streda 6. mája 2015

Barbie American Idol Rockin Recording Studio (2005)


Aby som sa posunula ďalej a dohnala predstavovacie resty nielen pri bábikách, tak Vám chcem ukázať tento zaujímavý playset - nahrávacie štúdio Superstar od Mattela z roku 2005.Usmívající se
Vopred upozorňujem, že fotiem je neúrekom, takže sa prosím pripravte.Smějící se

Tento set bol pre mňa dosť neznámy, vôbec si ho z môjho detstva nepamätám. Objavila som ho náhodou na jednom slovenskom bazári, niekedy začiatkom vlaňajšieho februára.
Pôvodne som nemala vôbec úmysle si ho kúpiť. Štúdio nolo pre mňa zbytočné a ani miesta som preň nemala. Lenže riešila som v tom čase menší "problémik", nevedela som ako predstavím svoju krásnu novú Barbie Jennifer Lopez, ktorú som vtedy dostala na Vianoce 2013.
Tak ma mama nahovorila, že nech to štúdio kúpim, že sa mi raz zíde a že ak ho predsa nebudem potrebovať, tak ho môžem predať. Cena bola dosť nízka, tak po 2 týždňovom rozhodovaní som ho nakoniec kúpila.Usmívající se
Štúdiu chýbalo plno drobností a boli v ňom odstránené aj tri podstatné nálepky/fotky.
Vedela som, že ho určite opravím a vylepším.
Celé nahrávacie štúdiou sa mi zdalo na fotenie s JLo dosť nemotorné a povedala som si, že predsa moja Jennifer zobrazuje samotnú speváčku na svojom koncerte a nie v nahrávacom štúdiu! Preto som sa nakoniec rozhodla pri jej predstavovaní využiť len podlahu, ružový gauč, rozobrala som zábradlie a reflektory a čo mi najviac prišlo vhod bol mikrofón so slúchadlami, ktorý som predtým nevlastnila pre svoje bábiky.S vyplazeným jazykem Tu sú konečné fotky mojej JLo aj so spomínaným príslušenstvom tohto setu.
A teraz sa vráťme opäť k samotnému štúdiu. Po týchto fotkách som sa chystala nafotiť samostatne aj toto štúdio. Minulý rok som mala dosť divoký, málo som cez jar a leto fotila, preto som sa dostala k jeho nafoteniu až neskôr. Konkrétne elán ma chytil začiatkom marca.
Vtedy som štúdio opravavovala s tým, že keď sa nafotí, tak ho hneď dávam do predaja. Pretože ako som už spomínala nemám pre neho miesta, uprednostňujem iné projekty pre bábiky a ak raz zatúžim mať nahrávacie štúdio pre bábiky, tak si vyrobím viac realistickejšie a ešte dokonalejšie, ktoré bude vyhovovať lepšie mojím potrebám.Usmívající se
Toto štúdio je predsa len viac "hračkárske" a vhodnejšie na hranie sa pre deti.
Asi do mesiaca som ho predala, pred veľkonočnými sviatkami. Balenie bolo dosť náročné, pomáhala mi s tým aj mama, dosť sme sa s ním "piplali". Je predsa len ozrutné.
Som rada, že všetky náklady aj s poštovným sa mi aj vrátili. Plus k štúdiu som pribalila aj jednu playline Barbie zadarmo. O tej si raz povieme neskôr.

A teraz sa pozrieme na detailnejšie fotky jednotlivých častí štúdia. Fotila som nie na balkóne ako zvyčajne fotím, ale doma na kuchynskom stole pri umelom svetle dvoch prenosných lámp a kuchynskej stropnej lampy. Vznikli celkom zaujímavé, také "atmosferickejšie" fotky.Smějící se
Toto nahrávacie štúdio má vlastne lincenciu s logami Pop Idol (u nás Superstar). Je to vlastne taká séria k bábikám American Idol. Tu je obrázok Barbie a jej priateľok z internetu:



Ľavá strana štúdia. Veľmi sa mi páčia vyklápacie schodíky. Skvelý a efektný detail. Človek sa cíti ako v ozajstnom štúdiu Superstar.Úžasný


Tieto dva vankúše sú z mojich vlastných zásob. Originál mi chýbali.


Detail na akvárium. Vyzerá dosť reálne. Páči sa mi.Usmívající se


Jedno logo Pop Idol a lampy.


Pohľad na jeden s reproduktorov.


Ružové kreslo/gauč.


Pohľad na strednú časť štúdia. Čierno-šedé slúchadlá som tiež pridala ja. Pôvodne mali byť ešte jedno ako je to na ľavej strane.


Televízna obrazovka. Tu som sa snažila nájsť podobný obrázok ako som videla na originálnych fotkách.Usmívající se


Nahrávacie štúdio má plno interaktívnyh možností. Jednou z nich je aj toto svetielko, keď sa stlačí gombík zelenej šípky na nahrávacom pulte napravo. Svieti asi 30 sekúnd.Usmívající se


Detail na časť, kde je vlastne taká herná konzula.


Tento obrázok som pridala ja. Opäť som sa snažila priblížiť k originálu. Aj dve zelené časti - tlačidlá pre dvoch hráčov.


Pohľad na časť s nahrávacím pultom. Modrý vankúš, kávovar, poháre, lampa a mikrofón sú moje miniatúry, ktorými som sa snažila napodobniť tie originálne. Tieto časti som využila len na účely tohto fotenie, to znamená, že som ich so štúdiom nepredala.





Opäť aj táto obrazovka má displej nový, ktorý som sa snažila nájsť podľa originálneho. Modrým, fialovým a šedým (ružová guľa) tlačidlami na ľavej strane sa nalaďuje ozajstné rádio FM, ale dajú sa pustiť aj dve krátke nahraté melódie. Tmavomodrým tlačítkomsa celé fungovanie štúdia zapína vypína a šedé koliesko na pravej strane, tak tým sa zvyšuje alebo znižuje hlasitosť zvuku.Usmívající se
Celkové vypnutie batérií je na jeho zadnej strane/stene. Troška dlhšie mi trvalo, kým som na toto všetko prišla, pretože pani v inzeráte sa nepochválila, čo všetko samotné nahrávacie štúdio dokáže.Nerozhodný


Pohľad na bledomodré krútiace sa kresielko pre pána "DJ-a. Táto časť sa mi vážne najviac páčila. Veď uvidíte, poďme ďalej.S vyplazeným jazykem


Pohľad na strieborný stolík.


Pohľad na pravú stranu štúdia.


Pódiová časť. Ako som už spomínala reproduktory a zábradlie sa mi dali odmontovať.S vyplazeným jazykem


Na tieto háčiky sa dali vešať mikróny.


Tieto diery slúžili ako stojany pre CDčká.Usmívající se



Pohľad na reproduktory.


Pohľad na zábradlie. Ako vidíte, niektoré časti už začali meniť svoju farbu (žltli) ako to u plastových vecí od Mattela býva po rokoch vo zvyku.Zamračený Na ľavej strane tejto fotky môžete vidieť otvor s dierami cez, ktoré išiel samotné zvukové/nahrávacie efekty.


Pohľad na stojan vďaka, ktorému môže bábika na pódiu stáť.Usmívající se


Pohľad na bočné poličky. Okrem dvoch CDčiek v pink farbe sú všetky ostatné miniatúry z mojich zásob pre bábiky. Tie pôvodné a originálne mi bohužiaľ nebolili dodané.Zamračený


Doplnky. Dve CDčká a jedny slúchadlá s mikrofónom. Viac mi k štúdiu nedodali.Nerozhodný


A takmer som zabudla na "veľké" slúchadlá pre dievčatá. Nie sú funkčné, to znamená, že zvuk do uší nepočujete, sú hluché. Takže taká rekvizita. Slúchadlá sa, ale dajú napojiť vďaka káblu do otvoru na pravej strane, aby všetko vyzeralo ako skutočné.Usmívající se Mikrofón je vyklápací. Dá sa zaklopiť.


A teraz sa dostávame k asi najlepšej časti. K vyskúšaniu štúdia so samotnými aktérmi. Priznám sa, že to bola pre mňa dosť veľká zábava. Zahrala som sa pri tomto fotení ako malé decko, s mamou sme skonštatovali, že škoda, že som tento set nemala v destve, mohli sme sa s kamarátkami vyhrať, v tom období u nás "letela" práve prvá a druhá šou Slovensko hľadá Superstar.Smějící se Takže by nás to s kamarátkami dvakrát tak bavilo.Úžasný
Mamu sa na mňa troška hnevala, pretože štúdio som mala pripravené/rozhádzané na stole v kuchyni asi 2 týždne a foteniu som sa dosť dlho nebrala.Nevinný Jednu voľnú sobotu ma pochytila dobrá nálada a už to išlo samo. Asi mi nebudete veriť, ale najmä tieto "akčné" fotky s bábikami mi trvali najviac. Dohromady 3 hodiny.
Vytvorila som taký mini príbeh bez slov, ktorý si máte domyslieť.
Účinkujú:
AA Texas University Ken - Brandon - DJ
Barbie Shakira - speváčka (blondínka s kučeravými vlasmi)
Barbie JLo - speváčka
bábika Justin Bieber - spevák








































Štúdium sa dá troška aj zložiť. Zaklpia sa schody, pravá časť s poličkami a bledomodrá podlaha s motívom kruhov sa dá odmontovať z dolnej časti.
Celé nahrávacie štúdiu sa mi páčilo nielen technicky, ale aj dizajnovo. Má normálnejšie farby, nie je celé ružové a všetky detaily má Mattel dokonale vypracované. Kiež by takého sety Mattel vyrábal aj dnes.
Doma sme si s ním užili veľa srandy. NIelen ja s mamou, ale aj naše mačky. O tom niekedy nabudúce v inom článku o mačkách.Mrkající


A ešte fotky z internetu ako štúdio vyzeralo v originálnom balení.

Môžte si pozrieť všetky originálne obrázky, vankúše a pod. Tiež chýbali jedny slúchadlá s mikrofónom a jedno CDčko.





Tieto doplnky na stole všetky chýbali. Modrý vankúš tiež.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára