štvrtok 5. mája 2016

Dolls in Leather


Aby tu blog nezíval prázdnou, tak tu prinášam fotky ešte z februára tohto roka, keď sa na Flickri roztrhlo vrece s hrama. Táto Tag game je na tému: Dolls in Leather (Bábiky v koži).


Keďže kožených vecí majú moje bábiky dosť málo, skôr majú len samé kožáky, tak som sa rozhodla vybrať tri zo štyroch, ktoré majú v šatníku. Tri preto, lebo sú všetky čierne a ten štvrtý, ktorý som nevybrala je hnedý.Smějící se
3 kožáky znamenalo vybrať tri Barbieny. Vybrala som vtedy Divergencii Tris, Penelópe/Angelicu z Pirátov z Karibiku a trojicu uzatvára Megan/Katniss z Hier o život. Zhodou okolností všetky tri Barbieny zobrazujú hrdinky z filmov.Usmívající se
Dievčatám som doladila ku kožákom zvyšné časti oblečenia a doplnkov. A aby to nebolo len o tej koži/oblečení rozhodla som sa z nich urobiť motorkárky - modelky na .Smějící se








Megan, jej outfit sa skladá zo slnečných okuliarov od Style Raquelle 2014 z prvej vlny, z čiernej kožennej bundy a strieborného náramku od Barbie Style 2014 z druhej vlny, top je zo setu Fashion Fever Hilrary Duff, kožené nohavice a topánky sú od Fashionistas Raquelle 2012 a náhrdelník s krížikom je z mojej dielne.Usmívající se


Tris, jej outfit sa skladá z Liv čiernej koženej bundy, tričko, náhrdelník a čelenka sú od Barbie Style 2014 z prvej vlny a nohavice s topánkami sú od Barbie Style 2014 z druhej vlny.Usmívající se



A nakoniec Penelópe, jej outfit sa skladá z čiernej koženej bundy a nízkych čižiem od Barbie Style 2014 z prvej vlny, klobúk je od Fashionistas Kena Hottieho, ponožkové návleky a tričko sú od Barbie Style 2014 z druhej vlny, legíny sú od Barbie Stardoll Spac Style 2 2012 a náhrdelník je z mojej dielne.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára