nedeľa 30. júna 2019

Mood of the Summer Days VI.


Poradí piatou letnou skupinou sú moje kočky v etno štýle - Tris, Dalilah a Lea. Dve majú letné šaty a jedna overal.
Všetky tri sú moje veľmi obľúbené Barbie v mojej zbierke.Smějící se


Ako prvá sa predstavuje Tris (Barbie Divergent Tris) s tvárou Kayla/Lea.
Má na sebe etno šaty, zlatý náramok a topánky od Barbie Style Teresy z treťej vlny.
Pierkové náušnice a hnedý opasok sú z mojej dielne.
Vlasový styling robila moja mami.

Druhou etno kráskou je Dalilah (Barbie Holiday 2016) s tvárou Claudette.
Outfit tvorí etno overal s veľkej 3 outfitovej fashion sady.
Oranžové sandále sú tiež z tej istej sady.
Náušnice sú z mojej dielne.
Kvetinové náramkové hodiny sú od Barbie Style Midge z druhej vlny.
Bledomodrý náramok je z malej "sáčkovej" sady doplnkov.


Treťou letnou etno kočkou je Lea (Barbie Fashion Fever Lea) s tvárou Kayla/Lea.
Outfit v podobe etno šiat je z rovnakej sady ako overal vyššie.
Topánky sú z inej veľkej 3 outfitovej fashion sady.
Oranžové slnečné okuliare sú od Barbie Cali Girl.
Náušnice a farebné náramky sú z mojej dielne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára