nedeľa 30. novembra 2014

Vianočné ozdoby 2013 nielen z papiera


Už dva týždne som naladená na vianočnú atmosféru. Za moju predvianočnú "horúčku" môžu vianočné pohľadnice, ktoré som začala postupne vyrábať. Desať ich je spravených, teraz mi už ostáva len šesť. Určite sa máte v decembri na mojom blogu na čo tešiť.Mrkající


A teraz sa dostávame k téme tohto článku. Minulý rok som okrem tradičnej výroby vianočných pohľadníc, vyrobila aj pár vianočných dekorácii. Len som premeškala správny čas, aby som ich vtedy zverejnila na blogu.
Keďže bola prvá advetná nedeľa, rozhodla som sa na blogu začať s tohtoročnými Vianocami!

Asi už z pohľadníc poznáte našu rodinnú známu, ktorá má 86. rokov a býva v Českých Budějoviciah. Aj tej sa vždy snažím okrem pohľadnice, vyrobiť aj nejaký ručne vyrábaný darček k Vianociam, narodeninám a niekedy aj k Veľkej noci.
Preto som rozmýľala, čo tejto našej milej známej vyrobiť, keďže ona má o do mňa už veľa ručne vyrábaných dekorácií. Napadli ma vianočné ozdoby/gule.Usmívající se


Všetky štyri vianočné ozdoby sú vyrábané z kreatívnej penovej gumy. Sú ozdobené rôznymi stužkami a flitrami.Usmívající se
Prvá je tvare "šišky".


Druhá je klasická vianočná guľa.


Tretia má tvar vianočného stromčeka.


A posledná štvrtá má tvar vianočného zvona.


A posledná dekorácia je vyrobená len z farebných papierov.
Vianočná mačka, ktorú som vlani na Vianoce zabalila do darčeka pre našu Šárku.Usmívající se
Robila som ju podľa jednej kreatívnej knihy o vyrábaní dekorácií k rôznym sviatkom, ktorú mám doma.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára