štvrtok 12. mája 2016

Barbie Daybed Playset (2015)


Po dlhom čase tu máme článok týkajúci sa Barbie nábytku - konkrétne gauča/postele.
Mattel už asi od roku 2008 nerobil nábytky podľa mojich predstáv a vkusu. Všetky boli buď dosť prružovelé, či s motívom mašličky a pod. Vždy nová séria nábytkov platí na dva roky.
Mattel so svojou zmenou v playline bábikách, urobil zmeny okrem oblečenia, outfitov, doplnkov aj na nábytkoch. Konečne vyzerajú realisticky a majú normálne farby. Týmto ma nesmierne potešil.Usmívající se

Už od prvých promo fotiek sme si s mami vyhliadli tento gauč, o ktorom sme vedeli, kde sa nám v dome pre bábiky hodí a samozrejme sa nám z nových nábytkov najviac páčil. Chcela som ho do detskej izbičky s motívom Macko Pooh, kde sa hrávajú najmenšie Mattel detičky - Shelly a spol.
Len nastal menší problémik. Keď sa konečne začali nové série nábytkov objavovať aj v našich končinách (bolo to niekedy koncom septembra), tak som obehla tri naše Dráčiky a aj Alltoys. Vždy mávali hlavne jedálenský set, ďalej som mala šťastie na vaňu, neskôr WC a dokonca sa objavila aj samotná chladnička. Jedálenský setík je super, s mami sme aj nad ním uvažovali, ale nakoniec sme sa zhodli, že ho až tak veľmi nepotrebujeme.Smějící se
Keď niečo z týchto nábytkov aj predali, tak ho vždy doplnili s tými, čo som vyššie vymenovala, ale gauč/posteľ nikdy.
Keď boli na našom druhom nitrianskom zrazíku ĽUbo s Nikky, tak sme samozrejme obehali aj dve-tri hračkárstva a v Alltoyse sme okrem vtedy nových jesenných ponúk s bábikami rozobrali troška aj nábytok. Tam som sa im zdôverila, že hľadám túto posteľ.
Keďže tento zrazík prebiehal len týždeň pred jesenným pražským, Nikky mala v čerstvej pamäti moju túžbu. Asi o týždeň neskôr, ďalšiu v sobotu mi prišla od nej SMS-ka s tým, že je v jednom v Dráčiku (samozrejme som vedela, že je práve v PraheSmějící se) a že nech jej napíšem, či chcem ten gaučík, stojí rovnako v prepočte ako v našom Drakovi. Ja šťastná ako blcha som túto jedinečnú ponuku nemohla odmietnuť.Usmívající se
Nikky mi gauč priniesla na náš tretí zraz, kde som jej zaň dala aj peniažky. A tak som dostala suvenír z Prahy.Smějící se
Nikky ešte raz Ti veľmi krásne ďakujem!Mrkající
Zhodou okolností som ten gauč u nás konečne uvidela až teraz nedávno v marci.Smějící se
A poďme na fotky!


Pohľad zhora na gauč.


Detail na sedák a logo s Barbie hlavou. Vadí mi, keď Mattel všade strká toto logo, aj keď viem, že je to proste jeho značka.Nerozhodný Okrem logo majú sedáky motív aj hlavičiek tulipánov.


Bočné pohľady.


"Kovové" strieborné operadlá a pod.


Vankúš, ktorý je fakt celý z umelej hmoty. Tak toto u Mattela ozaj nepochopím.Nerozhodný Ten odišiel z domu preč.


Deka/prehoz s kvetinovými vzormi. Peknučká, na gauči neostane, využijem ju raz niekde inde.


Papučky s hlavičkami mačiek. Padajú, nenechávam si ich.


Na nich ma prekvapilo, že Mattel sa niekde vie vyhrať s detailami. Nápis Barbie.Usmívající se


A aby tu nebola nuda, že rozoberám detailne len gauč, moja Tris Vám ho osobne predstaví. Urobila si troška relaxu cez jedno poobedie aj so svojím psíkom Oliverom.Usmívající se











Fotky krabice. Gauč som musela zložiť. Pripomenul mi Lego.Smějící se Každý súčastný malý set s nábytkom je takto balený do takejto krabice. Inak cena je dosť výhodná, odporúčam.Usmívající se


Pohľad zboku na krabicu.


A tuto vidíte aj ostatné nábytky - malé a veľké sety a doplnkové sety. Taktiež veľký dom, ktorý sa predáva bez zariadenia a nábytok, čiže tieto sety si doň musíte dokupovať. Divné, predtým to tak Mattel nikdy nerobil. Domy mali zariadenie, síce jednoduchšie, ale predsa mali a nábytkové sety sa predávali tiež. No neboli myslené priamo do domov.


Detail na obrázky. Kuchyňa a spálňa sú pre mňa najslabšie.


Môžete sa u mňa tešiť ešte na dva sety nábytku. Tento gaučík mami prerobila. Ružové sedáky prekryla tentkou takou "semišovou" bielou látkou.Usmívající se

A tento setík sa predával v USA aj s variantou Barbie blond (tvár Milie) a samozrejme aj AA Barbie (tvár Adria).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára