štvrtok 17. septembra 2015

Narodeninové darčeky 2015 od Terky


Doháňam resty a vyprázdňujem si postupne svoju PC pamäť.
Dnes si ukážeme darčeky, ktoré mi poslala na narodeniny Terka, vy ju skôr poznáte pod menom LilyFashion.Usmívající se


Narodeniny som už oslávila dávno, tieto fotky som ofoitla krátko po nich, ale venovala som sa viacej súťažiam na Flickri, takže články tohto typu som odsunula nabok.

Terka ešte raz Ti veľmi pekne Ď A K U J E M za všetky tieto úžasné narodeninové darčeky, ktoré ma prekvapili a urobili mi veľa radosti.Úžasný


1. trojica elegantných/večerných šiat

Tieto šaty pre mňa ušila Terkina talentovaná mamina. Aj jej veľmi pekne Ď A K U J E M, že sinašla čas a tieto šaty ušila špeciálne pre moje bábiky.Usmívající se Veľmi si to cením! Sú krásne, najviac sa mi páčia tie stredné, majú zobrazovať šaty, ktoré raz mala oblečené speváčka Shakira na odovzdávaní Grammy.
Tieto šaty som všetky ofotila aj na bábikách a uvidíte ich v ďalšom článku.Usmívající se


2. Ručne vyrábaná narodeninová pohľadnica

Terka je rovnako talentovaná po svojej mamine a tak ona mi zase spravila krásne ručne vyrábanú pohľadnicu.Úžasný


3. Notes s motívom Eiffelovky

Terka dobre vie, že rovnako ako ona aj ja nesmierne milujem Paríž a Eiffelovku, takže trafila mi do vkusu!


4. Retiazka na ruku s motívom Eiffelovky

A opäť zostane aj s posledným darčekom u Eiffelovky. Je to taký krásny náramok, v balíčku boli dva, jeden si nechala ona a druhý dala mne. Proste v štýle náramkov priateľstva. Aj tento darček si veľmi cením. A urobil veľkú radosť!Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára