzne poháre, šálky, fľaše s vínom, tri vianočné čiapky, ktoré som pred dvoma rokmi kúpila v našom Kiku a iné drobnosti, ktoré boli potrebné na doladenie celkovej atmosféry.Usmívající se
Páriky som obliekla a zladila do dvoch farieb - belošský do modrej a černoský do červenej farby. Samozrejme som pritom musela využiť moje "známe" , ktoré som šila ešte pred dvoma rokmi.
Pár vecí, ktoré zdobia steny neboli v pôvodnom projekte švajčiarska chata, pretože boli ešte dokupované, krátko po jeho dokončení a prezentovaní.
Taktiež som vybrala a vytlačila nový obrázok ako výhľad z okna na zasnežené hory.Úžasný
A nechala som sa pri konečnej realizácii a fotení inšpirovať mojou najobľúbenou vianočnou pesničkou - Last Christmas od skupiny Wham!, ktorú iste každý pozná. Na Vianociach milujem vianočné anglické songy, ale Last Christmas je stále pre mňa najdokonalejšia vianočná pesnička všetkých čias.Smějící se Preto som vložila na záver tohto článku aj samotné originál video.






























Prajem Vám krásne a veselé Vianoce. Nech sú sviatkami plné lásky, pokoja a oddychu. Nech je Vaše srdce obklopené láskou všetkých blízkych a žiari šťastím jasne ako Betlehemská hviezda. Nech pod stromčekom nájdete veľa darčekov, ktoré Vás pri srdiečku zohrejú a zažijete chvíle, na ktoré budete vždy s úsmevom spomínať.

Mary, firma "Matter" a spoločenstvo štvornohých labiek - naše mačkyMrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára