piatok 18. septembra 2015

Trojica elegantných šiat od Lily Fashion


Ako som sľúbila v predchádzajúcom článku, tak Vám prinášam fotky mojich troch kočiek v šatách z dielne Lily Fashion - darčeky narodeninám od kamarátky Terky.Usmívající se


Všetky tri šaty šila Terkina šikovná mamička špeciálne pre moje bábiky.
Dlhé červené šaty sú robené podľa šiat, ktoré mala speváčka Shakira na odovzdávaní cien Grammy v roku 2007. Preto som vedela hneď od začiatku, komu ich oblečiem. Voľba padla na moju bábiku Shakiru.Úžasný A keďže ona má tvár Kayla/Lea, tak ma napadlo, že do zvyšných dvoch šiat oblečeniem ďalšie dve kočky, ktoré majú rovnakú tváričku. Tentokrát som vyberala spomedzi mojich zberateľských Barbie a keďže mám zatiaľ len 4 zástupkyne tejto tváre v zberateľských kúskoch, vybrala som si dve z Basic - Keiko a Michelle, zvýšné dve sú moj DOTW Čína a Havaj.
Keď som fotila tieto fotky na začiatku fotenia mi svietilo aspoň troška slniečka, no potom sa zamračilo, ale keďže som mala toto fotenie "rozrobené", tak som si povedala, že ho dokončím aj pri tomto počasí. Niektoré z nich nie sú takej kvalite akoby som si predstavovala.Nerozhodný

Nasledujú fotky najrpv po skupinkách a potom samostatne. Moje bábiky dostali v júni nový elegantný gauč (šperkovnica). Tú ešt u mňa uvidíte v samostatnom článku.Usmívající se
Zrkadlo s anjelikmi majú bábiky vo svojom dome, pre účely tohto fotenia som si ho zapožičala.





Nasledujú fotky po dvojiciach. Pri tomto fotení som si uvedomila aké je vynikajúce, keď majú bábiky kĺbové telíčka. Shakirou sa spolupracovala bohovsky dobre, ale zvyšnými dvoma Basic kočkami to bolo ako práca s "polenami".Nerozhodný Našťastie sa mi nakoniec vydarila aj zvyšná spolupráca.Usmívající se





Shakira má na sebe už spomínané šaty od Lily Fashion, zlaté náušnice od Katky/Zmrzlinky, zlatú kabelku do ruky zo sady od zlatých šiat Mattel a čierne topánky z jednej Barbie Basic 001 sady doplnkov.





Zlato-strieborné šaty s haďou potlačou dostala na seba Michelle (Barbie Basic 002 Model No.05).
Zlaté topánky má z inej Barbie Basic 001 sady doplnkov. Zlatú kabelku má zo sady Barbie Bonanza a náhrdelník ste u mňa mali možnosť nedávno vidieť je zo sady Barbie Fashionistas doplnkov.





Krátke červené šaty si dala na seba Keiko (Barbie Basic 001 Model No.05). Náhrdelník a náušnice má tiež z dielne Katka/Zmrzlinka, kabelka je od mojej Stardoll Tessy a topánky sú aj do tretice z jednej sady Barbie Basic 001 doplnkov.





Rekapitulácia - pohľad na všetky tri šaty spoločne.


A dve bonusové fotky pravej Shakiry v červených šatách na odovzdávaní cien Grammy 2007.Usmívající se


Ešte raz Ď A K U J E M Terke a jej mamine za tento balíček šiat a aj Katke/Zmrzlinke za krásne šperky, ktoré tiež budú mať samostatný článok.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára