utorok 22. augusta 2017

Beach picnic - summer romance - short story


Aby ste si troška oddýchli od súťaži Miss Sweet Love a mojej súťažiacej Soraye, tak mám pre Vás jeden romantický letný príbeh bez slov.Usmívající se
Viacerí z Vás, ktorí sledujete moju aktivitu i na Facebooku, ste fotky už mohli vidieť na mojom súkromnom profile, či v nejakej skupinke o bábikách, ktorých som členka alebo posledné 3 mesiace uverejňujem svoje fotky už i na svojom Instagrame.

Toto fotenie som robila do mesačnej témy Piknik v tráve do skupiny Domečkovaní, kde som od decembra členkov. Skupina robí každý mesiac fotenie na určitú tému, ale nie všetky témy práve mňa zaujmú alebo ich z časového hľadiska nestíham urobiť.
Na túto tému sa už teším asi tri mesiace odkedy viem, že vyšla na mesiac august.
Žiaľ som sa neskoro spamätala, tvz. o päť minút dvanásť, tak všetko mi nevyšlo podľa pôvodných predstáv a plánu.
Chceli sme ísť s mami fotiť piknik do nášho mestského parku niekde pri vodu.
Keďže počasie sa zmenilo - zopsulo, nemohla som ísť fotiť do exteriéru. Dážď a vietor bola dokonalá kombinácia pre ostatie doma a žiadne fotenie. Najskôr som mala i pochybnosti, či sa mám v interiéri do niečo pustiť, keďže svetelné podmienky a kvalita môjho foťáka nezodpovedá kombinácii snov. Môj drahý foťák funguje najlepšie pri dennom slnečnom svetle v exteriéri. Z tohto dôvodu sú nakoniec fotky urobené bleskom, síce som fotila i bez neho, nasvetlila som si i scénu so stolnou lampou, ale fotky nezodpovedajú kvalite, s ktorou by som bola spokojná pre uverejnenie.Zamračený

Nápad a realizácia scény je vždy pre mňa s mami najdlhší proces. Samotné fotenie je už zábava a upratovať scénu s rekvizitami taktiež nie je žiadna sranda. Najmä vracanie piesku do svojich pôvodných krabíc je na nervy a trvá pre mňa aj pol hodinu.
Nápad vytvoriť piknik v práve letnom štýle nás s mami inšpirovali fotky na Google, kde som si zadávala rôzne fotky s piknikovými scénami a veľký plus hralo i to, že mám v tento rok vytvorenú i novú diorámu/letnú scénu.
Mami napadlo, že máme doma vydekorované v kúpeľni i dve loďky, v ktorých máme uložené rôzne malé mušle.
Už pár rokov vravela, že sa dajú tieto hnedé dekoračné loďky (pôvodne sú to také dekoračné misky z Kiku) použiť i pre naše bábiky. A konečne teraz nastal podľa nej i ten správny čas. Smějící se

Túto plážovú scénu/diorámu s palmami som cez tento mesiac vyrábala najmä pre účely súťaže MIss Sweet Love. Preto ma napadlo využiť túto letnú atmosféru i pre mesačnú tému v skupine Domečkovaní. Letná scéna je celá úplne skvelá, takže sa samozrejme bude používať i do budúcna a na ďalšie letá.

Aktéri Shakira (Barbie podľa kolumbijskej speváčky Shakiry) s Travisom (filmový hrdina Four podľa amerického scifi-akčného filmu Divergencia) si vyšli na letné rande na dovolenkovom ostrove spolu so svojou fenkou Monou Lisou (figúrka značky Schleich).
Obe "hrdličky" sa mi ako pár už spoločne osvedčili pri minuločnom valentískom fotení do Flickr Tag hry, preto som ich opäť dala dokopy.Smějící se Chcela som pri fotení vybrať bábiku, ktorá má Made to Move telo a Shakira ho má nové. Pôvodné prvé kĺbové Fashionistas telo, ktoré mala i dva roky, sme zamenili vlani za Fashionistas telo s kĺbovými/ohybnými členkami. Ja som chcela pôvodne nové Made to Move, ktoré som kúpila na Bazošovi pre moju Katniss, ktorej originál kĺbové telo je málo pohyblivé. Lenže nakoniec telo Made to Move som dala Shakire a Shakirino telo s pohyblivými členkami išlo Katniss.Úžasný

Pásavé dva vankúše, debničky (okrem šedej), ozdobná girlanda, biela blúzka či klobúk sú moja ručná práca.Usmívající se

Piesok je dekoračný, jeden som mala už dlhé roky z Jysku ako vždy som ho využívala pre letné plážové diorámy s mojimi bábikami. Začiatkom roka sa mi podarilo si dokúpiť za pár centov vo výpredaji v Kauflande nový piesok, tak ho konečne mám viac a môžu moje scény byť ešte viac realistickejšie.
Pozadie je z veľkého prestierania/ležadla, ktoré som si kúpila v Kiku. Je nalepené na tvrdý kartón.

Palmy mi ešte v detstve vytvorila moja mami pre moje bábiky. Dlhé roky sa zachovali do môjho dospeláckeho zberateľstva bábik. Pôvodne rúry omotané s hnedým lykom slúžili ako držiaky na popínavé rastliny v rodinnom kvetinárstve. Dopriala som palmám teraz nový "šmrnc".Smějící se Konečne som im tavnou pištoľou nalepila listy, aby dobre držali. Predtým boli na drôtoch, ktoré boli síce zelené, ale bolo ich vidieť, čo nebolo pekné. Aby mi i stáli, vopchala som do nich biele stojany, ktoré sa používali ako držiaky na svadobné kytice, ktoré sme používali pred dlhými rokmi v rodinnom kvetinárstve. Keďže držiaky boli biele, musela som ich zakryť. Nalepila som na ne dekoračnú kôru, ktorú som kúpila na iné účely dekorácií pre bábiky.
Palmy vedia stáť i samostatne, ale keďže som chcela, aby mi držali letnú sieťku, musela som do stojanov ešte napchať drevené tyče, ktorých systém som vymyslela tak, že sa časť s drevenými tyčami napichá "do zeme" - v mojom prípade do kartónu a vtedy držia palmy už na pevno. Preto som musela navrstviť 5 poschodí kartónových krabíc a najvrchnejšiu z nich som nalepila papier s motívom vody. Papier mám už i tri roky kúpený za účelu vytvorenia bazénu pre bábiky, ktorý asi opäť cez toto leto nestihnem urobiť.Zamračený

Tri bledé debničky sú z mojej dielne. Vytvorené sú z kreatívnych paličiek.

Klobúk a visiaca reťaz bol rýchly nápad, keď som už vedela, že scénu budem fotiť v interiéri.
Klobúk je vytvorený z bieleho špagáta a bieleho lepidla na papier.
Reťaz s trojuholníkmi je v súčasnosti veľkým hitom vo svete interiérového dizajnu.Usmívající se
Obe tieto veci som ladila do farieb námorníckeho štýlu - červená, modrá a biela, pretože vlastne celá táto scéna je vytvorená presne v tomto mojom obľúbenom štýle, v ktorom máme i doma zariadenú jednu izbu.Usmívající se
Biely piknikový košík s modrými pohármi a modrá mineráka tvoria súpravu a sú to už staré záležitosti, sú značky Mattel a mám ich tiež z mojich detských čias.
Sushi set je tiež od Mattela a dostala som ho ako darček posledné Vianoce. Keďže sú pri mori, nemôžu jesť len sladkosti.Úžasný
Šedá truhlica a šedá debnička je dekorácia zobraná z bábikovskej diorámy provensálskej spálni pre naše bábiky.
Lampáš pochádza od jedného dekoračného Santa Clausa, ktorý sa predáva na Vianoce v Jysku. Ten sedí na lavičke a ja som ho kvôli tej lavičke pred 3 rokmi kúpila. V ruke držal práve tento lampáš, takže okrem jeho lavičky som si nechala i lampáš a uja Santu som podarovala ako vianočný darček na inej ručne vyrobenej sedačke.Smějící se

Gitara je od bábiky Liv It´s My Nature Alexis.
Bledomodré vankúše som zobrala zase z námorníckej izby pre bábiky a tie šila už pred rokmi moja mami.
Pre účely tohto fotenia som nakoniec vyrobila aj pásavé, ktoré nám do tejto scény chýbali.
Víno, všetky sladké jedlá a modro-biele guličkové náušnice som dostala na posledné Vianoce ako darček od kamošky Katky (zmrzlinka80.blog.cz).Usmívající se

Ovocie je z rôznych zdrojov. Rovnako ako taniere, na ktorých sú jedlá vyložené.
Kvety z vázou vyrobilila mami pre účely iného projektu.
Deka, na ktorej ležia je látka z domácich zásob preložená na polovicu.

Ešte musím napísať, že bielu blúzku, ktorú má Shakira na sebe som šila tiež pre účely súťaže u Nikol, ale o tom neskôr i v inom článku.Usmívající se


A nakoniec si už pozrite bez môjho kecania všetky fotky, aby ste z toho mali vôbec príbehový dojem.Smějící se


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára