pondelok 14. mája 2018

Happy Mother´s Day 2018


Prinášam i tento rok gratuláciu ku Dňu Matiek. Síce to nie je v štýle projektu ako bol vlani FLower Lady Shop, ale pre každý sviatok nie je možné robiť vždy veľké projekty.😊
Vlastne pôvodne som nechcela tento sviatok vôbec fotiť, keďže v tento rok kreatívne nápady a čas naplno venujem A-Z súťaži na Flickri.
Mami ma nakopla, lebo ona hlavne chcela, aby sme niečo vymysleli. Tak sme si len v sobotu hovorili pár nápadov, z ktorých sa nám žiadny nepáčil až natoľko, aby sme ho zrealizovali. Jeden z nápadov bol zobrať starú mamu Happy Family našu Elizabeth a obložiť ju všetkými malými Shellynkami. Mám ich 9 + 1 chlapček Tommy, takže by to nebol problém. Lenže nemala som motiváciu zobrať z viacerých diorám Shellynky, keďže ich mám všade tak pekne napózované. Druhou vecou, čo ma odrádzalo bolo čo babičke obliecť, keďže stále nosí to isté a s jej telom má obmedzený šatník. Zatiaľ som jej v živote ušila len jednu riflovú sukňu.😕 Budem to musieť v budúcnosti napraviť, ale vždy ma viac baví šiť modely hlavne na módne Barbieny. Z týchto dôvodov som bola rozhodnutá nakoniec nič nefotiť.
Podvečer sa začali na Instagrame a Flickri medzi bábikármi - zberateľmi zo zahraničia objavovať aj fotky na túto tematiku a nám to nedalo pokoj a nakoniec sme podľahli i my.😂
Pri pozeraní Eurovision Song contest 2018 sme si našli inšpirujúce fotky na našom obľúbenom Pinterese a už sme vedeli akým štýlom sa budeme poberať. Vybrali sme si romantickú stránku, čo sa podľa nás ku Dňu matiek najviac hodí.😊 Fotky, kde boli dvojice matky s dcérami v rovnakých šatách nás najviac inšpirovali.
Problém nastal v tom do čoho romantickú matku obliecť. Vybrali sme krabicu, kde majú bábiky len šaty a začali sme vyraďovacím spôsobom vyberať, čo by bolo najlepšie. Najmä mami chcela, aby bola oblečená matka a dcéra v podobnom oblečení - v šatách.
Síce Shellyniek máme 10, ale šatník je veľmi obmedzený pre tieto malé bábiky. Vybrali sme jedny kvetinové šaty, len mami sa farebne a štýlovo k žiadnym šatám pre Barbieny nehodili.
Mami mala jeden typ bledomodrých elegantnejších šiat od jednej zberateľskej Barbie, len žiadne šaty od Shellinky nevytvorili pár, ktorý by vytvoril ten správny "wau" efekt. Po prehrabaní krabice sme našli konečne šaty, ktoré neboli fotené a patria štýlovo do kategórie "romantika". Pri vianočných darčekoch 2017 som Vám tu na blogu ukazovala vianočný darček od zberateľky Klárky, ktorý tvoril outfit v štýle Červená Čiapočka. A ja som od začiatku vedela, že ho určite využijem aj do rôznych druhov fotení.
A prvé z nich nastalo práve pri tejto udalosti.😁
Týmto šatám však mami uznala, že žiadne šaty od Shellyniek sa k nim nehodia. Preto sa mami rozhodla, že pri Eurovision Song Conteste ušije rýchlo v rukách šaty, ktoré by boli k týmto dlhým kvetinkovým šatám podobné.
Našli sme tri druhy v kvetinových hrubších stužiek, ktoré som dostala minulý rok v balíku od zberateľky Vlaďky.
Jedna bola do zelena, druhá do ružova a tretia bola vzorovo-kvetinovo najvýraznejšia s podkladom do žltej farby. Ešte sme sa chvíľku zamýšľali, či v zásobe látok by sa nenašlo niečo podobnejšie ako tieto kvetinové stužky, ale na nič vhodnejšie sme neprišli.
Zelená vôbec nesedela, tak sme sa rozhodovali medzi ružovou a žltou. Ja som vybrala žltú, lebo síce vzor bol výraznejší ako na bledomodrých šatách od Červenej Čiapočky, ale malej Shelly viac pristal. Okrem stužky bola potebná aj biela čipka, ktorú mami musela skrátiť z jednej veľmi hrubej, lebo iné úzke čipkové stužky boli hrubé a my sme na šaty potrebovali len tenkú.
Šaty mami v rukách ušila, ale ako vraví, že šiť na takú malú postavu bol masaker, keďže so strojom by to mala ušité aspoň 10x rýchlejšie.
Okrem šiat bolo potrebné doladiť ešte detaily v podobe kvetinových čeleniek. Rozobrali sme pritom dva kvetinové aranžmány, lebo sme potrebovali farebne ladiace bledomodré a ružové ruže. Čelenky boli urobené len provizórne, keďže každá ruža má samostatný drôt, preto v tomto smere problém nebol.
Nakoniec už bolo potrebné doladiť do outfitu šperky. Vybrali sme bledomodré "puťky" do uší a k tomu sme sa nakoniec zhodli vybrať tenkú a jednoduchú retiazku s krížikom, ktorú som musela nakoniec prerobiť s novou retiazkou (stará zmenila farbu za tie roky)a s novým zatváraním. S takouto maličkosťou som sa dosť "pohrala", retiazka je vemľi úzka a ťažko do nej ide nejaký drôtik. Našťastie som opravu retiazky úspešne zvládla.😃

Fotila som presne na Deň matiek až v poobede, konečne bolo aj plné slnečné počasie, na ktoré som čakala celý týždeň kvôli nafoteniu jednej májovej témy na A-Z challenge, ktorú som chvalabohu nakoniec po tomto fotení uskutočnila.😀

Výber tej správnej "matky" sme si zúžili na čiernovlásku alebo blondínu, lebo k bielym kvetinovým šatám sa nám tieto typy zdali najlepšie. Deti - Shelly máme vo všetkých vlasových variantách. Čiernovlasé bábiky máme len tri, ja som rozhodla, že podľa mňa je predsa len romantickejšia blondína ako čiernovláska.
Blondíniek bábik máme viac, ale vylučovacou metódovou ako je napr. že Barbie Natalia Vodianova už bola na tohtoročného Valentína a Barbie Basic 2.0 Steffie na Veľkú noc, som sa dopracovala nakoniec k Barbie Basic 2.0 Terese, mojej Amande, ktorú som už dlhšie nefotila a je podľa môjho názoru veľmi nežná a romantická duša.😊
K nej som vybrala z troch blondínok Shellyniek malú Kelly z kolekcie Shelly Club School Bunch, ktorú mám ešte z detstva. Vlastne všetky svoje malé Shellinky mám z detských čias. Ako dospelá zberateľka som si zatiaľ žiadnu nekúpila.😕

Do poslednej chvíľke som nevedela celkom ako budem fotiť, mami napadla kvetinová pergola s hojdačkou, ktorú sme vyrábali pred dvoma rokmi na moju oslavu 25.narodenín. Tematicky nám do tejto romantickej scény úplne zapadla. Doplnila som ju ešte nápadom ďalšej umelej rovnakej trávy ako je tá pod pergolou ako porast na stenu. Keďťe mám len dve, jedna je na pergole a druhá je ako dekorácia v strede nášho kuchynského stola, nehodila sa mi už ani na jednu stranu tejto scény, preto som ju nakoniec oprela o stenu.😊

A tak som nafotila túto krásnu sériu fotiek materskej lásky medzi matkou Amandou a jej malou dcérkou Kelly.
Vychutnajte si ich a dodatočne prajem všetkým matkám, mamám, maminám, mamičkám a pod. všetko najlepšie!♥♥♥
Veď mama je vždy len jedna a preto by si tú svoju mal každý tento poklad vážiť!😘
XOXO















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára