piatok 6. apríla 2018

D - Door/Doorway


Prehupli sme sa do ďalšieho mesiaca s A-Z vývou 2.0 a s tým spojenými novými témami od D po F.
Prvou témou pre tento mesiac bola D - Door/Doorway (Dvere/vchod).
Táto téma bola pre nás najľahšia. Okrem vybratia bábik a ich prezlečenia sme nič nevyrábali.Smějící se To sme si však vynahradili pri zvyšných dvoch témach, ale to uvidíme v ďalších článkoch.


Pravidlá pre súťažné kolo D - Door/Doorway:
Pri zatvorení dverí sa otvoria ďalšie. To platí i v živote bábik! Vytvorťe fotografiu, ktorá obsahuje dvere alebo vchod vo fotografii. Existuje veľa možností pre túto tému. Myslíme tradičné dvere ako sú vchodové dvere či skrine.Myslíme menej tradičné dvere ako sú autá dverí alebo dvere pre psíka (OMG aké roztomilé?)
Myslíme ozaaaaj netradičné dvere ako sú portály v novej dimenzii. Vy môžete tiež si vybrať vôbec nepoužiť dvere, ale len zahrnúť vchod.
Ako pristúpite k tejto téme, je len úplne na Vás. Jedinou požiadavkou tejto výzvy je, že my musíme vidieť bábiku a fyzické zastúpenie dverí/vchodu v nejakým spôsobom.
Tusi môžete pozrieť príkladnú koláž s fotkami od autirek tém pre druhý mesiac.

Nás obe s mami napadli biele krásne dvere, ktoré máme 4 kusy v menšom - prvom Barbie dome.
Pôvodne, keď sa dvere otvorili bolo v nich zrkadlo. Predávali ich pred 5 rokmi v Kauflande cez leto ako dekoráciu v námorníckom štýle. Vtedy sme túžili získať týchto dverí viacej, ale kúpili sme len dve a ďalšie dve sme kúpili u súkromníka, ktorý ich určite vykúpil v Kauflande (nálepka na nich bola totožná ako tých predávaných v Kauflande) a predával ich za vyššiu cenu, čo je logické, keďže chcel na nich zarobiť.
My sme v tejto dekorácii videli od začiatku dvere pre bábiky. Ja som sa s nimi už stretla ešte skôr na fotkách od jednej nemeckej zberateľky bábik, takže som hneď vedela, že veľkostne sedia pre rozmery Barbie bábik (29 cm).
Tieto dvere majú v Barbie dome len tri izby/diorámy. Pvá je havajskom štýle, druhá v námorníckom (tá má až dve z obchoch strán izby) a thajskom štýle.
Mami na túto tému napadla tradícia, ktorá je známa i vo svete, prenášanie nevesty cez prah dverí.
Ja som bola s týmto nápadom tak nadšená, že som vravela, že nebude už nič iné vymýšľať, lebo podľa mňa túto tému nikto nevymyslí a my máme i krásne dvere, ktoré sú súčasťou diorámy.
Z tých troch vyššie vymenovaných izieb sme preto vybrali práve tú v havajskom štýle, lebo tá má okrem obývacej časti i vlastnú posteľ, ktorá bola potrebná pre náš nápad so svadobnou tematikou.Smějící se
Pôvodne táto havajská izba tvorila len obývaciu časť, ale pred 2 rokmi sme sa rozhodli ju prerobiť a vložiť do miestnosti i spálňovú časť - posteľ, lebo nočné stolíky s lampami boli už predtým robené do obývačky, takže aj z tohto dôvodu sme mali inšpiráciu na zmenu izby.
Vrážme sa však k samotnej téme. Dosť dlho som odkladala nafotenie tejto témy, fotila som ju ako prvú až v polovici mesiaca. Aktérov som v hlave mala už dávno od začiatku vybratých, môj najobľúbenejší párik - bábiky od firmy Integrity Toys, ktorí sú vyrobení podľa starého amerického filmu Bosé nohy v parku v hlavných úlohách s Jane Fondovou a s Robertom Redfordom. Kto film pozná, tak vie, že Corie a Paul Bratterovci (tak sa volajú hlavné postavy filmu) sa po medových týždňoch práve vracajú do svojho nového spoločného bývania.
Z tohto dôvodu bola moja voľba aktérov úplne jasná.Smějící se
Moju Corie - Poppy som obliekla do krásnych svadobných šiat s doplnkami, ktoré sú od Mattela z koleckie Fashion Fever a mám ich ešte z detských čias. Biele náušničky s perlami sú z mojej dielne.
Paul - Chip opäť ostal vo svojom pôvodnom outfite, no sako nebolo príliš svadobné a vhodné pre ženícha, rovnako ako aj kravata, hodil by sa viac motýlik, ale chudák Paul, budem sa mu musieť už venovať a niečo mu ušiť, lebo väčšina pánskeho oblečenia (obvzlášť nohavice) je mu od Kenov malá.
S mami sme vymysleli, že Paul s Corie práve dorazili na medové týždne na Havaj do svojej hotelovej izby, kde Paul práve "prenáša" Corie cez prah dverí.
Samozrejme by som to asi nebola ja, keby som okrem tejto "hlavnej" súťažnej fotky nenafotili celú sériu = mini príbeh.
Aby scéna bola autentická, tak dostali na krk i kvetinové náhrdelníky, ktoré som už pred pár rokmi robilia do havajského obchodíka so suvenírmi.Usmívající se Na posteľ som im prichystala ešte tácku s víínom a pohármi. A išlo sa fotiť.
Paul mi vo dverách dosť padal, Corie bola preň ho asi dosť ťažká, aby udržal rovnováhu.Smějící se
Musela som mu ľavú nohu vo dverách uchytiť.
Ešte väčší problém mi robili samotné poháre, ktoré aktéri nechceli veľmi držať. Mala som minutú obojstranú lepiacu pásku a zobrala som si z nejakej lepenej veci starú, ktorá už tak nedržala, tak som sa pri niektorých fotkách aj zapotila. Našťastie inak mi vyšlo všetko podľa vlastných predstáv.Usmívající se
S touto témou sme boli obe veľmi spokojné. V zahraničí sa fotky veľmi ľúbili.

Posteľ, lampy, nočné stolíky, vankúše, skrinka, kvety, biela obývacia stena, taburetka, dekorácie na stenách ako sú kôrková tabuľa, či veniec, taktiež steny izby sú všekky tvorba mojej mami.
Ventilátor je darček a biela ratanová súprava na sedenie je značky Mattel a pred rokmi som ju kúpila na E-bayi.

A pri tejto téme som mala veľkú radosť, pretože našej Lenke - Nauriel, ktorá v mesačných výzvach tiež súťaží vybrali jej súťažnú fotku do top 5tky najlepších! A ja musím len s výberom súhlasiť, lebo mňa je to od nej zatiaľ najlepšia súťažná fotka. Kto je zvedavý, nech pozrie tu na jej súťažnú fotku a taktiež, keď sa mu fotka páči a je prihlásení na Flickri, môže aj z aňu hlasovať!Úžasný
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára