piatok 18. septembra 2015

Narodeninové darčeky 2015 od Šárky


Ďalšie darčeky, ktoré som na tohtoročné narodeniny dostala boli od Šárky. Tá má tento rok neuveriteľne, ale veľmi milo samozrejme prekvapila.Usmívající se Poďte sa teda pozrieť detailnejšie, čo mi naša úžasná Šárka dala.


Najprv chcem poďakovať ešte raz Šárke, že toľko krásnych darčekov som od nej nečakala.
Tiež mi urobili veľkú radosť.
Srdečne Ď A K U J E M drahá Šárka!


1. narodeninová pohľadnica

Veľmi sa mi páči, lebo má taký moderný šmrnc, čo mám je presne môj štýlUsmívající se.


2. Guma a strúhatko v tvare gitari

Šárka myslela aj na moje bábiky a poslala mi túto úžasnú gitaru, ktorú má aj ona pre svoje bábiky, ale v zelenej farbe. Určite ju raz ofotím aj samostatne.Usmívající se


3. Vtipná magnetka s motívom skupiny "ABBA"

Šárka mi už poslala ďalšiu do kolekcie vtipných magnetiek. Na Vianoce som mala mačku "Amy Winehouse" a teraz mám dve mačky a dva zajace zobrazujúce členov skupiny ABBA v známych outfitoch, keď vyhrala v roku 1974 súťaž Eurovízia s pesničkou Waterloo.
Keďže ABBA je obľúbenou skupinou mojej mami z mladosti, aj ju veľmi táto magnetka potešila. Máme ju v kuchyni vyloženú na magnetickej tabuli spolu s magnetkou "Amy".Úžasný


A ešte obe "CRAZY" magnetky som Vám nafotila spoločne.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára