sobota 29. júna 2019

Mood of the Summer Days V.


Štvrtú skupinku dievčat tvorí trio Elizabeth, Shade a Penelópe. Dnes niečo viac z mojej krajčírskej dielničky.Usmívající se
Spája ich ovocná podtlač na ich outfitoch. Pred pár rokmi som sa v mojom obľúbenom obchode Kik zamilovala do detského dvojdielneho spodného prádla s motívom čerešničiek.


Boli veľkosťou malé, vhodné pre bábiky Barbie, váhala som, či mám oblečenie kúpiť. Nakoniec som sa pre ne vrátila.
Prešiel určitý čas a pred dvomi rokmi som sa konečne dostala k tomu, že z látky konečne niečo ušijem. Motív čerešní mi evokuje letný čas. Vyskúšala so si po prvýkrát strih na krátke poschodové šaty a nestačilo mi to, rozhodla som sa strih si upraviť a spraviť si svoje vytúžené dlhé poschodové šaty. Podobné som dlhé roky obdivovala u jednej zberateľky Oľgy z Ukrajiny, ktorá podobé šaty už roky šije a predáva na E-bayi.
Pri šití som však zistila, že tento typ látky typu "tričkovina" je veľmi pružný a pri šití sa rozširuje látka. Nerozhodný
Obidvoje poschodových šiat sú moja prvotina, odvtedy som ich už zopár ušila z lepšieho materiálu ako sú rôzne plátené látky. Uvidíte niečo z mojej tvorby na tohtoročných leltných outfitoch, ktoré hodlám opäť nafotiť.Usmívající se

Prvou modelkou je Elizabeth (Happy Family Grandmother), ktorá mala ešte pri tomto vlaňajšom fotení svoje pôvodné telíčko. Dnes už má Made to Move.
Outfit sa skladá z krátkych poschodových šiat s motívom čerešní.
Topánky má od Barbie Diane von Furstenberg.
Zlaté náušnice má z dielny Katky(zmrzlinka80.blog.cz).
Zlatý náramok je od jednej Barbie Basic 003.
Druhou letnou kráskou je Shade (Barbie Basic 2.5 Model No.08) s tvárou Mbili.
Jej outfit sa opäť skladá zo šiat z mojej dielne, tentokrát z dlhých poschodových s motívom čerešní.
Červené vysoké topánky má od bábiky Ori Princess.
Slnečné okuliare sú od Barbie S.I.S Babyphat Kary.
Náramky sú z jednej fashion sady od bábiky Liv.

Penelópe (Barbie Angelica Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides) pridala k ovocným outfitom. Má tvár Lara/Ana.
Top s motívom hrušiek má od Barbie Top model Summer Hair Wear.
Čierne legíny sú od nejakej Made to Move jogínky z prvej série.
Zelené topánky sú od Barbie Basic 003 Model No.02.
Slnečné okuliare sú od Barbie S.I.S Babyphat Grace.
Súprava náhrdelník a náušnice mám tiež od našej dvornej klenotníčky Katky.
Zlatý náramok je od Barbie James Bond Octopussy a čierny od Barbie 50 souvenior doll 2009.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára