streda 13. mája 2015

Narodeninové pohľadnice a jedna meninová


Nahromadilo sa mi viacero gratulačných pohľadníc, ktoré som vyrábala od vlaňajšej jesene.
Tak sa mi ich konečne podarilo spracovať do jedného článku.Usmívající se
Zoradilo som ich chronologiccky, ako som ich postupom času vyrábala.


Prvú s motívom Eiffelovky dostala v polovici októbra Terka (lilyfashion.blog.cz) na meniny. Niektorí z Vás ju mohli u nej aj vidieť.Usmívající se
Keďže vlani v apríli navštívila vďaka škole Paríž a viem, že sa jej páčil, tak som sa rozhodla pri výrobe pohľadnice inšpirovať týmto smerom. Celá pohľadnice je v štýle Shabby chic.



Ako druhú som vyrábala pohľadnicu pre našu NIky (nikusikba.blog.cz). Keďže tá vyjadrila osobnú túžbu vlastniť aspoň jednu pohľadnicu o do mňa, nemohla som jej nevyhovieť. Teraz už má dokonca aj tri.Smějící se
Aj u nej ste mohli už pohľadnicu dávnejšie vidieť. Bola určená na jej krásne narodeniny.
Zo začiatku som mala problém nájsť vhodnú pohľadnicu/tému pre Niku. Mala som pár nápadov od puzzle, knihy až po bábiky, ale žiadna z tých, ktoré som na tieto témy našla ma neoslovili. Náhodne na mňa vyskočila táto so šarkanmi, ktorá bola tiež určená na narodeniny. A keďže mám doma veľa papierov s motívom jesene a jej narodeniny sú začiatkom jesene, tak bolo rozhodnuté.Úžasný


Tretiu som vyrábala až v tomto roku, začiatkom marca. mojej druhostupňovej sesternici mladší syn oslavoval svoje 10. narodeniny, boli sme pozvané aj na oslavu a keďže je to také životné jubileum, urobila som mu aj pohľadnicu aby si tento životný okamih mohol v budúcnosti aj niečím pripomenúť.Usmívající se Tiež bolo spočiatku ťažké nájsť vhodný motív, keďže je to chlapec, ktorý nemá vyhradené záľuby, tak som siahla po takej všeobecnej narodenivoej pohľadnici. Inšpirovala ma hlavne preto, že som mala doma takéto penové 3D písmená a číslice, ktoré som si kúpila pred pár mesiacmi v Kiku a pôvodne som ich chcela použiť do Barbie projektov. Tak teraz sa mi zišli aj nakoniec inak. Pôvodne boli písmená a číslice len jednofarebné, ja som na každé z nich nakreslila určitéornamenty.Úžasný


Túto som robila teraz nedávno, začiatkom apríla mojej druhej (mladšej) druhostupňovej sesternici, je to tá, ktorá porodila v decembri dvojičky, ktorým som robila gratulačnú pohľadnicu, ktorú ste mohli vidieť tu.
Má rada "crazy" motívy, tak som sa snažila nájsť niečo milé a vtipné. A tento psík mi padol do očí.Usmívající se


Predposledná, tak tú som robila práve tej druhostupňovej sesternici, ktorej syn oslavoval tohto roku 10. narodeniny. Ona mala tie svoje začiatkom mája. Tiež som spočiatku nevedela akej témy sa mám pri nej chytiť, pretože ona nemá také hobby, ktoré sadá zachytiť na pohľadnicu. Ale z jednou vecí, ktoré má rada sú kvety, tak som vybrala niečo v tom štýle, čo ma zaujalo pri mojom tohtoročnom hľadaní pohľadníc k Veľkej noci.Úžasný


A ako posledná a zároveň najzložitejšia je tá, ktorú som robila pred dvoma týždňami našej rodinnej známej, ktorá býva v Českých Budějoviciach. Tento rok už oslávila svoje 87. narodeniny. Stále je veľmi vitálna a píše si so mnou okrem klasickej korešpodencie aj cez e-maily.Úžasný
Keďže nadovšetko miluje okrem cestovania, záhradku a kvety, tak som sa jej rozhodla vyrobiť nejakú pohľadnicu aj v štýle "záhradka". Vlani som jej robila takú s cestovateľským motívom, ktorú ste mohli vidieť tu. Keďže už nemôže pracovať v záhradke, tak ako za mlada, tak som jej aspoň kúsok záhradky priniesla k nej cez túto pohľadnicu.
Robila som ju v troch etapách, najhoršie bolo záverečné lepenie "vody" (korálkov), pretože lepidlo mi nechcelo chytiť, nakoniec všetko chytilo, okrem korálkov som mala polepené aj všetky prsty na rukách.S vyplazeným jazykem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára