pondelok 4. mája 2015

Tessa

Barbie Stardoll -

Space Style 2 2012



Po veľmi dlhom čase Vám konečne predstavujem ďalší prírastok do mojej zbierky. Je ňou moja prvá Stardollka - Stardoll Space Style, ktorú som dostala na tieto posledné Vianoce. Fotky už mám nafotené od februára, ale ako vidíte, až teraz sa mi podarili všetky spracovať do článku.Usmívající se
Keď boli Stardollky úplná "novinka", tak ma veľmi neoslovili. Páčili sa mi, ale ešte viac ako samotné stardollky sa mi páčili ich outfity. Postupom času, najmä vďaka častému výskytu a rôznymi stretnutiami na našich, zahraničných blogoch, či Flickri, sa mi začali strašne páčiť.Úžasný
A zatúžila som aspoň jednu kočku mať v zbierke.Usmívající se
Minulý rok som som bola veľmi málo na E-bay, tak som nemala čas vyhľadávať nejaké Stardollky, ale vedela som, že čím ďalej, tým ich výskyt bude menší a keď sa nejaké aj objavia, tak budú stáť "astronomické" sumy. Mala som nejaké vyhliadnuté na anglickom E-bayi ešte v októbri, ale potom som na ne zabudla a samozrejme, keď som si na ne spomenula niekedy pred decembrom, tak už dávno boli predané. Bola som smutná, pretože vtedy som ešte nemala kúpenú žiadnu bábiku na Vianoce. Začiatkom decembra mi mama našla jednu aukciu na túto Stardollku na anglickom E-bayi. Aukcia sa konala týždeň pred Štedrým dňom a ako vidíte, podarilo sa mi ju vyhrať. Na aukcii sa okrem mňa zúčastnila ešte jedna osoba, ktorú sa mi podarilo prebiť.
Z Anglicka síce chodia zásielky do týždňa, ale keďže to bolo obdobie pred Vianocami, tak mi prišla až medzi sviatkami, takže ešte stihla prísť v starom roku.Usmívající se

A keďže tieto bábiky sú podľa svetovo známej PC módnej hry pre dievčatá, tak som vlastne na internete naštudovala, čo je základom tejto hry.
Stručná charakteristika:
Stardoll je najväčšou on-line komunitou pro dievčatá, ktoré milujú módu, nakupovanie, výzdobu, kreativitu a získavanie priateľov zo všetkých kútov sveta. Členovia si vytvárajú vlastného avatara MeDoll, vydávajú sa na nákupy, obliekajú, zdobia svoje apartmány, nechávajú vyniknúť svoju kreativitu a komunikujú s ostatnými.
Predtým som vedela, že sa hra týka módy, ale nič viac, teraz po naštudovaní som opäť o niečo múdrejšia.Úžasný


Bola som šťastná, prišla vo svojom originálnom obale. Takže som Vám samozrejme ofotila aj celkové balenie.Usmívající se


Bočná strana, jej kreslená verzia.Usmívající se


Zadná strana krabice.


Pohľad zblízka na všetkých 8 Stardolliek. Môžem Vám prezradiť, že zázrakom, za krátky čas sa mi podarilo získať ďalších 5 Stardolliek a z toho 3 som kúpila dokonca na Slovensku.Smějící se
Ešte mi chýbajú len dve, tak uvidím, či sa mi podarí ich zohnať. Vlastne mám už záujem len o jednu. Musím sa ponáhľať, lebo zakrátko sa už nemusia objaviť na Ebay.Nerozhodný


Každá bábika má svoj vlastný stojan. Jej telo je špeciálne, urobené podľa samotnej PC hry Stardoll. Je síce pekné a estetické, ale jeho "používanie" mimo stojana je katastrofálne, nedá sa s ním vôbec pracovať.Zamračený Preto už Tessa má nové telíčko, na ktorom ste ju mohli vidieť v článku s veľkonočnými drevenými vajíčkami.


Ku každej bábike patrí aj táto "zlatá/darčeková karta", vďaka, ktorej som dostala 50 Stardolldolárov a môžem sa s ňou stať tzv. Superstar členom, ale bohužiaľ karta bola platná len do konca roka 2013. Našťastie som sa neplánovala prihlásiť a využiť tieto výhodyS vyplazeným jazykem. V tejto hre musia členky zbierať takéto peniaze aby si molhi za to kupovať oblečenie, doplnky a pod.


A teraz samotné fotky Tessy. Fotky sú viac-menej dosť podobné, ale ako som písala vyššie, s týmto telom sa nedá proste "kreatívne" pracovať.Zamračený Meno som jej vybrala podľa môjho zoznamu anglických mien, ktoré sa mi páčili a ja som si z nich urobila zoznam a napísala ich do svojho notesa, s tým, že ich v budúcnosti využijem a pomenujem vďaka nim svoje ďalšie prírastky.Usmívající se
V hlave som si už kombinovala, ktorej Stardollke sa budú hodiť jednotlivé mená. A Tessa, tak tá mi proste padla do oka a hotovo!S vyplazeným jazykem

















Detailné pohľady na jej krásnu tváričku. Tessa je taká jemná, vlasy sú čisté, bez lepidla, husté a má nádherné zelené očká. A ako každá Stardollka má aj "ozajstné" mihánice, ktoré pôsobia pre mňa viac realisticky ako pri Barbie Style alebo The Look.





Žlté tuniko-šaty sú veľmi krásne, strašne sa mi páčia. Top šiat je "kožený" a sukňová časť má viacero vrstiev. Šaty má momentálne na sebe jedna z mojich černošiek a veľmi aj tej pristanú. Veď uvidíte v budúcnosti.Usmívající se


Riflové legíny.


Krásne ružové topánky. Pre mňa už nevyužiteľné, keďže má Tessa už nové telíčko.


Kabelka do ruky ma obzvlášť potešila, pretože elegantných kabeliek mám doma dosť málo.Usmívající se A taktiež má aj skvelú neutrálnu farbu.


A tu vidíte aj samotné telíčko. Každá táto bábika má namaľované spodné prádlo.Usmívající se


A teraz zopár "kreatívnych" fotiek v provizórnom butiku s oblečením a doplnkami.Usmívající se Keďže ide pri tejto bábike hlavne o módu, zvolila som tento nápad na fotky.Úžasný










A na záver chcem ešte napísať, že sa budem snažiť v najbližšom čase Vám predstaviť aj iné prírastky, hlavne ešte jeden vianočný - Twilight párik.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára